Huhtikuisten plussatestien kuvia

Ekassa kuvassa rfsu early dpo 10, 11 ja 12. Ekan plussan sain dpo 9 tolla rfsu. Tokassa kuvassa pregcheck dpo 12 😊
Oon himotestaaja ja kun monta kkm niin ”pakko” testata et vahvistuuko viivat 🙈

Liitteet

• IMG_7388.jpeg
    IMG_7388.jpeg
    430.2 KB · Katsottu: 17
  • IMG_7386.jpeg
    IMG_7386.jpeg
    75.5 KB · Katsottu: 17
Eilen jätin testaamasta, mutta tänään dpo14 piti oikein kaksin kappalein kun tuli 4+0 täyteen 😍

View attachment 158453View attachment 158454
On hienosti kyllä vahvistunut, aivan leffat jo!😍❤️

Tämä pisti hieman mietityttämään että kyllä varmaan omalla kohdalla on myöhäinen kiinnittyminen (taisi olla myös esikoisen aikana) kun ei itsellä varmaan samalla dpo päivällä olisi tullut edes toista viivaa😂🤭

On hienosti kyllä vahvistunut, aivan leffat jo!😍❤️

Tämä pisti hieman mietityttämään että kyllä varmaan omalla kohdalla on myöhäinen kiinnittyminen (taisi olla myös esikoisen aikana) kun ei itsellä varmaan samalla dpo päivällä olisi tullut edes toista viivaa😂🤭
Ajattelisin näin että jos myöhään alkaa näkyä niin on myöhäisempi kiinnittyminen 😊 Ite kyllä oon nyt huomannut että saan tosi paljon tummemmat viivat illasta kuin aamusta. Tässä vertailun vuoksi testi jonka tein tänään aamulla. Oli kyllä myös jonkin verran laimeampi pissa.

Liitteet

• IMG_20260802_193358.jpg
    IMG_20260802_193358.jpg
    51.1 KB · Katsottu: 25
Ajattelisin näin että jos myöhään alkaa näkyä niin on myöhäisempi kiinnittyminen 😊 Ite kyllä oon nyt huomannut että saan tosi paljon tummemmat viivat illasta kuin aamusta. Tässä vertailun vuoksi testi jonka tein tänään aamulla. Oli kyllä myös jonkin verran laimeampi pissa.
No mä aloin jo epäilemään et onkohan siellä useempi kun dpo14 noin vahvalla viivalla 😂 mut jos sulla tulee illalla vahvemmat viivat, niin ehkä se on sun vaan joku ominaisuus 😆

Oho, onpa noissa sun illan ja aamun testeissä ihan hurjan iso ero 😮 nyt melkeen tekisi itsekkin mieli testata illasta, mutta maltan mieleni

Oho, onpa noissa sun illan ja aamun testeissä ihan hurjan iso ero 😮 nyt melkeen tekisi itsekkin mieli testata illasta, mutta maltan mieleni
Joo on tosi iso ero! Asetelmat ei olleet tosin ihan vertailukelpoiset kun iltatestiin pidätin 4h ja aamutestiin 2h + Join aika paljon.

Uskaltaisinkohan tulla tänne jo varovaisesti.. Päätin tässä kierrossa poikkeuksellisesti testailla jo varhain normi PC-testeillä, kun ollaan oltu lomalla. Yllätykseksi sieltä on pärähdellyt vahvistuvia viivoja. Viime syksynä varhainen keskenmeno (tai ehkä lukeutuu kemialliseksi), nyt aion testata päivittäin jonkin aikaa, jotta näen heti, jos kehitys pysähtyy. En vielä virallisesti itseäni listalle laita, sen verran jalat maassa vielä.. 🫣🥹

Kiva nähdä täällä myös tuttuja, @Henskuu siellä upeat viivat! 😍

Liitteet

• photocollage_20268221257760.jpg
    photocollage_20268221257760.jpg
    370.5 KB · Katsottu: 18
Mä pidän tänään taas välipäivän ja huomenna testaan viimeisen rfsu liuskan. Loppuviikosta vielä yksi digi ja siihen jos saan 3+ niin lupaan lopettaa testailun :tears:
Mulla kans enää yksi RFSU:n liuska jäljellä jollekin päivälle tällä viikolla, ja viimeinen etappi tulee sit olemaan tuo digitesti! Testaan varmaan vasta perjantaina kun tuun reissusta takaisin, silloin uskoakseni pitäis tulla 3+ testiin 🤞

Mä lupasin ittelleni etten enää testaile, kulutin esikoisesta ihan sikana rahaa testeihin ku testailin vähä turhanki innokkaasti joka päivä sinne 10 viikolle asti😂😂

Mun tekis mieli kans ostaa vielä testejä ja testata, mut ehkä mä vain luotan nyt tähän kun on jo 5+1

Takaisin