Raskaaksi 2026

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sanokaa, ettei oo mtn järkeä tuhlata Clearblue early digiä tänään dpo 8... Aamun testit oli negaa (apteekin early ja sofi) ja mulla ei ole nyt enää muita ko sofin testejä, cb early ja cb digi perus.... 🫠🤭😅🫠 Edellisen kohdalla sain oletettu dpo 8 aamulla negan perustestillä, mut iltapäivästä rfsu testillä hailakan viivan ja seuraavan aamuyön aikana digiin 1-2.. Nyt siis tässä mietin, että jos se kävis samala lailla.... 🙈

Vai haenko kaupasta rfsun earlyn ja testaan sillä. Earlyä suunnittelin huomiselle tai maanantaille anyways..

Terveisin himotestaaja...😰
Ei ole järkeä tuhlata dpo 8. Piste. 😁 Ei se positiivinen negaksi muutu, jos raskaus jatkuu, vaikka testaisi viikon myöhemmin tuosta. Itse testaisin näin varhain vain jos suunnittelee samalle illalle jotain ei niin raskaus ystävällistä aktiviteettia.

Haluaisiko joku raskaustestejä postimaksua vastaan? One step (herkkyys 10, 07/2028) ja rfsu (herkkyys 25, 07/2028). Sovitaan lähetyksestä yksityisviestien kautta.

@Maicy ymmärrän testaushimon ja etenkin jos oot joskus noin aikaisin jo saanut plussan! Sinuna tekisin huomenna aamulla clearblue early digin 😍 Mulla oottaa jo 6kpl cb early puikkotestejä ja kolme viikkonäytöllistä digiä! Joita löytänyt alesta. Joten taidan myös aloittaa aika ajoissa testailun 🫣

Sanokaa, ettei oo mtn järkeä tuhlata Clearblue early digiä tänään dpo 8... Aamun testit oli negaa (apteekin early ja sofi) ja mulla ei ole nyt enää muita ko sofin testejä, cb early ja cb digi perus.... 🫠🤭😅🫠 Edellisen kohdalla sain oletettu dpo 8 aamulla negan perustestillä, mut iltapäivästä rfsu testillä hailakan viivan ja seuraavan aamuyön aikana digiin 1-2.. Nyt siis tässä mietin, että jos se kävis samala lailla.... 🙈

Vai haenko kaupasta rfsun earlyn ja testaan sillä. Earlyä suunnittelin huomiselle tai maanantaille anyways..

Terveisin himotestaaja...😰
Noh, mulla on viimeisessä kahdessa raskautumisessa ollut just tuo Cb early -digi positiivinen dpo 8. Testaan aikaisin, koska oli ohje aloittaa lugesteronit plussan jälkeen, mutta eihän kaikilla näy noin aikaisin mitään vielä.

Joo ei ole järkeä vielä tuhlata kallista digiä, odottaisin ainakin sen muutaman päivän.

@Puolikuu näytti mun silmään vahvistuneen myös.

ON: täällä KP13 ja oviksen metsästystä. Itsellä ovulaatio usein vasta kp16-20, joten ei ihme että testit antaa negaa/matalaa. Itsellä käytössä myös clearblue hedelmällisyysmonitori ja ollut jännä, se antaa melkein aina päivää myöhemmin huipun kun ovis testit 🤷🏻‍♀️

Kp21 mitä tuumailette? Näyttääkö pelkältä viivanpaikalta?🤔
1000029767.jpg
1000029766.jpg

Joo, mä kans ostin tuon alesta joskus. Makso muistaakseni vain 5 euroa, eli ei niin paha menetys.

En tehnyt eilen, mutta nyt aamuyöstä dpo 9 tein ja mikäpä muukaan tuloksena kuin, että ei raskaana. 😓 Joo, on aikaista ja mahista vielä plussaksi muuttua. Masentaa silti ja tekis mieli heittää kaikki testit jorpakkoon. Eilen vielä kaikenlisäksi tuli kertaalleen pyyhittäessä pinkihtävää vv vessakäynnillä, niin täsä nyt vähä jo oottelen tuhrujen alkua ja tätä myöten uutta kiertoa. Uusi kierto ruukaa alkaa aina tuhrujen kautta. Toki nyt tuhrua ei ole tullut kuin tuon kerran, mutta ehtii täsä vielä sekin yltyä.

Jospa muilla olisi sunnuntai heti aamusta parempi ❤️

Mä oon kahdessa raskaudessa käyttänyt niitä rsfu earlyjä, mutta en oo saanut niihin plussaa. Vaikka viime keväänä käytin earlyn torstaina (kp 26), ja heti lauantaina (kp28) tavallisessa pregcheckin halpistikussa oli kaksi selkeää viivaa. Tosin ihan joka kerta oon tiennyt olevani raskaana ennen testiä, mutta nyt kun kuumeilee ja viikon päästä voisi taas testata earlyllä, niin houkuttelisi kokeilla tuota Cb:n testiä. Kannattaako? Vai pitäiskö malttaa vaan mielensä 🫣

@Mietteissään Mun mielestä ei näytä pelkältä viivanpaikalta, toivottavasti lähtee vahvistumaan! 🙏

@Maicy Voi olla myös kiinnittymisvuoto. Mulla tuli syksyllä dpo10 punertavana ja nyt dpo12 ruskeana tuhruna. Ja testin suhteen vielä on niin aikaista, että ehtii muuttua. ❤️

ON: Eilen illalla tein uuden testin, jäi niin kaivelemaan aamun testi, kun tiesin että olin illalla juonut tuplat normaaliin verrattuna. Tulihan sieltä selkeämpi vaaleanpunainen viiva. 😍 Nyt en testaakaan aamulla, vaan illalla, näyttää toimivan itselle melkein paremmin (edellisiltana sain myös selkeämmän viivan kuin aamulla). Että kyllä tässä nyt tällä kerralla on lähtenyt jollain lailla raskaus käyntiin. ❤️ Mutta kauanko pysyy matkassa, se on nyt sitten uusi piina. Seurailen viivan vahvistumista, nyt tuntuu että tieto on parempi kuin mahdollisen vuodon odottelu. 🙏

Mä oon kahdessa raskaudessa käyttänyt niitä rsfu earlyjä, mutta en oo saanut niihin plussaa. Vaikka viime keväänä käytin earlyn torstaina (kp 26), ja heti lauantaina (kp28) tavallisessa pregcheckin halpistikussa oli kaksi selkeää viivaa. Tosin ihan joka kerta oon tiennyt olevani raskaana ennen testiä, mutta nyt kun kuumeilee ja viikon päästä voisi taas testata earlyllä, niin houkuttelisi kokeilla tuota Cb:n testiä. Kannattaako? Vai pitäiskö malttaa vaan mielensä 🫣
Mä en aina oo jaksanut tihrustaa niitä viivatestejä, jolloin itselle on ollut stressittömämpää Cb earlyn selkeä tulos 👍

Onnea @Puolikuu ♥️

@Mietteissään , musta tuo on kyllä aivan plussa - onnea 🫶

Kuinkas @Hario ja @Candela , alkoiko teillä jo uusi kierto?

ON: kp34/28 ja nega.
Eiköhän se ole niin, että en ovuloinut (ja siksi saanut sitä kiinni testilläkään) ja nyt kierto venyy.. Mä ehkä varaan sen gynen ja koitan saada letrot. Mulla vaan on tehty ovulaatiostimulaatioita useamman kerran (luovutettu ja soluja) ja tulokset on olleet aina aika runsaita niin saa nähdä kuinka ilolla ja miten tarkalla seurannalla suostuvat antamaan. Ihanan kallista taas, mutta en pysty odottelemaan vain, en tule tästä yhtään nuoremmaksi.

Takaisin