Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aion seurata suosituksia, mutta ainakin näin alkuun kaikkea on vaikee muistaa. Toivottavasti ei tuu isoja mokia.
Mulla tulee varmaan isoin ikävä sushiaja maksamakkaraa ja salmiakkiakin ehkä. Kahvia aion juoda kofeiinittomana, kun siitä tavasta on vaikee päästä eroon.
Onneks nyt tekee mieli kaikkee kevyttä, salaatteja ja keittoja, ja napostelen paljon vihanneksia ja hedelmiä. Toivon et pystyn syömään näin koko raskauden ajan, mut eihän sitä tiedä.
Pitää vielä tsekata ravintolisät, tällä hetkellä syön vaan foolihappo+D.
Mä taas tykkään kaikesta mitä ei nyt saaMulla perusruokavalio on aika "raskausystävällinen" ettei moni kielletty ruoka kuulu muutenkaan ruokavalioon
Kahvista ja salmiakista tosin kyllä tykkäänkahvia olen vähentänyt yhteen kuppiin ja salmiakit toki pois. Esikoisen synnyttyö otin kaiken ilon irti kahvista ja salmiakista mutta nyt ne jää taas sivuun
![]()
Aurajuustoa (ja muita juustoja) voi onneksi syödä kuumennettuna esim. pizzan päälläMä taas tykkään kaikesta mitä ei nyt saasushi, ilmakuivattua kinkku, homejuusto, laku ja salmiakki, KAHVI... Yritin syödä näitä jo "varastoon" nyt kesällä, jos tulenkin pian raskaaksi
![]()
Mä vältin ite noita homejuustojaki esikoisen aikaan, ei rohjennut vaikka kuinka ois ollu kypsennettyAurajuustoa (ja muita juustoja) voi onneksi syödä kuumennettuna esim. pizzan päällämä aion ainakin käyttää tätä "porsaanreikää" jossain kohtaa
![]()
Näinhän se olikin! PelastusJa muistaakseni salamit, ilmakuivatut kinkut ym voi syödä jos ne pakastaa ensin![]()
Ei valitettavasti, homejuustoissa on listeriariski ja noissa lihatuotteissa toksoplasmoosiriski. Listeria ei kuole pakkasessaNäinhän se olikin! Pelastuskävisiköhän aurajuustoon sama?