Plussa vai ei?

Pakko nyt kysyä kun tekoäly väittää että tässä testissä punertavan värinen haamuviiva 🧐 näen kyllä itsekin jotain, mutta mielestäni samanlainen kuin mun aiemmatkin testit, olisiko viivan paikka? Niistä kuvista kyllä tekoäly ei nähnyt mitään ja sanoi negatiivisiksi 🤷🏼‍♀️🤔😅
Dpo10 ja 11 tuli veristä vuotoa ja oli menkkakipuja, merkkasin jo menkat alkaneeksi, kunnes sitten dpo12 ja 13 ei enää olekaan vuotanut tai ollut kipuja 🤷🏼‍♀️ tämän testin tein eilen, eli dpo12.
Tekoäly kannattaa ihan suosiolla jättää pois. 😅😅
En valitettavasti itse näe mitään. 😩

Pakko nyt kysyä kun tekoäly väittää että tässä testissä punertavan värinen haamuviiva 🧐 näen kyllä itsekin jotain, mutta mielestäni samanlainen kuin mun aiemmatkin testit, olisiko viivan paikka? Niistä kuvista kyllä tekoäly ei nähnyt mitään ja sanoi negatiivisiksi 🤷🏼‍♀️🤔😅
Dpo10 ja 11 tuli veristä vuotoa ja oli menkkakipuja, merkkasin jo menkat alkaneeksi, kunnes sitten dpo12 ja 13 ei enää olekaan vuotanut tai ollut kipuja 🤷🏼‍♀️ tämän testin tein eilen, eli dpo12.
Mä nään kans korkeintaan jotain jonka tulkitsisin viivanpaikaksi. Näyttää vähän samalta kuin mun Pregcheckin testin dpo13. Menkkoja ei sit tullutkaan ja myöhemmin näytti jo punertavaa väriä ☺️ Toivotaan että muuttuisi vielä plussaksi ☺️

Joo tekoäly taitaa aika usein mielistellä ja siihen ei kannata luottaa, kun usein lukenut, että sanoo testien olevan plussaa vaikka ei näy toista viivaa 😆
Mutta sanoisin kans negatiivinen ainakin vielä 🤔
Itsekin sain näitä viivanpaikkoja ja usein mietin onko onko, mutta sit, kun oli oikea plussa ja vaikka oli haalea, niin kyllä sen vaan heti tunnisti, että nyt on kaksi viivaa ja edelliset ollut viivanpaikkoja. ☺️

Tänään dpo arvio 10, en ole tikuttanut ovista. Näkeekö tuossa kuvassa kukaan muu viivanpaikkaa?

Liitteet

• IMG_0465.jpeg
    IMG_0465.jpeg
    1.1 MB · Katsottu: 30
Valitettavasti mä en nää tässä ainakaan mitään 😢 tekisin itse ehkä tuossa kohtaa huomenna clearbluen testin, itse todennut ne jotenkin luotettavimmiksi

Takaisin