Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Trieste
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Määräräänkö niitä pahoinvointilääkkeitä etovaan oloon vai vasta jos oksentelee? Itel ei oo oksentelua ollu koskaan mut semmonen krapulaolo.. Mietin et kannattaako pyytää..

Määräräänkö niitä pahoinvointilääkkeitä etovaan oloon vai vasta jos oksentelee? Itel ei oo oksentelua ollu koskaan mut semmonen krapulaolo.. Mietin et kannattaako pyytää..
Ite sain kun kerroin huonovointisuudesta joka vaikuttaa toimintakykyyn arjessa. En siis oksentele. Kannustan ehdottomasti pyytämään lääkkeen. ❤️

Kiva.. oon täällä kärsinyt kun olisin voinut pyytää pahoinvointilääkeet 😭 ollut kans tosi vaikeeta ja se väsymys siihen päälle. Tuttu näki meidät lapsien kanssa pihalla, niin kysyi parikin kertaa onko kaikki hyvin et näytät tosi masentuneelta 😅 ei kyllä hirveesti hymyillytä näil oloilla

Täällä menossa rv 5+5. Oireet melko vähäiset. Nännit arat ja punaisemmat. Meidän neljä vee suihkussa säikähti että miksi äitin tissit on ihan punaset.. aamupainotteista kevyttä huonovointisuutta. Vatsa varsinkin iltaisin pallona. Väsymystä aaltoillen. Välillä tulee ihan puskista tarve levätä ja välillä taas touhutaan täysillä.

Mulle pitäs tänään tulla resepti pahoinvointilääkkeeseen, pääsee kokeileen.. Ei ollu tollasia vaihtoehtoja sillon ku edellisiä oon odottanut :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: meinas kysyy et onko aiemmin ollu kunnes huomas et eihän tuohon aikaan ole edes ollut niitä tarjolla :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Aamupäivät alkanut jaksamaan normaalisti, mutta iltapäivää kohden ihan t-a-j-u-t-o-n väsy. Lisäks edelleen pahoinvoiva olo nousee päivän mittaan ja päässä heittelee. On tää jo parempi kuin se että pysty nippanappa lapsille aamupuuron keittämään. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Mun äiti jo arvuutteli että oonko raskaana, kun kävi meillä yks ilta ja makasin vain ihan "happamalla naamalla". Kaadoin kaiken anemian harteille mut jäin varmasti kiinni. :tears:

Tän päivän OIRE ranking;

1. Nopeista liikkeistä, heijauksesta yms. nousee puklutuksen tunne

2. Kahvi on No Go, vaikka tavan takia tahtoisin juoda ja varmasti pakko tänään anoppilassa kun oon se jolle aina lörppähuulena maistuu pannun pohjatkin!

3. Tänään EI oo väsyttänyt vielä kovasti, eikä muutakaan "brutaalia", huijarisyndrooma nousee ja tietty heti ne "onkohan kaikki hyvin?" ajatukset :Upside Down Face:

Täällä päivittelyä omaan oloon!
Väsymys vetää jatkuvasti sängyn pohjalle, mutta kuvotus tuntuu nyt vähän tasaantuvan. Nyt on rv 8, niin oireethan nyt heittelee miten tahansa. Toivottavasti jatkuisi samanlaisena. Kotiruoka ei oikeen maistu, joten Wolt on nyt laulanut antaumuksella. Salille koitan tänään raahautua ensimmäistä kertaa pariin viikkoon, mutta lähdetään huomenna ulkomaille niin siellä vaan lepäilen.

Rv 7+2 tänään, edelleen välillä etovaa oloa. Toissapäivänä oli viimeksi etovaa oloa enemmän. Nyt pari päivää menneet mukavasti. Välillä tulee repäisykipuja alavatsalle asentoa vaihtaessa.

Ruokahalu on pysynyt hyvänä etovasta olosta huolimatta ja syöminen auttanut etovaan oloon. Välillä haaveilen jopa kahdesta eri ruoasta aterialla😆

Uutena huomaan lisääntyneen väsymyksen. Oon nukkunut nyt päikkäreitä päivittäin, mikä ei oo mulle normaalia.

Täällä on kans pahoinvointi voimistunut selkeesti viime päivinä! Tänään aamulla heräsin ennen kelloa selvästi huonoon oloon, krapulaiseen ja oksettavaan, niin oli pakko käydä syömässä ja jatkaa sitten vielä unia. Oon huomannut, että parasta on syödä pikkuisen useita useita kertoja päivässä, esim. vesimelonia tai muuta raikasta, niin se auttaa. Pari iltaa sitten oli myös haettava vesimelonia sänkyyn nukkumaanmenon jälkeen, kun huono olo yllätti :Grinning Face With Smiling Eyes: Eipä oo yleensä tällaista mulla, vaikka ruasta tykkäänkin :tears:

Takaisin