Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
pyöritteli silmiään kun huomasi että olin laittanut auton lämmityksen päälle. Pari finniä nyt myös ilmaantunut ja muutenkin iho jotenkin huonompi, viime viikolla tuntui vielä hehkuvan. Pahoinvointi loistaa poissaolollaan ja jotenkin stressaa sekä sen puuttuminen että mahdollinen alkukin. Tuntuu että nämä oireet progesteronista johtuvia ja samantapaisia kuin keskenmenneissä, ja kai se keltarauhanen siellä porskuttaa keskenmenoon asti, kun taas selkeä hcg-oire olisi se pahoinvointi (ainakin todnäk hcg:sta johtuva) ja mietin nouseekohan se normaalisti... Mutta nyt tiedostan myös että tämä on ihan hirveää ylitulkintaa, eikä pitäisi moista harrastaa.Joo, mua meinaa kans huolettaa oireiden vähyys (edellisessä keskenmenneessä sama homma) vaikka järjellä tiedän kyllä että monilla on ihan oireeton raskaus ja syntyy terve lapsi. Tsemppiä sinne Trieste!Musta tuntuu että mulla on oireet ihan helpottaneet tällä 5+ viikolla kokonaansiis turvotusta on yhä ja nännit arat, mutta esim aamuyön heräilyt jääneet pois, päikkärien nukkuminen ja väsymys, ei huimaa, ei enää alavatsajomoja paitsi joskus kun aivastaa niin voi repäistä. Ei oo mitään mielitekoja, ei etomista, ei ruokahalun lisääntymistä. Viimeiset kaksi päivää olo on tuntunut ihan normaalilta paitsi että vatsa turvoksissa mut sitäkin nyt mietin että oonko vaan herkutellut liikaa
oispa tää joko niin että olisi siunaantunut vähäoireinen raskaus tai sitten ne oireet vasta tulossa mikä tietty täysin mahdollista (5+5 nyt). Alkaa vaan ahdistaa kun sama juttu ollut keskenmenneissäkin. Sen takia tänään uitin vikan testinkin, se onneksi näytti hyvältä, laitan tonne testi-ketjuun...