Yleinen keskustelu

Kiitos! Eihän ne tosiaan kerro 😅 Tuoresiirrossa testasin testipäivänä ilman pelkoja ja tunne posista oli vaan et 'no tietysti se oli posi kun siirto tehtiin'. Nyt sit tietoisempi kaikesta mitä voi vielä käydä plussan jälkeen niin pelottaa.

Täälä väsyttää ihan sairaasti, ei millään jaksa ilman päiväunia. Tekis mieli ostaa viä testi ja fiilistellä kahta viivaa :) mulla skitsofrenia, nii pitää injektiomuotonen lääkitys lopettaa raskauden ajaksi. Vähä mietityttää jaksaminen, mutta muissakin raskauksissa raskaushirmonit suojellut psyykettä oireilulta lääkkeen jäätyä tauolle.

en tiedä miksi mutta aina kun olen raskaana mulla on sellanen tosi tyyni olo ja siitä tiedostan että olen raskaana.. Eli tyyneys on vahvasti mulla oire 😬 oon tällänen yliajatteleva ADHD 😬😬

Hei vaan kaikille! Pikkuhiljaa uskallan itsekin liittyä tänne keskustelemaan, vaikka tuleva jännittääkin 🙏🏽 Täällä taisi olla muitakin keskenmenon kokeneita, itselle tuli varhainen keskenmeno nyt keväällä, la olisi ollut marraskuussa. Nyt uudelleen raskaana ja la 1/3! Jännittää kovin tämä alkuaika, enkä varmasti ole yksin sen jännityksen kanssa, joten eikun tsemppiä meille kaikille tähän aikaan ☺️✨

Hei vaan kaikille! Pikkuhiljaa uskallan itsekin liittyä tänne keskustelemaan, vaikka tuleva jännittääkin 🙏🏽 Täällä taisi olla muitakin keskenmenon kokeneita, itselle tuli varhainen keskenmeno nyt keväällä, la olisi ollut marraskuussa. Nyt uudelleen raskaana ja la 1/3! Jännittää kovin tämä alkuaika, enkä varmasti ole yksin sen jännityksen kanssa, joten eikun tsemppiä meille kaikille tähän aikaan ☺️✨
Täällä yksi vastikään keskenmenon kokenut, meillä olisi ollut la joulukuussa. On täysin erilaiset tunteet odottaa keskenmenon jälkeen kun on juuri sen menetyksen kokenut ja jotenkin ihan erilailla kuulostelee tuntemuksia. Itse en myöskään täysillä uskalla vielä iloita ja huudella tästä, ehkä pitää odottaa suurin riskiaika sinne 12 vkolle asti.

Täällä yksi vastikään keskenmenon kokenut, meillä olisi ollut la joulukuussa. On täysin erilaiset tunteet odottaa keskenmenon jälkeen kun on juuri sen menetyksen kokenut ja jotenkin ihan erilailla kuulostelee tuntemuksia. Itse en myöskään täysillä uskalla vielä iloita ja huudella tästä, ehkä pitää odottaa suurin riskiaika sinne 12 vkolle asti.

Samaistun! On jotenkin paljon pessimistisempi asenne tällä kertaa ja tuntuu nimenomaan kuten sanoit ettei uskalla iloita. Sitä iloa ikäänkuin varjostaa semmoinen ”no ei tästäkään välttämättä mitään tuu” -fiilis. 12 viikkoa tuntuu pitkältä ajalta tässä vaiheessa!

Liityn nyt tänne, kun itellä just alko viides viikko. Plussasin lauantaina, ja oireita on nyt ollut rintojen arkuus ja järkyttävä väsymys. Varasin jo neuvolaan ensikäynnin ja kaikki on itelle niin uutta ja ihmeellistä. Kyseessä siis esikoinen, enkä malta odottaa.
Onnea! Täällä kans esikoinen ☺️

Heippa. Varoivainen kurkistus tänne jospa testit vahvistuisi ja pääsisi mukaan.

Testasin ekan kerran toissa päivänä tyylipuhtaan negan dpo7. Viime yönä näin unta että oli joku sukupuolen paljastus juttu ja mulle tuli vahva intuitio että menen ostamaan testin. Muita oireita on ollut vatsan ja selän nippailu, rintojen arkuus sekä kamala palelu. Haamu piirtyi testiin lyhyellä pidätyksellä. Mulla takana viime kuussa kemiallinen että en todellakaan uskalla iloita vielä, mutta pakko oli tulla tänne kurkkimaan.
Menkat pitäis alkaa sunnuntaina joten yritän malttaa jos sitten testasi seuraavan kerran vasta.

Olen lueskellut aamun kunniaksi ketjunne läpi ☺️

Piti mennä googlettaan että mikä on kemiallinen raskaus, no nyt olen asiaa taas viisaampi. Itellä ollu aina kaksi vahvaa viivaa testeissä, ei oo ollu haamuja, niin oli uusi juttu mulle

Mä olin just tulossa kirjottaa että enää muutama hassu viesti että saadaan salainen ryhmä auki, mut täälä oltiin keriitty jo enstee :D

Kerronpas teille unen minkä näin viime yönä:
Me saatiin poikavauva. Pian syntymän jälkeen kuitenkin kävi ilmi, että hänen sielunsa oli reinkarnoitunut, ja hän muisti edellisen elämänsä ja vaikutti paljon vanhemmalta kuin olikaan, alkoi puhua jne. Sielu oli sellaisen vanhan ukon, ja vauva puhui ihan kuin se, oli äkäinen ja paha suustaan ja halusi vain hengata entisten kavereidensa kanssa ja ne oli sellaisia vanhoja patuja ja yhdessä vaan polttelivat jtn tupakkaa. Ja sitä ei yhtään kiinnostanut me vanhemmat muuta kuin sellaisina palvelijoina tälle vauva-vanhukselle.

Juu että sellaista täällä🤣 ootteko nähneet raskaus- tai vauvaunia?

Kerronpas teille unen minkä näin viime yönä:
Me saatiin poikavauva. Pian syntymän jälkeen kuitenkin kävi ilmi, että hänen sielunsa oli reinkarnoitunut, ja hän muisti edellisen elämänsä ja vaikutti paljon vanhemmalta kuin olikaan, alkoi puhua jne. Sielu oli sellaisen vanhan ukon, ja vauva puhui ihan kuin se, oli äkäinen ja paha suustaan ja halusi vain hengata entisten kavereidensa kanssa ja ne oli sellaisia vanhoja patuja ja yhdessä vaan polttelivat jtn tupakkaa. Ja sitä ei yhtään kiinnostanut me vanhemmat muuta kuin sellaisina palvelijoina tälle vauva-vanhukselle.

Juu että sellaista täällä🤣 ootteko nähneet raskaus- tai vauvaunia?
Ai hitto😂 Mähän siis näin sillon toissa yönä unta että saatiin tietää että meille tulee poikavauva, sen jälkeen testasin ja eka haamu lävähti testiin!

Mä tuun myös tänne varovasti kurkkimaan, eilen oli viikko tuoresiirrosta ja plussaa näytti. Nyt odottelen viivojen vahvistumista. Huomenna ajattelin tehdä uuden testin. Vaikka tässä on jo pitkä yritys takana ja odotteluun on tottunut, niin viimeinen kuukausi on kyllä ollut varsinaista odottelua ivf-hoitojen vaiheesta toiseen.

Käyn kurkkimassa muitakin keskusteluja ja toivottavasti ensi viikolla pääsee aktiivisemmin mukaan 😊

Takaisin