Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä oletan että kuitenkin johonkin järjestelmään ne tiedot kirjoitetaan ylös...? Ja jos sait tunnukset pikkuhaikaraan, niin jos sinne täyttelet otse tietoja niin minä ainakin elän siinä uskossa että ne sieltä myös näkee kaiken mitä olet kirjoitellutItsellä kun oli tuo etäneuvola, en saanut äitiysneuvolakorttia. Varasin ajan nt-ultraan ja siellä ohjeissa luki, että tuo neuvolakortti pitäisi ottaa mukaan. Mitenköhän nyt toimin, kun mulla sitä ei ole![]()
Okei, meillä ei ole sitä j9s ei ole erikseen tarvetta. Miks se jännittää? Mulla ei tainnu olla itseasiassa yhtään lääkäriä ennen 36vko synnytystapa-arviots viimeksiNeuvolalääkäriä mikä on nt ultran jälkeen.
Mulla oli tänään ihan paikanpäällä aika ja en saanut äitiysneuvolakorttia, kaikki on digitaalisena. Sain lapun jossa luki kirjautumisohjeet.Itsellä kun oli tuo etäneuvola, en saanut äitiysneuvolakorttia. Varasin ajan nt-ultraan ja siellä ohjeissa luki, että tuo neuvolakortti pitäisi ottaa mukaan. Mitenköhän nyt toimin, kun mulla sitä ei ole![]()
Veikkaan että kaikki ohjeet ei ole vielä vaan pysyneet etäpalvelujen lisääntymisen tahdissa.No aikasemmin ne lääkärit on ollu tylyjä eikä oo joko kuunnellu tai ymmärtänyt, mitä oon sanonu. Esim. Esikoisessa moitti syömisiä ja just olin kertonut oksentavani klo 6-18, 30min välein kaiken, joka päivä... Ja si kysyin jostain ja vastaus oli semmonen, että ei vissiin kannata kysyä mitään ja ferritiini arvon mittaamisesta kysyessä nauro, että se on semmonen muotisairaus. Mu joo ihan tyhjänpäivänen käyntihän se on ainakin mun mielestäOkei, meillä ei ole sitä j9s ei ole erikseen tarvetta. Miks se jännittää? Mulla ei tainnu olla itseasiassa yhtään lääkäriä ennen 36vko synnytystapa-arviots viimeksi
pakko myöntää että jännittää kyllä, tällein ylipainoisena pelottaa ja hirvittää aina kun joutuu jonnekin vastaanotolle menemään. Todella toivon että käynnillä keskitytään muuhunkin kun miun ylipainoon..Olen samaa mieltä. Täällä on ihan tuurissaan noiden lääkäreiden kanssa.Jotkut lääkärit on tosi asenteellisia. Ja oon huomannut, että täällä Oulun alueella on tiettyyn uskontokuntaan kuuluvia lääkäreitä, jotka ajattelee raskaana olemisen ja synnytyksen olevan niin arkista ja kuuluvan kaikkine vaivoineen naisen elämään, että eivät ota tosissaan mitään vaivoja niihin liittyen.Mulla on silikonit ja muutaman kerran niihin on liittynyt huolta, niin oon saanut tosi nihkeää palvelua.
Asun itse tässä Oulun lähellä ja meillä on onneksi ollut tosi kivat neuvolalääkärit. Sellaisia nuorempia, jotka ottaneet tosissaan.
Mutta kivaa että ensimmäinen neuvola oli noin mukava kokemus!Ensimmäinen neuvola ohi ja hyvä fiilis jäiterveydenhoitaja oli oikein ihana ja asiallinen, mutta seuraavalla kerralla saa taas jännittää kun terveydenhoitaja vaihtuu
täällä päin kun näin kesäsin on pienemmillä paikoilla kesäsulkuja ni hoitajat työskentelee eri paikoissa ja miunkin neuvola siirtyy jatkossa lähemmäs.
Näin ensikertalaisena koin käynnin oikein hyödyllisenänyt pääsiskin sitten varailemaan labra-aikaa ens viikolle ja ensimmäistä ultraa n. kolmen viikon päähän
ensimmäinen sokerirasitus olis myös luvassa samoihin aikoihin ultran kanssa. Sain myös painoindeksin ja ensikertalaisuuden perusteella suosituksen aloittaa mini-ASA viikosta 12 eteenpäin.