BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi hitsilöinen kun jouduttiinkin eilen illalla taaperon kans päivystykseen ja sieltä sitten Jorviin ja edelleen sieltä siirto yöllä lastensairaalaan. Hengitys vaivalloista oli ja täällä sitä sit ollaan. No mies tulee käymään ja tuo testejä mukana ja huomiseksi saan aamuksi lämpöä mitattua. Jäi luge laittamatta eilen illalla ja tänään aamulla. Pistän heti kun tulee ja sit myöhempään illalla sit.

Mitäön oireita ei ole, tosin ei niitä oikein tässä ole kerennyt tutkailemaankaan.

Pikkusen vointi on stabiili, jäädään silti vielä yhdeksi yöksi tarkkailuun.

No @Rilja mä kans yritän toivoa pitäö viimeiseen asti 🥹 just selailee käppyröitä ja lukee reddittiö 🙈🙈🙈😅😅

@Lilanka n testiä odotellessa 🤞🤞🤞 Mun testi tulee vielä tänään, vähän jännittää. Pyysin rfsu early ja sit paketti pc tä. Ja täällä jos missä on hyvät valaistukset tiirailuun 🤣

Hyppäs ne lämmt takas. Ja ehkä tän uskaltaa jo plussaksi merkata 🥹
1000034213.jpg

Liitteet

• 20260703_070313.jpg
    20260703_070313.jpg
    156.3 KB · Katsottu: 13
21571.jpg

Ihan erilainen on tän kierron käppyrä kun viimeksi. Ei kyllä näytä edes hyvältä tää. Niin tasaset lämmöt ja just ja just tossa viivan yläpuolella. Tänä aamuna vähän alaspäin entisestään. Huoh, ei odotuksia eikä juurikaan tuntemuksia mitään. 😏

IMG_3452.jpeg

Ei se vaan plussaksi muutu 🥺 tein ultralla tänään aamulla. Toki tässä vielä aikaa muuttua mutta vähän mulla on fiilis että tää kierto oli taas tässä 😔

Huomiseksi on sit easy at home 25 testi.dpo13 aamulla vika testi ja sillon negan tullessa jätän luget ottamatta. Ostan varmaan yhden rfsu earlyn sitä varten ni on ainakin herkkä sit siihen .

21805.jpg
Viimesiä päiviä kierrosta viedään. Ei yllätyksiä. Tuntemuksia on ollut viimiset kolme päivää kohdun tai alavatsan tienoolla ja tooodella paksua vv. Siinäpä ne oikeastaan onkin. Eilen ip.llä oli vähän rinnat mukamas herkillä sivuilta. Noooh..Huomenna jos testiä alkais uittelee. 😌

Pidän peukkuja sulle @Daadirlandaa hupmisen testin kanssa 💗

Onnea vielä @Lilanka 💗

Mulla vika nega tähän kiertoon. Eiku katse kohti ens kiertoa jahka ne menkat sieltä keskiviikkona viimeistään kurvaa paikalle. Hieno käppyrä mulla mutta ei niin ei. Yk20 sit alkaa. Taidan jäädä tänne keskenään höpisee 😬

Liitteet

• IMG_3485.jpeg
    IMG_3485.jpeg
    320.3 KB · Katsottu: 3
Pidän peukkuja sulle @Daadirlandaa hupmisen testin kanssa 💗

Onnea vielä @Lilanka 💗

Mulla vika nega tähän kiertoon. Eiku katse kohti ens kiertoa jahka ne menkat sieltä keskiviikkona viimeistään kurvaa paikalle. Hieno käppyrä mulla mutta ei niin ei. Yk20 sit alkaa. Taidan jäädä tänne keskenään höpisee 😬
Noh, toisaalta huominenkaan ei vielä ole koko kierron tuomio. Jännä ettei kierron alkuun ollut edes fiilistä koko ruuljanssiin ja ei mitään uskoa. Sitten päivien edetessä kaikki "oireet" ja niiden tulkinnat nostaa sitä uskoa takaisin ylöspäin. Kunnes voikin kaiken testien uiton jälkeen sulloa siteen housuihin kun menkat alkaa.

Hei muuten oloapteekissa oli apteekin earlyt tuplapakkaus alessa..tilasin 4pkt.

Ja @Mamiksx5 🤞❤️ silti uskoa seuraavaan kiertoon, olkootkin uusi kymmenluku.

Noh, toisaalta huominenkaan ei vielä ole koko kierron tuomio. Jännä ettei kierron alkuun ollut edes fiilistä koko ruuljanssiin ja ei mitään uskoa. Sitten päivien edetessä kaikki "oireet" ja niiden tulkinnat nostaa sitä uskoa takaisin ylöspäin. Kunnes voikin kaiken testien uiton jälkeen sulloa siteen housuihin kun menkat alkaa.

Hei muuten oloapteekissa oli apteekin earlyt tuplapakkaus alessa..tilasin 4pkt.

Ja @Mamiksx5 🤞❤️ silti uskoa seuraavaan kiertoon, olkootkin uusi kymmenluku.
❤️

Takaisin