Maaliskuisten plussatestien kuvia

No entä jos ei ole ole koskaan ollutkaan halaistua aavistustakaan oviksen ajankohdasta eikä sitä ole ikinä testannut edes? 🤣 Mulla viimeiset kierrot olleet pidempiä 36pvää, joiden mukaan huomenna pitäisi vasta menkat alkaa. Ekan haamun sain viikko sitten to-pe välisenä yönä. 🤭 En ole oikein aamutestejä tehnyt, kun oon ollut niin yöpainotteisesti töissä... Mutta viivat tummuu ja digi sanoi eilen viikoiksi 2-3.

@Ruskalapsi varmaankin selviää sitten ultrassa viimeistään ja siitä voi toki taaksepäin koettaa arvioida että mikä dpo oli se eka plussa :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Jotkut arvioi jos on ollut jotain ovisoireita tai sitten jos on säännöllinen kierto, mutta eihän sitä tarvitse sen kummemmin näistä olla selvillä tai laskeskella noita dpo, monille piinailijoille varmaan siksi että voisivat tietää milloin kannattaa testata:Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: hyvältä kuulostaa että viivat tummuu ja tuli jo 2-3:smiling face with heart-eyes: ainiin tuli mieleen että voi sitten käyttää kp=kierronpäivä eli sai vaikka kp27 plussan tms, jos haluaa jotain kirjaa pitää kuitenkin! Ja kp1=menkkojen eka päivä jos joku ei tätäkään ole käyttänyt

@Ruskalapsi varmaankin selviää sitten ultrassa viimeistään ja siitä voi toki taaksepäin koettaa arvioida että mikä dpo oli se eka plussa :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Jotkut arvioi jos on ollut jotain ovisoireita tai sitten jos on säännöllinen kierto, mutta eihän sitä tarvitse sen kummemmin näistä olla selvillä tai laskeskella noita dpo, monille piinailijoille varmaan siksi että voisivat tietää milloin kannattaa testata:Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: hyvältä kuulostaa että viivat tummuu ja tuli jo 2-3:smiling face with heart-eyes: ainiin tuli mieleen että voi sitten käyttää kp=kierronpäivä eli sai vaikka kp27 plussan tms, jos haluaa jotain kirjaa pitää kuitenkin! Ja kp1=menkkojen eka päivä jos joku ei tätäkään ole käyttänyt
Jos tälleen laskee, niin se haalea plussa tuli kp30/36. Ja kp35/36 tuli se raskaana 2-3vkoa.

Virallisen testipäivän kunniaksi leffaviivat ja ehkä mun silmään jopa vahvempi toi testiviiva?😱 en oo ikinä sellaista saanut... keskenmenneissä tasavahvat tuli dpo27 ja dpo24. Nyt siis dpo19/PP14/4+5. Taidan ehkä huomenna kokeilla sen digitestin, sanoisiko 3+. Yksi pc jäi kaappiin, nyt vois kyllä lopettaa mutta toisaalta viimeksi jätin yhden sillä että "voi testata sit keskenmenon jälkeen onko hcg poistunut", niin ehkä uitan sen ensi viikolla huvikseen pois niin en tätä jinxaa samaan tapaan. Mutta lupaan yrittää päästää mun testimanioista pikkuhiljaa irti🙈

Liitteet

• 20260702_072843.jpg
    20260702_072843.jpg
    2.4 MB · Katsottu: 18
  • 20260702_072903.jpg
    20260702_072903.jpg
    3.2 MB · Katsottu: 16
Tuli joku hetken mielenhäiriö ja pelko kemiallisesta. Piti tehä illastaki testi ja näyttäs olevan vahvempi ku aamulla🤩 Miten saa oikeesti mielenrauhan että voiski mennä hyvin ja masussa oikeesti kasvaa joku?
IMG_2127.jpeg

Ehkä määkin uskallan tulla vilkuilemaan tänne puolelle 🥹
Mulla 5-päivänen alkio siirretty dpo5. Ekan testin tein toissapäivänä dpo11 ja epäilytti onko se vaan viivan paikka, mutta kyllä tuossa tän päiväisessä jo viivan erottaa 🤩
20260703_065721.jpg

Oi ihanasti vahvistuneet viivat sekä @Limputti että @Lilanka :smiling face with heart-eyes:

Mua harmittaa kun keulin sen digitestin kanssa, tein siis tänä aamuna ja näytti edelleen 2-3. Se ihan ok kun 4+6 viikkoja, mutta näytti siis samaa jo viikko sitten ja mietin että olisi voinut ehkä tulla 3+ kun oli eilen niin vahva viiva... mutta ei sitten:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: en vain olisi ennen tiistaita ehtinyt testata ja halusin tietää näyttäisikö jo nyt. No, kolmatta en aio tehdä, se ei kuitenkaan mitään takaa vaikka saisikin sen 3+. Varhaisultra on kolmen viikon päästä niin nyt odotellaan sitten sitä ja yritetään vähän saada ajatuksia odotellessa muuhun.

Btw, kun tänään hampailla yritin avittaa sitä digitestin suojusta niin jotenkin se teki niin pahaa että yökkäsin kahdesti. Heti mietin oliko raskausoire mutta muuten kyllä olo normaali, jotenkin vain se muovi suussa sai välittömän ällötyksen.

Ups plussa vai ei ketjuun oli tarkoitus tuo laittaa, mutta no, ilmoittelempa nyt tänne että ehkäpä olen tulossa joukkoonne kun täällä jo kurkin ja haamulaisia pari saatu testeihin! 🤣🥹❤️

Joo samat sanat @Tiitikkä , päivitystä vaan sit kehiin, toivottavasti vahvistuu ja tarrasukkia😍 mikä dpo sulla on, tiedätkö?
En ole varma mikä dpo, mutta kp 27. Mulla on tässä vähän epäselvä tilanne. Viimeisimmän raskauden jälkeen kierrot on ollut epäsäännöllisiä ja pitkiä (36-40pv). Edellinen kierto kuitenkin oli varsin kohtuullinen, eli 32 päivää mikä oli mun normi ennen edellistä raskautta. Ajattelinkin, että olisikohan sitä nyt valmis raskautumaan kun kierto ehkä palautui entiselleen. 🤭 Joten mikäli nyt olisi ollut kyseessä taas tuo 32 päiväinen kierto niin nyt olisi kai dpo8 vasta. 🙈 Yllätyin todella että minkäänlaista viiva saan testiin vielä, mutta tuntui vaan että se testi pitää nyt varalta tehdä. 😄 Oireena vahvat jomottelut alavatsalla!

Eilen ja tänään. Kai se on uskottava että maaliskuinen saattaa olla tulossa?😬 Tekemällä tehty ja toivottu vauva olisi, mutta silti lykkäs hirveen ahdistuksen päälle🙈 ei aikaisempia lapsia, yksi keskeytys vuosien takaa joka kokemuksena tuo oman lisäahdistuksensa.

9766.jpg

Takaisin