Onko täällä geokätköilyn harrastajia? Tai muita, joita kiinnostaa mutta ei harrasta? Täällä voi keskustella geokätköilystä on sitten kokeneempi harrastaja tai ihan vasta tutustumassa asiaan. 
Itse kuulun näihin tutustujiin. Tai oikeastaan esikoinen tästä kiinnostui ja kun aikani kuuntelin hänen kyselyitä, totesin että voihan sitä kokeilla. Saa ainakin syyn lähteä ulos ja viettää siellä yhdessä aikaa.
Olen vasta netistä lueskellut ohjeita eli en ole vielä edes rekisteröitynyt tai ladannut sovellusta, mitkä ilmeisesti kumpikin tarpeen. Kysyisinkin kokeneemmilta, onko suositusta aloittelijaystävällisestä sovelluksesta? Kriteereinä ainakin ilmaisuus.
Itse kuulun näihin tutustujiin. Tai oikeastaan esikoinen tästä kiinnostui ja kun aikani kuuntelin hänen kyselyitä, totesin että voihan sitä kokeilla. Saa ainakin syyn lähteä ulos ja viettää siellä yhdessä aikaa.