Ymmärrän tuon testipelon hyvin. Piinaamisesta huolimatta ennen testaamista voi ainakin haaveilla siitä mahdollisesta positiivisesta ja siitä tekee mieli pitää kiinni. Samalla on kuitenkin malttamaton olo, koska haluaisi tietää heti!Lähetän positiivista energiaa kaikille ja toivon että se tarttuu teidän testeihin myös
Meillä ei mennyt punktio odotetulla tavalla. Ultrassa näkyi siis mahdollinen kysta ja 1 liian pieni munasolu. Olin siis aivan menossa kystan poistoon. Ihmeen kaupalla kyseessä ei ollutkaan kysta ja talteen saatiin 3 munasolua2 on tosi pieniä, että saa nähdä mitä niistä tulee, mutta oon niin iloinen siitä, että saatiinkin jotain! Tiistaina on siirtopäivä.
Mulla alkoi kans nyt cyclogestit 2x aamulla ja illalla ja oon vähän hukassa näiden kanssa. Onkohan ok laittaa ne klo 10 ja klo 22? En tiedä sainko työnnettyä ne tarpeeksi syvälle ja kuuluuko laittamisen jälkeen makoilla ja miten kauan?Aika herkästi nämä tuntuu valuvan...
Mäkin aloitin Cyclogestin klo 10 ja 22, kun en lomalla halunnut herätä aikaisin lääkkeiden takia, nyt kun loma loppui niin huomaan et klo 10 töissä on kyl vähän hankala. Ja siis en makoile, työnnän toosaan ja työt jatkuu. Valuu ikävästi jossain kohtaa, mut yleensä tosiaan vasta tunnin-parin päästä niin eipä sitä vois koko päivää makoillakaan. Riittävän imukykyinen pikkuhousunsuoja pakko olla ja silti on vähän klähmäinen olo.
Pidetään peukkuja, että kasvaa hyviä alkioita kuitenkin.