Sinertävää Piirimestaruustason postaaja Joulukuiset 2026 Keskiviikkona klo: 22:25 #401 14+2 ja olen nyt huomannut että nilkat ovat turvonneet.
K Kristiina456 Oman äänensä löytänyt Eilen klo: 11:07 #402 Yleinen ällöttävä ja etova olo, ehkä tämä helpottaa jossain vaiheessa...
Kisumamma90 Vauhtiin päässyt keskustelija Joulukuiset 2026 Eilen klo: 20:55 #403 @Sinertävää ah en ole ainut. Sukkien poisottamisen jälkeen lähinnä huomaan sen.
K Kristiina456 Oman äänensä löytänyt Tänään klo: 08:22 #404 Urheilusukista varsinkin tulee aikamoiset raidat nykyään jalkoihin!
Sinertävää Piirimestaruustason postaaja Joulukuiset 2026 Tänään klo: 08:34 #405 Kristiina456 sanoi: Urheilusukista varsinkin tulee aikamoiset raidat nykyään jalkoihin! Click to expand... Joo ja mä olen kans huomannut että kun vetää varpaat balettitanssija-asentoon, niin kantapään yläpuolelle tulee ruttuja kuin buldogilla.
Kristiina456 sanoi: Urheilusukista varsinkin tulee aikamoiset raidat nykyään jalkoihin! Click to expand... Joo ja mä olen kans huomannut että kun vetää varpaat balettitanssija-asentoon, niin kantapään yläpuolelle tulee ruttuja kuin buldogilla.