Plussa vai ei?

Itse

Ymmärrän täysin! Samaa tuskainen myös itse. Menossa dpo13 tänään ja tein nyt päivällä 25mIU digitesti, jonka tulos "ei raskaana" 🙈 Toki virtsa oli paljon laimeampaa nyt kuin aamulla, mutta jännittäväksi menee...

Täällä tais tilanne ratketa kun rusehtava vuoto alkoi..😩
Toivotaan sinne plussa tuulia ❤️

Dpo9! Ylempi pari min testin teon jälkeen ja alempi vähän myöhemmin.
15277.jpg
15284.jpg

Minullakin siis ihan kuukautisten kaltaista vuotoa tullut, mutta muistan, että oli jotain vastaavaa myös esikoisen kanssa. En ole vielä heittänyt kirvestä kaivoon 😄
Oho okei! Taas ehkä pienen pieni toivon kipiä syttyi🥹 Mulla ei oo aiemmissa raskauksissa vuotoja ollut mutta sehän ei toki kerro ettei voisi olla tässä🧐 Mielenkiinnolla ootan voimistuuko vuoto tulevan yön aikana. Mikä siellä tilanne?

Oho okei! Taas ehkä pienen pieni toivon kipiä syttyi🥹 Mulla ei oo aiemmissa raskauksissa vuotoja ollut mutta sehän ei toki kerro ettei voisi olla tässä🧐 Mielenkiinnolla ootan voimistuuko vuoto tulevan yön aikana. Mikä siellä tilanne?
Mulla on nyt siis tiputellut enemmän tai vähemmän jo dpo8 lähtien eli kohta viikon 😅 sen aikana on ilmestynyt plussa testiin ja ainakin yhdessä testissä vahvistunut. Katsotaan vahvistuuko taas huomenna vai haalistuuko. Mulla on vain yhdestä raskaudesta kokemus ja siinä oli alkuraskaudessa vuotoa ja kaikki meni lopulta hyvin, siksi en niin kauheasti osaa stressata ehkä 😅

Mulla on nyt siis tiputellut enemmän tai vähemmän jo dpo8 lähtien eli kohta viikon 😅 sen aikana on ilmestynyt plussa testiin ja ainakin yhdessä testissä vahvistunut. Katsotaan vahvistuuko taas huomenna vai haalistuuko. Mulla on vain yhdestä raskaudesta kokemus ja siinä oli alkuraskaudessa vuotoa ja kaikki meni lopulta hyvin, siksi en niin kauheasti osaa stressata ehkä 😅
Aivan okei! Kerroppa tännekkin kun oot huomenna testaillut mikä oli tulos🙈🥰

Takaisin