Nään!!!!Entäs tämätuntuu että tänne kun lataa kuvan niin testissä ei enään näy mitään
View attachment 156862
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nään!!!!Entäs tämätuntuu että tänne kun lataa kuvan niin testissä ei enään näy mitään
View attachment 156862
Näkyi kuivuneena vielä paremmin mutta heitin jo menemäänNäkyykö vielä kuivuttuaan jotain? Näkyy kyllä viiva, mutta joskus itelle käyny niin, että kun tuo väri on vielä testissä, niin näyttää, että olisi viiva, mutta kun kuivuu valkoiseksi se häviää eli on vaan hetkellinen värikertymä viivanpaikassa.![]()
Kaivoin roskista sen (Näkyykö vielä kuivuttuaan jotain? Näkyy kyllä viiva, mutta joskus itelle käyny niin, että kun tuo väri on vielä testissä, niin näyttää, että olisi viiva, mutta kun kuivuu valkoiseksi se häviää eli on vaan hetkellinen värikertymä viivanpaikassa.![]()
Kyllähän tuossakin tosiaan näyttäis olevan toinen viiva ainaki minun mielestäKaivoin roskista sen () ja näyttää tältä..
Mun silmään näyttää vahvistuvan ihan hyvin, mutta eihän sitä tiedä varmaksi kuitenkaan. Ehkä seuraava vertailu kertoo enemmänMahtaakohan näissä teksteissä olla riittävä nousu? Kyseessä rfsu herkkä 10mIU. Minulla verenvuotoa sen verran, että epäilen kemiallista.
Dpo11View attachment 156898
Dpo13
View attachment 156899
Onko nää molemmat 25mIU testejä? Mulla ei eilen dpo12 näkynyt myöskään tuossa epätarkassa testissä viivaa, mutta 10mIU näkyi. Tekisin sinuna herkän testinTäällä virallinen testi päivä (dpo14) ja viivat näyttää tälle, digi ”ei raskaana”
Hei joo on näymmä 25mIU. Pitääpä huomenna vielä tehdä herkkä testi! Onko täällä porukalla kokemuksia ”myöhään” plussauksesta?Onko nää molemmat 25mIU testejä? Mulla ei eilen dpo12 näkynyt myöskään tuossa epätarkassa testissä viivaa, mutta 10mIU näkyi. Tekisin sinuna herkän testin![]()
Ja kyllä mä itse asiassa näen näissäkin viivat, nyt kun tarkemmin katson. herkässä voisi näkyä jo samanlainen viiva kuin tuo mun dpo13 kuva ylempänäTäällä virallinen testi päivä (dpo14) ja viivat näyttää tälle, digi ”ei raskaana”
Ja kyllä mä itse asiassa näen näissäkin viivat, nyt kun tarkemmin katson. herkässä voisi näkyä jo samanlainen viiva kuin tuo mun dpo13 kuva ylempänä
Kokemukset myöhäisestä plussasta ja hitaista viivojen vahvistumisista kiinnostaisi muakinesikoisesta plussasin dpo14 ja oli selkeä positiivinen ihan tuolla epäherkällä testillä.
Ymmärrän täysin! Samaa tuskainen myös itse. Menossa dpo13 tänään ja tein nyt päivällä 25mIU digitesti, jonka tulos "ei raskaana"Kiitos vastauksestaJoo mielestäni näkyy ehkä aavistuksen paremmin livenä mitä kuvassa. Kuviin jotenki vaikea saada
mut lohdullista että näät myös!
Mää myös esikoisesta plussasin dpo 12 haamun, selkeän dpo 14. Toisesta kkm plussasin dpo 11 haamun. Siitä pari päivää niin kunnon plussa. Siks nyt mietittyykin voiko raskaus olla alkanut kun testit noin hailakkaa dpo 14..![]()
Ei välttämättä haalene vaikka olisi vain viivanpaikkaTäällä varmasti löytyy kokemusta jos jonkinlaista, rfsu roskishaamu, haaleneeko pois jos ei ole ”oikea”? Dpo9. Näkyykö teille?
Joo tää ainakin haaleni pois. Mutta ei luovuteta vielä, voihan se oikea posi vielä tullaEi välttämättä haalene vaikka olisi vain viivanpaikkaIte sain joskus todella törkeän viivanpaikan ja se vaan vahvistui kuivuttuaan, mutta en ollut raskaana.
Toki sit jos on haamulainen niin nämähän vahvistuvat muutamassa päivässä selkeämmäksi![]()
Ehottomasti voi ja sitä toivotaan!Joo tää ainakin haaleni pois. Mutta ei luovuteta vielä, voihan se oikea posi vielä tulla![]()