Plussa vai ei?

Näkyykö vielä kuivuttuaan jotain? Näkyy kyllä viiva, mutta joskus itelle käyny niin, että kun tuo väri on vielä testissä, niin näyttää, että olisi viiva, mutta kun kuivuu valkoiseksi se häviää eli on vaan hetkellinen värikertymä viivanpaikassa.😅
Näkyi kuivuneena vielä paremmin mutta heitin jo menemään 🙈 huomenna sit uusia taas💫

Näkyykö vielä kuivuttuaan jotain? Näkyy kyllä viiva, mutta joskus itelle käyny niin, että kun tuo väri on vielä testissä, niin näyttää, että olisi viiva, mutta kun kuivuu valkoiseksi se häviää eli on vaan hetkellinen värikertymä viivanpaikassa.😅
Kaivoin roskista sen (🙈) ja näyttää tältä..

Liitteet

• 20260607_174600.jpg
    20260607_174600.jpg
    399.7 KB · Katsottu: 108
Täällä varmasti löytyy kokemusta jos jonkinlaista, rfsu roskishaamu, haaleneeko pois jos ei ole ”oikea”? Dpo9. Näkyykö teille?

Liitteet

• IMG_2541.jpeg
    IMG_2541.jpeg
    1.8 MB · Katsottu: 49
  • IMG_2543.jpeg
    IMG_2543.jpeg
    140.3 KB · Katsottu: 48
Tuntuu että kunnon plussa-aalto täällä 🤭 ja toivottavasti kaikille muille myös tulisi pian se odotettu plussa. ❤️

Onko teille tämä pregcheckin testi antanut ”turhia” roskishaamuja? (Tiedän, ettei tulisi testiajan ulkopuolella tulkita…) Testiajalla näkyi jotain tosi utuista ja testin kuivuessa näytti tältä. Näkyi livenä kyllä vielä selkeämmin ja väriäkin oli erotettavissa. Eilen oli 9 dpo ja testin tein n. klo 21. Aamulla tein n. klo 6 uuden pc:n ja testiajalla ehkä jotain toooosi utuista taas ja jonkun random 20mIU testin, mihin tuli myös jokin toinen viiva, ehkä viivanpaikka, ehkä haamujenhaamu. 😬

Liitteet

• IMG_7821.jpeg
    IMG_7821.jpeg
    2 MB · Katsottu: 60
Onko nää molemmat 25mIU testejä? Mulla ei eilen dpo12 näkynyt myöskään tuossa epätarkassa testissä viivaa, mutta 10mIU näkyi. Tekisin sinuna herkän testin 😊
Hei joo on näymmä 25mIU. Pitääpä huomenna vielä tehdä herkkä testi! Onko täällä porukalla kokemuksia ”myöhään” plussauksesta?

Täällä virallinen testi päivä (dpo14) ja viivat näyttää tälle, digi ”ei raskaana”
Ja kyllä mä itse asiassa näen näissäkin viivat, nyt kun tarkemmin katson. herkässä voisi näkyä jo samanlainen viiva kuin tuo mun dpo13 kuva ylempänä ♥️

Kokemukset myöhäisestä plussasta ja hitaista viivojen vahvistumisista kiinnostaisi muakin 😃 esikoisesta plussasin dpo14 ja oli selkeä positiivinen ihan tuolla epäherkällä testillä.

Ja kyllä mä itse asiassa näen näissäkin viivat, nyt kun tarkemmin katson. herkässä voisi näkyä jo samanlainen viiva kuin tuo mun dpo13 kuva ylempänä ♥️

Kokemukset myöhäisestä plussasta ja hitaista viivojen vahvistumisista kiinnostaisi muakin 😃 esikoisesta plussasin dpo14 ja oli selkeä positiivinen ihan tuolla epäherkällä testillä.

Kiitos vastauksesta❤️ Joo mielestäni näkyy ehkä aavistuksen paremmin livenä mitä kuvassa. Kuviin jotenki vaikea saada🙈 mut lohdullista että näät myös!

Mää myös esikoisesta plussasin dpo 12 haamun, selkeän dpo 14. Toisesta kkm plussasin dpo 11 haamun. Siitä pari päivää niin kunnon plussa. Siks nyt mietittyykin voiko raskaus olla alkanut kun testit noin hailakkaa dpo 14..😩

Kiitos vastauksesta❤️ Joo mielestäni näkyy ehkä aavistuksen paremmin livenä mitä kuvassa. Kuviin jotenki vaikea saada🙈 mut lohdullista että näät myös!

Mää myös esikoisesta plussasin dpo 12 haamun, selkeän dpo 14. Toisesta kkm plussasin dpo 11 haamun. Siitä pari päivää niin kunnon plussa. Siks nyt mietittyykin voiko raskaus olla alkanut kun testit noin hailakkaa dpo 14..😩
Ymmärrän täysin! Samaa tuskainen myös itse. Menossa dpo13 tänään ja tein nyt päivällä 25mIU digitesti, jonka tulos "ei raskaana" 🙈 Toki virtsa oli paljon laimeampaa nyt kuin aamulla, mutta jännittäväksi menee...

Muokattu viimeksi:
Täällä varmasti löytyy kokemusta jos jonkinlaista, rfsu roskishaamu, haaleneeko pois jos ei ole ”oikea”? Dpo9. Näkyykö teille?
Ei välttämättä haalene vaikka olisi vain viivanpaikka 🙄 Ite sain joskus todella törkeän viivanpaikan ja se vaan vahvistui kuivuttuaan, mutta en ollut raskaana.

Toki sit jos on haamulainen niin nämähän vahvistuvat muutamassa päivässä selkeämmäksi 😌

Ei välttämättä haalene vaikka olisi vain viivanpaikka 🙄 Ite sain joskus todella törkeän viivanpaikan ja se vaan vahvistui kuivuttuaan, mutta en ollut raskaana.

Toki sit jos on haamulainen niin nämähän vahvistuvat muutamassa päivässä selkeämmäksi 😌
Joo tää ainakin haaleni pois. Mutta ei luovuteta vielä, voihan se oikea posi vielä tulla 🤞

Takaisin