Pakastealkion siirto (PAS)

@punktiopikkarit juu, vahvasti epäilen että ei tää tästä enää postiiviseksi muutu. Tilastollisesti seuraava on siis todennäköisempi.:Face Without Mouth: Täällä siis jatketaan tätä jatkuvaa odottelua.

Ahdistaa just nyt suunnattomasti koko tilanne että oon nyt noin vuoden elänyt ihan pelkästään kahden viikon sykleissä. Koko ajan odotetaan joko menkkoja, ovulaatioo tai raskaustestin tulosta. Ja kukaan ei voi luvata et tän kaiken lopussa olisi edes lapsi.
Joo, toipa juuri, jotenkin yleisesti puhutaan että näissä hommissa on ¨kahden viikon odotus¨, siis kuun loppupuolisko, mutta musta nimenomaan aivan koko aikajana menee parin viikon blokeiksi. Kova kaipuu täälläkin että sais keskityttyä muuhunkin jotenkin

Meikällä alkoi tänään vuoto lääkkeiden läpi🙃 huomenna oisivat saaneet vasta alkaa, mutta tänään just juhlapäivänä päätti sit alkaa. On sen verran kovaa vuotoa, että ei tuolla mikään enää kasva, huomenna toki teen sen negatestin vielä. Ilmottauduin uuteen siirtoonkin jo, mutta jukoliste voi olla, että juhannus pilaa sen. Tai maanantai. Koska jos kp 16 tulis ovis +, olis se maanantai. Ja sit taas jos sen sais trigata esim sununtaille, osuis siirto saakeli juhannusaattoon, eikä varmana kukaan sillon tee töitä😭😭😭 mä en kestä. Toivoisin vaikka sit letroja boostaamaan ovista tai ihan mitä vaan ihmettä että päästäis ennen kesätaukoa vielä siirtoon🫠

Lohdutusta kaikille pettymyksen kokeneille ja kärsivällisyyttä kaikille odottelijoille!❤️❤️ Kuten yllä todettu niin jatkuvaa odotteluahan tämä homma on😅

Löytyykö täältä muita, jotka vielä odottelevat tietoa siirron onnistumisesta? Pas tehty 22.5 ja vasta 8.6 virallinen testipäivä ja aika todellakin matelee. Ovitrelle-pistosten vuoksi ei ilmeisesti kannata aiemmin testailla, koska vääristävät tuloksia.

Mä yritän pitää kiinni mun palstatauosta reissun ajan mutta mitä nyt vilkaisin niin tosi paljon haleja kaikille joille tullut nyt pettymyksiä❤️‍🩹

Tulin vaan tosi nopeasti nyt välissä kysymään että miten se menikään, saiko Buranaa käyttää menkkakipuihin ennen PAS:a? Muistan ettei sit lähempänä ovulaatiota tai siirron jälkeen kai suositeltu mut saiko täs kierron ekana päivänä?

Nimim. Ne tulvaportit aukesi nyt tietenkin keskellä reissua, kevyt 37 päivän kierto ja jos normalisoituu niin juhannuspäivällehän se siirto sitten menisi (tai siis ei menisi🥲)

Mä yritän pitää kiinni mun palstatauosta reissun ajan mutta mitä nyt vilkaisin niin tosi paljon haleja kaikille joille tullut nyt pettymyksiä❤️‍🩹

Tulin vaan tosi nopeasti nyt välissä kysymään että miten se menikään, saiko Buranaa käyttää menkkakipuihin ennen PAS:a? Muistan ettei sit lähempänä ovulaatiota tai siirron jälkeen kai suositeltu mut saiko täs kierron ekana päivänä?

Nimim. Ne tulvaportit aukesi nyt tietenkin keskellä reissua, kevyt 37 päivän kierto ja jos normalisoituu niin juhannuspäivällehän se siirto sitten menisi (tai siis ei menisi🥲)
Mä oon ainakin käyttänyt alkukierrossa just nimenomaan menkkakipuihin, mut en sit enää menkkakipujen helpotettua. Mut en oo ihan satavarma kyllä oonko tehnyt oikein, oon vaan ymmärtänyt että ei saa käyttää ovulaation lähellä ja sen jälkeen.

Löytyykö täältä muita, jotka vielä odottelevat tietoa siirron onnistumisesta? Pas tehty 22.5 ja vasta 8.6 virallinen testipäivä ja aika todellakin matelee.
Jännäilen sun kanssa samaan aikaan. Mulla siirto oli 25.pvä, mutta testipäivä on sama. Pitää vaan yrittää pitää itsensä kiireisenä ja ajatukset muualla, niin ei kai siinä 🙈 Ajattelin loppuviikosta alkaa testailemaan, mutta mulla ei olekaan Ovitrellea ollut käytössä.

Se on sittenkin positiivinen!!! Sunnuntain jälkeen olin ihan varma, että se oli siinä. Nyt ainoa huoli on miksi se ei näkynyt sunnuntaina ja onko kaikki kunnossa. Onko se oikeassa paikassa, jatkuuko jne. Ihan hyvin voi olla myös viallinen testi, mutta onko tässä syytä huoleen?

Mutta huh huh... Aikamoista. :smiling face with heart-eyes: :loudlycrying::smiling face with heart-eyes:

@Ananana Ihana kuulla, onnea!!!!❤️❤️

@Voikukkia Ai että kun on jännittävää! Helpommin sanottu kuin tehty tuo ajatusten muualla pitäminen. Jotenkin sitä ainakin itse päätyy kuulostelemaan ja tulkitsemaan kaikkia kehon merkkejä ihan jatkuvasti. Mut enää ei ole kovin montaa päivää😄

Ensi viikolla ultraan (päätetään siirron aikataulu) lääkkeellinen pas tulossa 🙂

Onko teistä kelle tehty lääkkeelliseen kiertoon? Zumenon täällä käytössä.

Mikähän vaikuttaa, kummin tehdään?

Ensi viikolla ultraan (päätetään siirron aikataulu) lääkkeellinen pas tulossa 🙂

Onko teistä kelle tehty lääkkeelliseen kiertoon? Zumenon täällä käytössä.

Mikähän vaikuttaa, kummin tehdään?
Mä oon ymmärtänyt että jos oma kierto on suht säännöllinen ja ovulaatio tapahtuu niin mielellään tehdään ns omaan kiertoon, mutta jos kierto on kovin epäsäännöllinen tai ovulaatiossa on ongelmia niin sit lääkkeelliseen. Tai jos omaan kiertoon on tehty useempia epäonnistuneita siirtoja.

@Ananana jeeeee ihanaa! Onneksi olkoon, se hcg varmaan eri tahtiin eri ihmisillä nousee, montako päivää sulla punktiosta nyt? 🤩
Siirto oli 22.5.

Ostin viikkonäytöllisen testin, kun alkoi jännittää liikaa ja ainakin siinä viikot "täsmää" niin ehkä tässä voi nyt hiukan hengähtää. :smiling-eyes:

Kiitos kaikille. :smiling face with heart-eyes:

Tsemppiä piinailuihin @Pumpulipilvi @Liise ja muut!

Siirto oli 22.5.

Ostin viikkonäytöllisen testin, kun alkoi jännittää liikaa ja ainakin siinä viikot "täsmää" niin ehkä tässä voi nyt hiukan hengähtää. :smiling-eyes:

Kiitos kaikille. :smiling face with heart-eyes:

Tsemppiä piinailuihin @Pumpulipilvi @Liise ja muut!
Oi miten ihanaa! Ja siis julkisella (tai ainakin tilkassa) se testipäivä ois ollut vasta 2vko siirrosta että voihan se olla et toi eilinen on semmonen päivä et millon aikasintaan voi varmuudella saada plussan jos se sulle on testipäiväksi sanottu 😁 noi viikkotestit on kyllä hyviä, ite kans hommasin sen tuohon viralliseen 🤭

Omanapa: Perjantaina olis ultra et pääsee näkemään et on kaikki oikein, sitten siinä kohtaa varmaan siirryn täältä pikkuhiljaa pois, ihana on kyllä ollut kysellä ja kuunnella täällä muiden kokemuksia ja ne on pitäny mut tällä polulla ollessa järjissäni - olisinpa tajunnut jo aiemmin liittyä niin olisi päässyt kyselemään ja manailemaan näitä odotusvaiheita jo siinä kohtaa kun hoitoon ollaan hakeuduttu 12/24. Meillä kun on viivästyksiä tullut alkuun perinnöllisyyslääkärin täyden kalenterin toimesta 3kk ja myöhemmin meidän tiedot olivat 2kk jonkun pöydällä siinä kohtaa kun odottelin Lontoosta infoa että menetelmä on valmis 😮‍💨 No, onneksi nämä itse hoidot nyt edes on sujuneet sutjakasti 🙏🏻

Moikka, olen jo pidempään seurannut tätä ketjua ja saanut täältä paljon vertaistukea hoitojen aikana. Nyt ajattelin, että ehkä minunkin on aika kirjoitella tänne jotakin :)
Pienenä esittäytymisenä; ollaan kumpikin n. 35v, yritystä on takana n. 2v ja hoitoja 1v. Ikinä ei ole yhtäkään plussaa ollut. Syynä on tämän hetken tiedon mukaan selittämätön lapsettomuus. Isoin ongelma hoidoissa on ollut joka kierrossa toistuva ohut limakalvo. Limakalvo jää aina johonkun 4-6mm tietämille, eikä suostu millään keinoa paksuuntumaan. Hoitona on kokeiltu monenlaisia lääkekomboja ja kohtu tarkistettu tähystykselläkin, mutta mitään ei löytynyt.
Tammikuussa oltiin julkisella IVF -hoidossa, josta saatiin pakkaseen yhteensä 5 blastoa. Tuoresiirtoa ei voitu tehdä hyperin takia. Nyt keväällä ohuen limakalvon takia on päästy vain 2 siirtoon, joista toinen selkeä neg ja toinen tehty hormonaaliseen kiertoon 26.5 ja siitä piinapäivät menossa.

Onko täällä muita, joilla ongelmana olisi ohut limakalvo? ja minkälaisia hoitokokeiluita teillä on ollut? :)

Täällä käyty nyt tarkistus ultrassa tänään kun viime tiistaina alkion pienuus oli huolestuttava. Tuloksena todettu kkm, alkio kutistunut viime viikosta lisää ja olo enää 6+0 mitoissa eikä sykettä enää. Esilääke saatu klinikalla ja perjantaina liput kotona.

Uuteen ja viimeiseen siirtoon päästään ehkä loppukesästä tai alkusyksystä. Kun ensin pitää odotella tässä 4 viikkoa negatestin tekoa, sitten uuden kierron käynnistymistä ja todennäköisesti siinä on kesäsulkukin. Voihan plääh 😓 ärsyttäää miksi tän piti suoraan sanottuna k*sta näin.

Takaisin