40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä kait dpo11... Heräsin aamulla vatsan väänteisiin ja olin varma että menkat alkaa... No ei ainakaan vielä... Mutta eiköhän tilanne selviä muutamassa päivässä... Mä niin toivon että @Sandra84 n onnea tarttuisi vähän tännekin. 🙈
Onneksi on tänään ylioppilasjuhlissa käynti ja iltapäivällä tai illalla ajattelin siivota.. niin saa muuta ajateltavaa 🙈😂

Täällä kanssa odotellaan , on kyllä ollut erikoinen kierto. Nyt myös ihan uusi juttu, kolmena yönä ollut aivan jäätävä nälkä. Siis keskellä yötä. Ei ole koskaan ennen ollut tätä, ei missään kierrossa, ei myöskään edellisissä raskauksissa. Kyllä huomenna pitäisi viimeistään tuhrut alkaa mikäli normaali kierto on päällä. Täytyy sanoa että jännittää! Tekis mieli testata mutta niinkuin sanoin, en enää testiä tee ennenkuin selkeästi myöhässä menkat!

Tsemppiä @Kesäheinä85 , kunpa tosiaan olisi meilläkin nyt plussatuulet kohdillaan 🥹
Miten muilla menee, onko muilla joilla piinapäivät menossa?

😭😭😭❤️❤️❤️ siinä se on ja päiväpissasta ilman pidätyksiä 🥹🥹

Ei pää kestäny enää odottaa kun alkoi lisäks vielä mahassa ihan oudosti muljuilla ja tuli ihan outoja oloja!! Se siis oli kiinnittyminen luultavasti jonka tunsin hyvin selvästi ja lämpöjen lasku perään , en ole koskaan ennen tuota tuntenut!
Tuntuu että kun aloin kuunnella tuota podcastia jotain muuttui , aloin rauhoittaa itseäni päivittäin , muutin hieman ruokavaliota ja otin mm sen puhdistamon hormon support käyttöön mitä paljon kehuttu, muutin liikkumiseni kierron mukaiseksi! Ja huomasin tosiaan pari kk sitten että limat lisääntyi ja ovulaatiokipu poistui.

Kunpa nyt pysyisi matkassa 🥹❣️

Liitteet

• IMG_5222.jpeg
    IMG_5222.jpeg
    1.6 MB · Katsottu: 52
@Sandra84 , ei tietenkään haittaa, että postailet kuvia❣️ 😍

@Poppana86 , suuret onnittelut plussasta! 😍 Kiitos noista plussausvinkeistä! Täytyy koittaa lisää nekin mun jo nyt vaaalmiiiiiksi piiiiitkälle listalle! 😂

Olen muuten huomannut hassuja juttuja, jotka on ilmaantuneet vuosien tauon jälkeen. Epäilen siis, että noi kaikki lisäravinteet on aiheuttaneet nämä. Mun kulmakarvat on mielestäni alkaneet leviämään taas näkyvämmin (ei kyllä ihan entiseen malliin vielä), ja mun täytyy harkita alkaa taas nyppimään niitä. 😅 Sit nuorempana mul oli siinä varpaiden ekan nivelkohdan päällä pientä hentoista karvaa (siis jokunen lyhyt), ja nyt ne on vuosien tauon jälkeen palanneet. 😆 En siis erityisemmin odottanut niitä, mutta ne on joku merkki, että jotain noi lisäravinteet tekee. Palaisipa vielä tukkakin päähän, niin siitä voisin erityisemmin iloita. 😂 Saa nähdä huomaanko jatkossa muuta... limat ei nimittäin valitettavasti vielä ole palanneet, mutta katsotaan... 😊

@Poppana86 Jee! Onnea! Olipas nyt selkeet oireet sit. :D
Mä täällä jouduin ostaan pegoriania koska mun maha ei toimi kunnolla ja sit kun toimii niin yöllä ja tulee maha tosi kipeeks, tuntuu että jossain kohdussa asti sattuu. Outoa. Mietin että painaako joku mun väliseinää… (kohtuanomalia) saas nähä mitä tästä tulee…

Mulla muuten oli selkeesti paremmal limat kun aloin ottaa kunnon ubikinolia ja ehdin sitä just varmaan 3kk vetään ennen tätä :D

Kuvas vielä aamuinen, ei ekasta pissasta tehty…

Nyt plussatuulia kaikille!!! 🙏🏻🤞

Liitteet

• IMG_9457.jpeg
    IMG_9457.jpeg
    826.2 KB · Katsottu: 21
Kiitos @Sandra84 ❤️ sinulla senkun viivat vahvistuu! Onko sinullakin Helmikuulle laskettu aika? Itse tuossa laskeskelin että 8.2 olisi jos kaikki menee hyvin 🥹❤️
Täytyy sanoa että ollut todella selkeät oireet MUTTA kun on kauan yrittäny, on joka kierrossa jotenkin tuntunut olevan jotain oireita. Vaikea siis uskoa vaikka moni asia täsmäsi!

Nyt on selvästi plussa -aalto päällä, kunpa saatais paljon lisää plussia!

Kiitos @Sandra84 ❤️ sinulla senkun viivat vahvistuu! Onko sinullakin Helmikuulle laskettu aika? Itse tuossa laskeskelin että 8.2 olisi jos kaikki menee hyvin 🥹❤️
Täytyy sanoa että ollut todella selkeät oireet MUTTA kun on kauan yrittäny, on joka kierrossa jotenkin tuntunut olevan jotain oireita. Vaikea siis uskoa vaikka moni asia täsmäsi!

Nyt on selvästi plussa -aalto päällä, kunpa saatais paljon lisää plussia!
Mulla on nyt ainakin 28.1., mutta yleensä kun on kaksi kohtua tai väliseinä (mulla mietittiin että kohtu isolla väliseinällä, mut silti joku oli sitä mieltä, että kaksi kohtua) niin lapsi syntyy aikaisemmin ilmeisesti. Saa nähdä, toivottavasti päästään sinne asti. 🤞

Mulla on nyt ollu kaikkee huonoo oloo, ihan törkeetä väsymystä, huimausta ennen plussaa, ummetus ja välillä jotakin särkyjä mahassa.

Takaisin