Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lanaka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko muilla paljon turvotusta? Mulla on alavatsa ihan paisuksissa ja farkut kiristää. Täytyy varmaan siirtyä käyttämään mekkoja töissä, jos tää ei ala helpottamaan. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Joo, tai aamusta ei mitään huomaa mutta iltaa kohti turvottaa kyllä aika kovasti ja housut meinaa kiristää...

Mulla on päällä sellainen räkätauti, etten ota yhtään selvää mikä johtuu mistäkin.

Okei, rinnat ehkä vähän aristaa enemmän, mutta pääasiallisesti on vaan yskää ja räkää. Alavatsalla satunnaisesti jotain nippailuja, mutta ei mitään, mihin ei olisi jo ibs:n takia tottunut.

Leposykekään ei ole hirveästi noussut, kävely hengästyttää ja hrv on laskusuuntainen, mutta ne kaikki voi johtua tuosta räästäkin.

Onko muilla paljon turvotusta? Mulla on alavatsa ihan paisuksissa ja farkut kiristää. Täytyy varmaan siirtyä käyttämään mekkoja töissä, jos tää ei ala helpottamaan. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Täällä 🙋‍♀️ siis vatsa on niin pöhö 🎈 oon nukkunu viimeisen viikon äitiysleggereilla 😂 ja päivisin viimeistään iltapäivän puolella on rullattava housujen/leggareiden yms reuna vatsan alle kun kiristää 🙈

Näemmä nyt mullakin turvottaa 😅 Kävin etsimässä isompia leggareita, mut sitä kokoa ei taas ollu 😅

Täällä 🙋‍♀️ siis vatsa on niin pöhö 🎈 oon nukkunu viimeisen viikon äitiysleggereilla 😂 ja päivisin viimeistään iltapäivän puolella on rullattava housujen/leggareiden yms reuna vatsan alle kun kiristää 🙈
Joo, ihan jäätävää kun näyttää illalla siltä että olisi vähintään puolivälissä raskautta. :tears:

Okei, nyt alkaa näkyä sykkeessä ja hrv:ssäkin jotain trendiä, toisessa ylös ja toisessa alas. Rinnat on kipeät, ja puolisonkin mielestä jotenkin muuttuneet.

Oireet on vähentyneet... Ei oo enää etova olo. Rinnat on kipeet, mutta mahaa jomottaa vähän ja veristä vuotoa tuli vähän sekä sellasia "rihmoja"... Vuoto ei oo kuitenkaa enää jatkunu 🤔

Huhhuh, täällä on alkanut kunnolla pahoinvointi. Oon viimeiset kolme päivää voinut aamupäivän ja illan pahoin, päivisin vedellyt parin tunnin päikkäreitä vaikka normaalisti en nuku niitä. Tiistaina oli pakko lähteä töistä kesken kaiken, ja tän päivän oli saikulla. Luonto ei kuitenkaan anna periksi että hakisin esim lääkkeitä tähän vaivaan. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Voiko jalat jo alkaa turvota? Tuntuu että sukista on jäänyt rannut joita ei ole ollut ennen. Kaivelin kaapista kompressiosäärystimet, mutta pitääkö alkaa katsella tukisukkia?

Mua väsyttää ja iltaa kohti usein alkaa palella. Jotain pientä nippailua alavatsalla välillä. Ja nälkä on aamulla herätessä 😂 Illalla syön ihan tavalliseen tapaan, niin tää on uutta! Oksentelua ja etovaa oloa oli jostain 6+ viikoilta esikoisen kohdalla. Jännitän alkaako tämän kohdalla 🙈

Mun tekee todella paljon mieli lihaa. Possua, nautaa, kanaa, ihan sama. Lihaa. Samalla ei silleen ole oikein edelleenkään nälkä, mutta sitten sellainen epämääräisen ällö olo. Paitsi jos olis lihaa tarjolla.

En tiedä onko mulla mitään oireita edes, kun kaikki mitä voisi oireiksi laskea johtunee lugesteroneista ja mulla niitä ollut myös niiden käytön aikana nega kierroissakin. 😵‍💫 Toki ehkä vähän vahvempina nyt? En nyt uskalla siihenkään luottaa, että olisi vahvempia kun nyt varsinkin ehkä tutkailen vielä tarkemmin kaikkea. 🙄

Musta tuntuu että mulla oli kyllä esikoisen raskaudessa tässä kohtaa (4+3) jo jotain oireita, ainakin rintojen arkuutta. Nyt ihmetyttää kun ei mitään, ajattelisin tuon rintojen arkuuden olevan niitä ensimmäisiä oireita mitä tulee. No toki jotain vatsan nippailuja on välillä. Jotenkin on vaan sellainen fiilis, että noinkohan tämä raskaus jatkuu normaalisti 😬

Mulla noi nippailut ja sen lisäks repäisykivut oli ekoja oireita. Oiski selkeitä oireita koko ajan, ettei pää joutuis liikaa miettii! 🙈

No jep, sillon ku ei oo mitään niin heti alkaa ne kaikki kauhuskenaariot pyörimään mielessä että ei tää nyt oo normaalia.. Ja sit ku on oireita listaksi asti, niin tekis mitä vaan että ne loppus 😅 Ei oo ikinä hyvä 🙈

Takaisin