Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lanaka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko muilla paljon turvotusta? Mulla on alavatsa ihan paisuksissa ja farkut kiristää. Täytyy varmaan siirtyä käyttämään mekkoja töissä, jos tää ei ala helpottamaan. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Joo, tai aamusta ei mitään huomaa mutta iltaa kohti turvottaa kyllä aika kovasti ja housut meinaa kiristää...

Mulla on päällä sellainen räkätauti, etten ota yhtään selvää mikä johtuu mistäkin.

Okei, rinnat ehkä vähän aristaa enemmän, mutta pääasiallisesti on vaan yskää ja räkää. Alavatsalla satunnaisesti jotain nippailuja, mutta ei mitään, mihin ei olisi jo ibs:n takia tottunut.

Leposykekään ei ole hirveästi noussut, kävely hengästyttää ja hrv on laskusuuntainen, mutta ne kaikki voi johtua tuosta räästäkin.

Onko muilla paljon turvotusta? Mulla on alavatsa ihan paisuksissa ja farkut kiristää. Täytyy varmaan siirtyä käyttämään mekkoja töissä, jos tää ei ala helpottamaan. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Täällä 🙋‍♀️ siis vatsa on niin pöhö 🎈 oon nukkunu viimeisen viikon äitiysleggereilla 😂 ja päivisin viimeistään iltapäivän puolella on rullattava housujen/leggareiden yms reuna vatsan alle kun kiristää 🙈

Täällä 🙋‍♀️ siis vatsa on niin pöhö 🎈 oon nukkunu viimeisen viikon äitiysleggereilla 😂 ja päivisin viimeistään iltapäivän puolella on rullattava housujen/leggareiden yms reuna vatsan alle kun kiristää 🙈
Joo, ihan jäätävää kun näyttää illalla siltä että olisi vähintään puolivälissä raskautta. :tears:

Oireet on vähentyneet... Ei oo enää etova olo. Rinnat on kipeet, mutta mahaa jomottaa vähän ja veristä vuotoa tuli vähän sekä sellasia "rihmoja"... Vuoto ei oo kuitenkaa enää jatkunu 🤔

Huhhuh, täällä on alkanut kunnolla pahoinvointi. Oon viimeiset kolme päivää voinut aamupäivän ja illan pahoin, päivisin vedellyt parin tunnin päikkäreitä vaikka normaalisti en nuku niitä. Tiistaina oli pakko lähteä töistä kesken kaiken, ja tän päivän oli saikulla. Luonto ei kuitenkaan anna periksi että hakisin esim lääkkeitä tähän vaivaan. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Voiko jalat jo alkaa turvota? Tuntuu että sukista on jäänyt rannut joita ei ole ollut ennen. Kaivelin kaapista kompressiosäärystimet, mutta pitääkö alkaa katsella tukisukkia?

Takaisin