Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lanaka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mua hieman huolestuttaa se, että on niin vähän oireita, vaikka voisi vaan nauttia melko hyvästä olosta 🙈 tänään vähemmän etova olo kuin muina päivinä ja tissit ei ole vielä yhtään arat.

Hieman heikotti aamulla suihkussa ja älykello ilmoittaa että tosi huonosti kroppa palautuu yöllä, mutta muuta ei juurikaan ole. Viikkoja nyt 5+5

Ihan sama! Väsyttää ja nukahdan hyvin, mutta vähän väliä loppuyöstä heräilen. Ja kun herään, niin en voi enää nukkua 😅 Kohta on varmaa ihan töttöröö, kun ei nuku kunnolla. Normisti nukkuisi 7h
Tämäpä justiinsa! Täytyy toivoa et tasaantuu 😅

Oli muuten jännää, kun älykello alkoi ilmoittaa jo ennen kuin tiesin olevani raskaana että HRV on normaalia matalampi ja leposyke normaalia korkeampi
Mulla myös kello ilmoitti että nukun huonosti (ihan kun sitä ei olisi itse huomannut 😂) ja että leposykkeessä on trendimuutos

@Unelma27 mulla ei oo ollut aiemmissa raskauksissa urheilukelloa, ni en oo sykkeitä seuraillut. Mut herkästi on hengästyttänyt aiemminkin. Jotenkin huvittaa, kun parissakin ohjelmassa on tulut nyt vastaan, että alkuraskaus pitäisi nostaa suorituskykyä, kun verimäärä kasvaa. Mietin vaan, että missähän kohtaa se tapahtuu :tears:

@Meliora kyllä muutama oksennus päivään aika rajulta jo kuulostaa. Onpa ikävää, että neuvolassa ei oo siihen suostuttu tarttuu :disappointed-face:Toivottavasti toi B6 auttais ja jos ei, niin saisit sitten apuja neuvolasta.

Mulla myös närästys alkaa olla päivittäistä. Yritän sinnitellä neuvolan ensikäynnille ja pyydän sit reseptin samaan kun söin viime raskaudessa.

Mäkin oon alkanut nyt heräilemään aamuyöstä ja sit on vaikea saada unenpäästä kiinni. Onneks ei nyt ihan jokaöistä oo sentään. Hormoneihin varmasti liittyy, toivotaan, että helpottaisi meillä kaikilla :folded:

Tän päivän uusi oiretuttavuus on kipu alavatsalla aivastaessa tai yskäistessä. Käänsin kylkeä sängyssä myös nopeasti ja tuli tosi niin kova hetkellinen kipu että säikähdin menikö nyt kesken. Google kertoi kuitenkin että taitaa olla vain ligamenttikipuja...

Mä en oo vielä plussannut, mut mun tissit ja nännit on menkkoja edeltävää viikolla ihan turpeet. Ei oo pms oire mulle. Koitan oottaa vielä muutaman päivän ennen testin tekoa, mut oon aika varma että tärppäs.

Selkäkipu ei onneks liittyny menkkoihin, mut selkäkipu jo näin aikasin on kyllä huono juttu 😔 Pitäs keksii jotain kuntoilua! Onko ideoita?

Järkyttävä väsymys jatkuu... Nukuin töiden ja ruuan jälkee varmaa pari tuntia 😴 Hyvin sotkee unirytmiö
Miten tykkäät yleensä liikkua? Omat suosikit on jooga ja kävelylenkit ja kuntosalilla tulee myös käytyä. Vielä on olo sellainen että raskauden voi unohtaa, nii oon jatkanut kaikkea, mutta pahoin kyllä pelkään että kohta kaikki vaihtuu sohvalla makoiluun ku oireet kunnolla alkavat...

Väsymys on iskenyt. Joka päivä viikon ajan päiväunet töiden jälkeen. Muu perhe kiittää, kun äiti sohvalla ihan kanttuvei. Onneks mies antanut nukkua ja ottanut koppia lapsista. 😂 Oon viimeisen viikon nukkunut yötkin jo suht hyvin, unta ei tarvii ootella ja muutenkin nukun hyvin, vaikka pissahätä herättelee.

Täällä ei ole mitään varsinaisia oireita mitkä vois raskauden piikkiin laittaa tässä vaiheessa. Oireita ainoastaan väsymys, etenkin iltaisin ja levottomat unet, mut ne johtuu enemmänkin tukilääkityksestä. Mul toki edellisetkin raskaudet on olleet vähäoireisia läpi odotusajan ja oon voinu tosi hyvin niin toivon että tää menee samalla kaavalla 🙏

Takaisin