Plussa vai ei?

Heippa kaikille! Liityn taas vuosien jälkeen tänne kyselemään. Koska yritän uskoa "parasta" vaikka lopputulos on tiedossa.. Olisko kokemuksia siitä, että testit plussaa vaikka ei vahvistu/digi ei muutu ja silti olis vauva mukana🫠?
Tein tosiaan torstaina digin johon tuli "raskaana 1-2", menkkojen suunnilleen alkamispäivä oli (ti-pe ajattelin alkavan, heittelee vähän). Samaan aikaan tein pregchek liuskanj a siinä aika vaalea viiva. Noh tänään aamulla tein taas ja edelleen digi 1-2 ja pregchek haalea viiva.. mitään vuotoja ei ole
En itse ole koskaan digillä seurannut raskauden etenemistä muutoin, kun, että viime raskausessa sain (dpo15) rv 4+2 siihen raskaana 2-3 viikkoa.
Mutta minullakaan ei sillon vielä pregcheck ollu mitenkään tumma, että toki vahvistunut ekasta testistä, mutta ei lähelläkään leffaviivoja. Ja raskaus meni loppuun saakka. 🥰

Mutta jos tosiaan ajattelee, että torstaina on hcg ollut sen noin 25, kun sait testiin raskaana 1-2 viikkoa, niin sehän ei vielä välttämättä ole yli 200 minkä sitten taas raskaana 2-3 viikkoa vaatii, vaan voi olla vasta 100-150 jos miettii miten hcg tuplaantuu. 🤔 Kaikki voi olla siis ihan hyvin, enkä olisi vielä huolissani. 🙏😊
Ja kannattaa muistaa, että ainoa mikä voi todella osoittaa hcg kunnollisen nousun on verikoe, eikä nämä perus virtsatestit. 😌

Kiitos vastauksesta❣️ tosiaan tuo ylin on se torstaina digin kans samasta pissasta tehty ja kaks alempaa tänään.. jestas kuinka stressaa kun edelleen niin hailua🥺 Ajattelin muutenkin aamun pissan olevan todella tummaa ja vahvaa, yllätyin kun se ei ollutkaan vaikka en yöllä käynyt wc..

Liitteet

• 20260504_085344.jpg
    20260504_085344.jpg
    325.7 KB · Katsottu: 106
Kiitos vastauksesta❣️ tosiaan tuo ylin on se torstaina digin kans samasta pissasta tehty ja kaks alempaa tänään.. jestas kuinka stressaa kun edelleen niin hailua🥺 Ajattelin muutenkin aamun pissan olevan todella tummaa ja vahvaa, yllätyin kun se ei ollutkaan vaikka en yöllä käynyt wc..
Varmasti stressaa! 🥺🩷 Mutta minusta näyttää kuitenkin, että viivat on vahvistunut, joten toivotaan, että ne jatkaa vahvistumista kokoajan! 🙏🥰
Ja tuohan juuri onkin näissä testeissä huonoa, että jos pissa onkin yhtään laimeaa, niin se vääristää testin väriä, vaikka hcg kuinka olisikin noussut jo kehossa. 😮‍💨

Helouu, heitämpä nyt nää tännekki ihmetelväksi. Mulla siis menossa kp 34/31 ja dpo 15. Tikuttelin lh-huippua ja se olis ollu tuola 18.4. Eli ovis jossain 19.-20.4.

Tämä siis eilen tehty iltapissasta ja jonku viivanpaikan oon sielä näkevinäni. Jos oikeen mielikuvitusta käyttää😆
IMG_5237.jpeg

Ja tässä kuvas alempi on tänä aamuna tehty aamun toisesta pissasta.
IMG_5242.jpeg

Oireiden perusteella vois kuvitella että ihan 110% raskaana ollaan, mutta nää testit ei anna mitään 🤔

Helouu, heitämpä nyt nää tännekki ihmetelväksi. Mulla siis menossa kp 34/31 ja dpo 15. Tikuttelin lh-huippua ja se olis ollu tuola 18.4. Eli ovis jossain 19.-20.4.

Tämä siis eilen tehty iltapissasta ja jonku viivanpaikan oon sielä näkevinäni. Jos oikeen mielikuvitusta käyttää😆
View attachment 155703
Ja tässä kuvas alempi on tänä aamuna tehty aamun toisesta pissasta.
View attachment 155704

Oireiden perusteella vois kuvitella että ihan 110% raskaana ollaan, mutta nää testit ei anna mitään 🤔
Omaan silmään on kyl ihan negatiivisia 🤔 Mutta hassua ja ärsyttävää, että menkkoja ei kuulu ja testit negaa vaan 😮‍💨😅
Ja noista oireista, ite oli viime pääsiäisenä varma, että oon raskaana, kun mulla oli kaikki oireet, etova olo ja melkein yrjösin monta kertaa, rinnat kipee, hajuaisti herkillä ja mitähän vielä ja sit ne menkat alko eli kaikki oli vaan pms oireita kuitenki 🥲 Sit seuraavassa kierrossa oli vaan kovia menkkakipuja ja sit rinnat toki tuhat kertaa kipeemmät, ku ikinä ennen ja luulin, että nyt menkat alkaa ja ei alkanu vaan sit olinki raskaana. 😅 Loput oireet alko vasta rv 6 eli väsymys, pahoinvointi yms.
Eli naisen keho on upea, kun samat oireet voi olla ovulaatiossa, menkoissa ja raskaudessa 🙄🤣
Toivottavasti siellä joku selvyys tulis kiertoon ja toki plussa testiin toivotuin!!! 🤞😊

Omaan silmään on kyl ihan negatiivisia 🤔 Mutta hassua ja ärsyttävää, että menkkoja ei kuulu ja testit negaa vaan 😮‍💨😅
Ja noista oireista, ite oli viime pääsiäisenä varma, että oon raskaana, kun mulla oli kaikki oireet, etova olo ja melkein yrjösin monta kertaa, rinnat kipee, hajuaisti herkillä ja mitähän vielä ja sit ne menkat alko eli kaikki oli vaan pms oireita kuitenki 🥲 Sit seuraavassa kierrossa oli vaan kovia menkkakipuja ja sit rinnat toki tuhat kertaa kipeemmät, ku ikinä ennen ja luulin, että nyt menkat alkaa ja ei alkanu vaan sit olinki raskaana. 😅 Loput oireet alko vasta rv 6 eli väsymys, pahoinvointi yms.
Eli naisen keho on upea, kun samat oireet voi olla ovulaatiossa, menkoissa ja raskaudessa 🙄🤣
Toivottavasti siellä joku selvyys tulis kiertoon ja toki plussa testiin toivotuin!!! 🤞😊
Mulla kävi kans niin, että ainoa kierto jossa ei musta ollut mitään merkkejä, ja jopa tuli pienet yhden päivän ”valemenkat”, olin raskaana 😅.

Kokemuksia apteekin ultrasta?

Mielestäni saim älyttömän haalean viivan 2 min kodalla (voi olla kuvitelma) ja 3-5 min (lukuaika) siinä näky viivqnpaikka. Tausta ku vaaleni ni selvä viiva mut väritön

Avvasin ja ri mun mielestä mitää näkyny. Twstiajan jlk heitin pois negana.kastelentestit usein etten kato roskishaamuja. (Paitsi rfsu puikot-on osoittanut raskauksia roskishaamuina)
Kun katoin kuvat ni harmitti et laitoin poid testim

Ja dpo 11 siis ja 2 h pidätys Mun mielestä nega mut hämää miks viivanpaikka näky jo testiajal.

Liitteet

• 20260504_131933.jpg
    20260504_131933.jpg
    498.8 KB · Katsottu: 116
  • 20260504_130735.jpg
    20260504_130735.jpg
    1 MB · Katsottu: 118
  • Screenshot_20260504_145427_Photos.jpg
    Screenshot_20260504_145427_Photos.jpg
    138.3 KB · Katsottu: 116
Jep. Tämä ei nyt anna lisäarvoa muiden plussa vai ei -pohdinnoille, mutta minä olen ollut raskaana juuri silloin, kun olisin sitä vähiten odottanut. Olen kerran mm. ollut luonnollisesti siinä käsityksessä, että menkat juuri oli, kun tuli runsas vuoto kuten pitääkin. Jostain syystä n. viikko vuodosta päätin kuitenkin tehdä testin - positiivinen. Tuon jälkeen en luota enää mihinkään, ja mikä vaan voi olla mahdollista. 🙃

Mielestäni saim älyttömän haalean viivan 2 min kodalla (voi olla kuvitelma) ja 3-5 min (lukuaika) siinä näky viivqnpaikka. Tausta ku vaaleni ni selvä viiva mut väritön

Avvasin ja ri mun mielestä mitää näkyny. Twstiajan jlk heitin pois negana.kastelentestit usein etten kato roskishaamuja. (Paitsi rfsu puikot-on osoittanut raskauksia roskishaamuina)

Ja dpo 11 siis ja 2 h pidätys Mun mielestä nega mut hämää miks viivanpaikka näky jo testiajal.
En osaa sanoa, mutta jotain kyllä näkyy. 🙂 Toivotaan parasta! ❤️

Noku mulla just nimenomaan oireet on oireettomuus tai ennemminki tavallisen pms oireilun puuttuminen🤣 mullahan siis normaalisti alkaa jo sellaset kramppailut etten pysty tyyliin ees kävellä sieltä jostain dpo 3, selkään sattuu ja kivut säteilee polviin, lonkkiin ja nilkkoihin. Rinnat on yleensä ihan tulehduksellisen kipeet, turvonneet, kuumottaa ja siis sattuu niin että itkettää. Nyt too much information, mut myös ripuloin siis ihan pers verellä. Ja mun alapää kuivuu niin pahasti, et ei mtn rajaa. Nyt ei mitään tälläsiä oireita, mä lorotan valkkaria niin, että joudun pitää pikkuhousun suojaa, vatta on kovalla, sellasii repäsyi/nippailuja tuntuu oikeella puolella, varsinki liikkees tai noustessa istumaan/seisomaan. Ja välillä tuntuu sellasta pistoa niinku olis juossu mahatäynnä pitkän matkan. Sellasta lievää etovaa oloa aamusta. Lämmöt on huidellu koko tän ajan 37-37.6° (normi lämpö 36.2-36.4°). Ja nälkä on KOKOAJAN😆 mahdollistahan tässä on siis se et kiinnittyminen on ollu dpo 12 (kiinnittymis välihän on se 6-12) ja hcg nousee vasta 3-5päivää siitä mitattavalle tasolle.

Ja siis sanottakoon vielä se, mitä en näköjään tuohon muistanu mainita, mut siis aamulla oli niin jumalaton vessahätä ja olin ihan varma et rakko repes ku nousin vessaan. Ja siinä kiirees niin en muistanu ottaa pissaa talteen. Joten toi tän aamunen testihän on kaiken hyvän lisäksi tehty jollain varmaa vajaa tunnin ”pidätyksellä” (ihan max.1,5h). En tiä mitä ees ajattelin, et tein ton testin enkä vaik oottanu sit huomiseen?🤣

Mut nyt kävin hakees ylihuomiseksi sellasen herkän testin ja palataan sitte, ellei vuoto ala ennen sitä.

Kyl siinä jotain näkyy, harmaana tosin. Mä tein dpo 10 saman testin ja mustakin siinä kuivuttuaan tietyssä kulmassa voisi ajatella näkyvän vähän jotain, mut ei niin selvästi kuin sun testissä. Olen myös tehnyt näitä samoja testejä useampia, ja täysin valkoisia ovat olleet. Ei auta kun testata myöhemmällä dpolla uudelleen.

Aiempaan viestiim päivitys. Tein tänää saman testin ja puhdas nega. Eli törkeä viivanpaikka oli toi testiajalla kuvattu väritön viiva. Mälsää

Takaisin