Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En itse ole koskaan digillä seurannut raskauden etenemistä muutoin, kun, että viime raskausessa sain (dpo15) rv 4+2 siihen raskaana 2-3 viikkoa.Heippa kaikille! Liityn taas vuosien jälkeen tänne kyselemään. Koska yritän uskoa "parasta" vaikka lopputulos on tiedossa.. Olisko kokemuksia siitä, että testit plussaa vaikka ei vahvistu/digi ei muutu ja silti olis vauva mukana?
Tein tosiaan torstaina digin johon tuli "raskaana 1-2", menkkojen suunnilleen alkamispäivä oli (ti-pe ajattelin alkavan, heittelee vähän). Samaan aikaan tein pregchek liuskanj a siinä aika vaalea viiva. Noh tänään aamulla tein taas ja edelleen digi 1-2 ja pregchek haalea viiva.. mitään vuotoja ei ole
Varmasti stressaa!Kiitos vastauksestatosiaan tuo ylin on se torstaina digin kans samasta pissasta tehty ja kaks alempaa tänään.. jestas kuinka stressaa kun edelleen niin hailua
Ajattelin muutenkin aamun pissan olevan todella tummaa ja vahvaa, yllätyin kun se ei ollutkaan vaikka en yöllä käynyt wc..
Omaan silmään on kyl ihan negatiivisiaHelouu, heitämpä nyt nää tännekki ihmetelväksi. Mulla siis menossa kp 34/31 ja dpo 15. Tikuttelin lh-huippua ja se olis ollu tuola 18.4. Eli ovis jossain 19.-20.4.
Tämä siis eilen tehty iltapissasta ja jonku viivanpaikan oon sielä näkevinäni. Jos oikeen mielikuvitusta käyttää
View attachment 155703
Ja tässä kuvas alempi on tänä aamuna tehty aamun toisesta pissasta.
View attachment 155704
Oireiden perusteella vois kuvitella että ihan 110% raskaana ollaan, mutta nää testit ei anna mitään![]()
Mulla kävi kans niin, että ainoa kierto jossa ei musta ollut mitään merkkejä, ja jopa tuli pienet yhden päivän ”valemenkat”, olin raskaanaOmaan silmään on kyl ihan negatiivisiaMutta hassua ja ärsyttävää, että menkkoja ei kuulu ja testit negaa vaan
Ja noista oireista, ite oli viime pääsiäisenä varma, että oon raskaana, kun mulla oli kaikki oireet, etova olo ja melkein yrjösin monta kertaa, rinnat kipee, hajuaisti herkillä ja mitähän vielä ja sit ne menkat alko eli kaikki oli vaan pms oireita kuitenkiSit seuraavassa kierrossa oli vaan kovia menkkakipuja ja sit rinnat toki tuhat kertaa kipeemmät, ku ikinä ennen ja luulin, että nyt menkat alkaa ja ei alkanu vaan sit olinki raskaana.
Loput oireet alko vasta rv 6 eli väsymys, pahoinvointi yms.
Eli naisen keho on upea, kun samat oireet voi olla ovulaatiossa, menkoissa ja raskaudessa
Toivottavasti siellä joku selvyys tulis kiertoon ja toki plussa testiin toivotuin!!!![]()
En osaa sanoa, mutta jotain kyllä näkyy.Kokemuksia apteekin ultrasta?
Mielestäni saim älyttömän haalean viivan 2 min kodalla (voi olla kuvitelma) ja 3-5 min (lukuaika) siinä näky viivqnpaikka. Tausta ku vaaleni ni selvä viiva mut väritön
Avvasin ja ri mun mielestä mitää näkyny. Twstiajan jlk heitin pois negana.kastelentestit usein etten kato roskishaamuja. (Paitsi rfsu puikot-on osoittanut raskauksia roskishaamuina)
Kun katoin kuvat ni harmitti et laitoin poid testim
Ja dpo 11 siis ja 2 h pidätys Mun mielestä nega mut hämää miks viivanpaikka näky jo testiajal.
Noku mulla just nimenomaan oireet on oireettomuus tai ennemminki tavallisen pms oireilun puuttuminenOmaan silmään on kyl ihan negatiivisiaMutta hassua ja ärsyttävää, että menkkoja ei kuulu ja testit negaa vaan
Ja noista oireista, ite oli viime pääsiäisenä varma, että oon raskaana, kun mulla oli kaikki oireet, etova olo ja melkein yrjösin monta kertaa, rinnat kipee, hajuaisti herkillä ja mitähän vielä ja sit ne menkat alko eli kaikki oli vaan pms oireita kuitenkiSit seuraavassa kierrossa oli vaan kovia menkkakipuja ja sit rinnat toki tuhat kertaa kipeemmät, ku ikinä ennen ja luulin, että nyt menkat alkaa ja ei alkanu vaan sit olinki raskaana.
Loput oireet alko vasta rv 6 eli väsymys, pahoinvointi yms.
Eli naisen keho on upea, kun samat oireet voi olla ovulaatiossa, menkoissa ja raskaudessa
Toivottavasti siellä joku selvyys tulis kiertoon ja toki plussa testiin toivotuin!!!![]()
Kokemuksia apteekin ultrasta?
Mielestäni saim älyttömän haalean viivan 2 min kodalla (voi olla kuvitelma) ja 3-5 min (lukuaika) siinä näky viivqnpaikka. Tausta ku vaaleni ni selvä viiva mut väritön
Avvasin ja ri mun mielestä mitää näkyny. Twstiajan jlk heitin pois negana.kastelentestit usein etten kato roskishaamuja. (Paitsi rfsu puikot-on osoittanut raskauksia roskishaamuina)
Ja dpo 11 siis ja 2 h pidätys Mun mielestä nega mut hämää miks viivanpaikka näky jo testiajal.
Aiempaan viestiim päivitys. Tein tänää saman testin ja puhdas nega. Eli törkeä viivanpaikka oli toi testiajalla kuvattu väritön viiva. MälsääKokemuksia apteekin ultrasta?
Viivanpaikka näkyy kun oikein katsooMielipiteitä, koska olen malttamaton hätähousu. Nyt ehkä dpo7/8näkyykö muiden silmään mitään
View attachment 155729View attachment 155728
Sanoisin kans, että viivanpaikka näkyy korkeintaan. Mutta toki niin aikainen dpo, että vielä voi plussaksi muuttuaMielipiteitä, koska olen malttamaton hätähousu. Nyt ehkä dpo7/8näkyykö muiden silmään mitään
View attachment 155729View attachment 155728
Vois kyllä hyvin olla plussan alku, ku näyttää värilliseltäviivanpaikka?