Jutteluketju

@Aaltokukka tuosta kumpi olisit ketjusta tuli mieleen, kun metsästin kapriksia lusikan väärällä päällä (ei mahtunut purkkiin), niin meillä puolestaan alkoi kolmevuotiaan ihmettely siitä, kuinka höpsö äiti on. Kuulemma lusikkaa ei siis kuulu käyttää moninpäin. 🤭

@Aaltokukka tuosta kumpi olisit ketjusta tuli mieleen, kun metsästin kapriksia lusikan väärällä päällä (ei mahtunut purkkiin), niin meillä puolestaan alkoi kolmevuotiaan ihmettely siitä, kuinka höpsö äiti on. Kuulemma lusikkaa ei siis kuulu käyttää moninpäin. 🤭
Höpsöjän me äidit kai useinkin ollaan, milloin talossa ja joskus jopa puutarhassa. 😅
Meillä ilmeisesti tuo 3v on valitettavasti nähnyt minun luovat ratkaisut milloin mihinkin ja niinpä esim henkari taipuu hänen käsissään mm helikopterin vinhasti pyöriviksi lavoiksi ja sohvan alta leluja esiin vietäväksi käden jatkeeksi.
Vaan talossa talon tavalla, vai kuinka sitä sanotaankaan?

Höpsöjän me äidit kai useinkin ollaan, milloin talossa ja joskus jopa puutarhassa. 😅
Meillä ilmeisesti tuo 3v on valitettavasti nähnyt minun luovat ratkaisut milloin mihinkin ja niinpä esim henkari taipuu hänen käsissään mm helikopterin vinhasti pyöriviksi lavoiksi ja sohvan alta leluja esiin vietäväksi käden jatkeeksi.
Vaan talossa talon tavalla, vai kuinka sitä sanotaankaan?
Meilläkin voi olla hyvin luovia käyttötapoja, mutta neidin päättäessä, että asia "kuuluu tehdä" jollain tavalla, niin taipumattomuus on rautakangen tasoa. 😅

Tuo lasketaan-ketju on kyllä samalla oiva muistitesti, lähes joka kerta joudun tarkistamaan mikä se edellinen numero olikaan, että mitähän tässä pitikään itse kirjoittaa 😂

En tiedä olenko tylsä vai kyllästyin vain kun "vaihda yksi kirjain" oli päättömiä yhdyssanoja. Tykkään paljon enemmän tästä helposti soljuvasta oikeiden sanojen muuntumisesta. Ehkä molemmille on oma aikansa.

En tiedä olenko tylsä vai kyllästyin vain kun "vaihda yksi kirjain" oli päättömiä yhdyssanoja. Tykkään paljon enemmän tästä helposti soljuvasta oikeiden sanojen muuntumisesta. Ehkä molemmille on oma aikansa.
Mieluummin päätön yhdyssana kuin taivutettu saati taivutettu JA puhekielinen sana. 😅 Jostain syystä olen täysin allerginen, vaikka nämä pelit ei niin vakavia olekaan. 😂

Suurin pettymys oli alkoholittomissa juomissa voittanut vesi. En tarkottanut sitä teemaa ehdottaessani että mitä juot useimmiten janoosi vaan ajattelin makunautintoa 🥹

Vaikeaksi menee tuo äitienpäiväpudotuspeli. 😅 En minäkään korttia kyllä mieheltä haluaisi, mutta se lapsen ilo askarrella ja antaa lopputulos ylpeyttä säteillen, tuo kyllä sen äitiyden pintaan niin vahvasti. 🥹

Mies yleensä muistaa jollain pienellä, ja se on ihanaa, että hänelle minun äitiyteni on juhlimisen arvoista. En kuitenkaan odota lahjoja ja joku oma aika/kotitöistä vapautus kuulostaa minusta enemmän automaatiolta. 😅 Meillä on automaattisesti otettu vetovastuu näistä toisen juhlapäivinä. Yleensä toinen toivoo jotain pientä hyvää ja vaikka hierontaa toiselta.

Ollaan varmaan vähän tylsiä, mutta meistä kumpikaan ei ole varsinaisten lahjojen perään. 😅 Kukkia saa kyllä tuoda. 🤭 Lapsen itse keräämä kimppu olisi aika söötti. 😌 Yleensä hän on kyllä ainakin saanut valita kukat kaupasta ja välillä on ollut mielenkiintoisia kukkayhdistelmiä, kun mies ja taapero ovat päättäneet yhdessä laittaa äidille kukkakimpun. 😅😂

Takaisin