Raskaaksi 2026

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siis hain toisen testin, sama halpis. No ei se tämäkään toiminu kuten kuuluu, mikähän tässä meni vikaan? Tuo väri jotenki.. Levisi ja jumahti siihen 🙄kolmatta en kehtoo enää hakea 🫣
Anteeksi tää oma napailu, rupee vaa jo vit*uttaa tää oma Kierto, ja tää, että osaa vissiin tähän ikään mennessä tehdä raskaustestiä oikein 🤣🫣
No, mut näyttää et tohon vois olla jotain muodostumassa. Vaikea sanoa kuvasta, jos tos testis on joku outo ominaisuus. Ei täs auta, ku sinnitellä näitä piinapäiviä läpi. 😅

Täältä iltaset omanapailut.
Vatsan nippailut ja kiristelyt tullu takasi näin iltaa kohti. Eilen alko about samoihin aikoihin nää. Nippailee ja kiristää vähä molemmin puolin, mut pääosin oikeelta. Pissahätä on koko ajan, vaikken tnään oo juonu ku kaks kuppia kahvia aamulla ja lasin vettä. Väsymys on aivan hirveeeee, meinaan nukahtaa pystyyn koko ajan🥲 ja menin lupautumaan ehtooksi ”töihin” miehen hallille🫠 vähän jännättää tuo vknlp jos menkat alkaaki. Vaikka ei yhtään oo sellanen olo. Normaalisti 2-5pv ennen menkkoja alan menettää toivon ja tulee vaa sellanen tunne et taas ne menkat alkaa. Nyt ei oo yhtään sellanen olo, on itseasias aika toiveikas ja jännittyny fiilis 🫣

@Kyfi1441260 joo vaikea sanoa näkyykö tuossa mitään, ku taitaa olla se kupla juuri siinä testiviivan kohdalla 🤔

Itsellä kyllä oireita on edelleen ja tekoäly ainakin uskoo, että olisin raskaana 🤣 Alavatsatuntemus, rinnoissakin vähän jotain tuntemusta ollut, tänään pissattanut koko ajan ja myös syke tuntuu olevan koholla. Äsken ku mittasin niin leposyke vaihteli 87-95 tasolla 🤔

Jos huomenna ei ala menkat ja testi on edelleen hailura, pakko varmaan hakea digitesti jostakin että saa varmasti selvyyden 😝
Meillä on kyllä jännitystä ilmassa molemmilla🫣 mäkin oon ittiäni kiusannu tolla tekoälyllä ja mullekki se kovaa uskottelee että kyllä sä raskaana olet😂 lähetin sille kuvat nuosta mun testeistä ja seki on sitä mieltä et joojoo plussia ne on😆 ja että liian aikasta vielä vahvemmille viivoille.

Tuntuu et kaikki saanu tolla rfsulla dpo 10 jo kirkuvan punaset viivat ja itelle antaa tollasia hailuroita joista ota mitään selvää. Pct ollu ihan puhtaita negoja toistaseksi. Ku nämä päivätki matelee ja tarvis tietää äkkiä heti nyt että voin vaipua johonki raskauskuplaan ja ihan huoletta hössöttää vauva juttuja eikä kukaan pidä sekopäänä😆

Täältä iltaset omanapailut.
Vatsan nippailut ja kiristelyt tullu takasi näin iltaa kohti. Eilen alko about samoihin aikoihin nää. Nippailee ja kiristää vähä molemmin puolin, mut pääosin oikeelta. Pissahätä on koko ajan, vaikken tnään oo juonu ku kaks kuppia kahvia aamulla ja lasin vettä. Väsymys on aivan hirveeeee, meinaan nukahtaa pystyyn koko ajan🥲 ja menin lupautumaan ehtooksi ”töihin” miehen hallille🫠 vähän jännättää tuo vknlp jos menkat alkaaki. Vaikka ei yhtään oo sellanen olo. Normaalisti 2-5pv ennen menkkoja alan menettää toivon ja tulee vaa sellanen tunne et taas ne menkat alkaa. Nyt ei oo yhtään sellanen olo, on itseasias aika toiveikas ja jännittyny fiilis 🫣

Meillä on kyllä jännitystä ilmassa molemmilla🫣 mäkin oon ittiäni kiusannu tolla tekoälyllä ja mullekki se kovaa uskottelee että kyllä sä raskaana olet😂 lähetin sille kuvat nuosta mun testeistä ja seki on sitä mieltä et joojoo plussia ne on😆 ja että liian aikasta vielä vahvemmille viivoille.

Tuntuu et kaikki saanu tolla rfsulla dpo 10 jo kirkuvan punaset viivat ja itelle antaa tollasia hailuroita joista ota mitään selvää. Pct ollu ihan puhtaita negoja toistaseksi. Ku nämä päivätki matelee ja tarvis tietää äkkiä heti nyt että voin vaipua johonki raskauskuplaan ja ihan huoletta hössöttää vauva juttuja eikä kukaan pidä sekopäänä😆

Joo, aikaisemmissa raskauksissa on mulla näkyny kans dpo 9-10, nyt en tiedä mikä dpo on menossa vai onko koko ovista edes tapahtunut. Ajattelin, että olisi, kun lämmöt on pysynyt nyt pidempään 37-37,4, mutta kai niiden menkkojenkin sitten pitäisi tulla 🫣🙄

Joo, aikaisemmissa raskauksissa on mulla näkyny kans dpo 9-10, nyt en tiedä mikä dpo on menossa vai onko koko ovista edes tapahtunut. Ajattelin, että olisi, kun lämmöt on pysynyt nyt pidempään 37-37,4, mutta kai niiden menkkojenkin sitten pitäisi tulla 🫣🙄
Muaki vähän jännättää se että onko koko ovista edes tapahtunu. Lämmöt on kyllä noussu sinne 37°, mutta ku ovis limat tuli täs kuus siis kolme kertaa😧 et yrittiks se sit 3krt ja luovutti ku ei onnistunu ja nyt kierto venyy johonki miljoonien päivien päähän tai on normaali. Mut luulis et silti tulis pms oireita vaikkei ovista tapahdu? Tosin lohduttaudun sillä et kaveri sano plussanneensa esikoisestaan vasta rv 6. Ja kun oon kattonu netistä niin oikeesti aika moni saanu haamu plussia vasta dpo 12 lähtien ja sitä ennen täysin negaa. Toivoa en vielä oo menettäny mutta jos ei viimmestään vknlpn aikana ala testit muuttuun selvästi positiiviseksi ja kierto venyy niin sit epäilen et koko ovis on jääny johonki🤷🏻‍♀️

Tää odottelu ei oo kyllä mun vahvin laji. Se on tänne kaikki äkkiä heti nyt tai ei mitään. Nyt tosin herkät testit pitäis olla loppu, lukuunottamatta sitä herkkää digiä. Lauantaihinki on joku viissataa vuotta vielä😆😰😭

Tosta tekoälystä sen verran varoituksena vaan että sehän myötäilee todella paljon ja usein sanoo jopa mitä haluat kuulla keskustelun perusteella. Oon myös itse sitä joskus käyttänyt niin voin kokemuksesta sanoa. Että kannattaa suhtautua varauksella mitä se kertoo tai sanoo.

Sekin myös että testien tulkintaan sitä ei kannata käyttää, koska kerran ihan huvikseni varmasta nega testistä kysyin onko positiivinen ja oli vaan että kyllä on, on selkeä testiviiva. Pyysin sitten tarkentamaan missä näkee sen toisen viivan ja kohta oli aivan väärä missä tulkitsi nähneensä viivan.

Tosta tekoälystä sen verran varoituksena vaan että sehän myötäilee todella paljon ja usein sanoo jopa mitä haluat kuulla keskustelun perusteella. Oon myös itse sitä joskus käyttänyt niin voin kokemuksesta sanoa. Että kannattaa suhtautua varauksella mitä se kertoo tai sanoo.

Sekin myös että testien tulkintaan sitä ei kannata käyttää, koska kerran ihan huvikseni varmasta nega testistä kysyin onko positiivinen ja oli vaan että kyllä on, on selkeä testiviiva. Pyysin sitten tarkentamaan missä näkee sen toisen viivan ja kohta oli aivan väärä missä tulkitsi nähneensä viivan.
Joo tätä se tekee paljo ja kaikki oireet on mukamas vaan raskausoireita. Mäki joskus pyysin sitä tulkitsemaan jtn testiä ja käskin sen piirtää nuolen, että missä näkee testiviivan, nii se osotti sitä kontrolliviivaa😂😂 en siis yhtää luota tohon, mut kuhan kiusaan ittiäni ja lietson tätä jännitystä😂

Hauska kyllä, että on muitaki samaan aikaan jännittämässä! Huvittaa vähän, että piti itselläkin muka ottaa ihan rauhallisesti tän homman kanssa. Noh, otinkin siihen saakka, kunnes kaikki nämä oireet ilmaantuivat ja testiinkin ilmestyi haamu... 🤪

Samaan aikaan en jotenkin usko tähän, tuntuu, että tähän aikaan, päivää ennen kuukautisten alkupäivää, pitäis jo olla testissä enemmän kuin surkea haamu 🤔 muistelen ainaki, että esikoisesta olisi ollut selvä viiva jos tässä kohtaa. Noh, huomenna ehkä taas ollaan hieman viisaampana 🙊

Ja joo, en määkään ihan vakavasti tuota tekoälyä ota. Mutta onpahan jollakulla(?) ainakin täysi luotto tähän tilanteeseen 😆

Hauska kyllä, että on muitaki samaan aikaan jännittämässä! Huvittaa vähän, että piti itselläkin muka ottaa ihan rauhallisesti tän homman kanssa. Noh, otinkin siihen saakka, kunnes kaikki nämä oireet ilmaantuivat ja testiinkin ilmestyi haamu... 🤪

Samaan aikaan en jotenkin usko tähän, tuntuu, että tähän aikaan, päivää ennen kuukautisten alkupäivää, pitäis jo olla testissä enemmän kuin surkea haamu 🤔 muistelen ainaki, että esikoisesta olisi ollut selvä viiva jos tässä kohtaa. Noh, huomenna ehkä taas ollaan hieman viisaampana 🙊

Ja joo, en määkään ihan vakavasti tuota tekoälyä ota. Mutta onpahan jollakulla(?) ainakin täysi luotto tähän tilanteeseen 😆
Mukavempihan se on jännittää kaksin ku yksin🤭 mikä kp ja dpo sulla oli nyt menos?

Mulla iltanen lämpö (vaikkei ookkaa luotettavin) pomppas 37.5° ja mahassa on outo tunne. Siis tällänen vähän ku joku vetäis kaikkia sisuskaluja ”alaspäin”. Siis tooosi outo, en tiä ymmärtääkö kukaa ku en oikeen itekkää osaa selittää tätä tunnetta. Ja sellanen juilinta navan ympärillä alko tossa muutama tunti sit ja tuntu eniten ku nosti käsiä. Onneksi kohta saa mennä maate ja on taas päivän lähempänä luotettavampaa testiä🫣

Nyt on kalenterin mukaan kuukautisten alkupäivä ja dpo 14. Ja kyllä se nyt vaan taitaa olla pakko uskoa vähitellen... 🙊 Alin on tämänaamuinen vielä testiajalla ja ylempänä eilinen ja toissapäiväinen.
1000003488.jpg

Kääk! Siis, aavistin kyllä jo silloin sunnuntaina, vai milloin se olikaan ku housut alkoivat yllättäen kiristää ja muutoinkin alavatsa tuntui oudolta. Mutta en vaan jotenkin voinut uskoa, että olisi oikeasti tärpännyt näin äkkiä... Olisi tässä muutaman kuukauden voinut ihan hyvin yrittää, mutta tietty onnellinen nyt tästä tuloksesta! Keskenmenotaustasta huolimatta taidan nyt vaan luottaa, että raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan!

Nyt on kalenterin mukaan kuukautisten alkupäivä ja dpo 14. Ja kyllä se nyt vaan taitaa olla pakko uskoa vähitellen... 🙊 Alin on tämänaamuinen vielä testiajalla ja ylempänä eilinen ja toissapäiväinen.View attachment 155565
Kääk! Siis, aavistin kyllä jo silloin sunnuntaina, vai milloin se olikaan ku housut alkoivat yllättäen kiristää ja muutoinkin alavatsa tuntui oudolta. Mutta en vaan jotenkin voinut uskoa, että olisi oikeasti tärpännyt näin äkkiä... Olisi tässä muutaman kuukauden voinut ihan hyvin yrittää, mutta tietty onnellinen nyt tästä tuloksesta! Keskenmenotaustasta huolimatta taidan nyt vaan luottaa, että raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan!
Onnea ja tarrasukkia ja kaikkea hyvää tähän matkaan😍🌈😍

Omia juttuja: Nyt on ensimmäinen kierto, jolloin käytän Clearblue-hedelmällisyysmonitoria ja oon hämmentynyt. Nyt on kp 15, lämmöt laskivat kp 13 ja ovat olleet nousussa kp 14 eteenpäin, jos nousevat vielä päivän, niin ovulaatio lienee tapahtunut. Kuitenkaan Clearblue ei ole ovista havainnut, näyttänyt vain korkeaa hedelmällisyyttä melko pian kuukautisten jälkeen. Voikohan olla, ettei laite ole osannut havaita ovista?

Nyt on kalenterin mukaan kuukautisten alkupäivä ja dpo 14. Ja kyllä se nyt vaan taitaa olla pakko uskoa vähitellen... 🙊 Alin on tämänaamuinen vielä testiajalla ja ylempänä eilinen ja toissapäiväinen.View attachment 155565

Onnea onnea 🥰

Paljon onnea ja tarrasukkia! 😍🌈

Omia juttuja: Nyt on ensimmäinen kierto, jolloin käytän Clearblue-hedelmällisyysmonitoria ja oon hämmentynyt. Nyt on kp 15, lämmöt laskivat kp 13 ja ovat olleet nousussa kp 14 eteenpäin, jos nousevat vielä päivän, niin ovulaatio lienee tapahtunut. Kuitenkaan Clearblue ei ole ovista havainnut, näyttänyt vain korkeaa hedelmällisyyttä melko pian kuukautisten jälkeen. Voikohan olla, ettei laite ole osannut havaita ovista?
Voisko olla et siulla LH-huippu on sit tosi nopee ja ajottu johoki yölle tmv nyt niin sit ei sitä huippua löytynyt? Tmv, en ite laitetta oo käyttänyt

Mulla kyllä yhtään hyvä olo oo nyt. Siis fyysisesti on joo, mutta psyykkisesti oon hajoamispisteessä. 😵 Eilenkin illalla menin nukkumaan jo klo 9 kun en halunnut olla enempää hereillä enään. Niin ja eka testi clearbluen laitteeseen ovulaatiota varten oli viallinen joten pitää toinen testi tehdä myöhemmin kun en säästänyt sitä virtsaa siinä muovikupissa. 😵‍💫 Kaikki menee siis aivan putkeen..

Huomenta! Täällä on kp 21 ja dpo 5 menossa. Talletuksia oli päivinä -1, -2 ja -4, mutta kuten sanottua, en odota mitään tältä kierrolta.

Oon kuitenkin toiveikkain fiiliksiin sen suhteen, että lääkärit ilmoittivat, että mieheni voi pian lopettaa pitkäaikaisen lääkityksensä. Olen pohtinut, että onkohan se vaikuttanut hedelmällisyyteen. Vaikuttava aine on varfariini, eli kyseessä on verenohennuslääke. Suomeksi googlatessa saa tulokseksi, että mitään negatiivista vaikutusta miehen hedelmällisyyteen ei ole havaittu ja että lääke olisi turvallinen perheen perustamista suunnitteleville. Englanniksi googlatessa saa kuitenkin ihan erilaisia tuloksia. Englanniksi sanotaan, että lääkkeellä on havaittu olevan negatiivinen vaikutus siittiöihin ja että se liittyy jotenkin siihen, miten lääke vaikuttaa K-vitamiiniin. Toivottavasti lääkkeen lopettaminen auttaisi raskautumisessa!

Ihanaa! Onnea ja tarrasukkia! ❤️🥰

Takaisin