Raha olisi varmaan ekologisempi ja järkevämpi vaihtoehto, mutta omasta lapsuudesta muistan kuinka äiti hankki äitiyspakkauksen ja oli niin ihanaa avata se yhdessä ja hypistellä vauvanvaatteita
Joten varmaan hankitaan äitiyspakkaus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä oon samoilla linjoilla. Odotan silti julkaisua. Mä äänestin lemppari kuosiani makuupussiin ja haalariin. Muistelen, että ne oli musta tosi söpöjä, luultavasti metsäneläimiä, mutta tais olla hivenen tyttömäisiä.Rahana varmaan täälläkin otetaan, paitsi jos pakkaus on niin söpö että valitaan mielummin se.Tavaraa on kahden jäljiltä niin hyvin että todennäköisemmin valitaan raha, sillä saa kuitattua turvakaukalon.
Täällä ehkä sama! Luultavasti rahana, mutta jos pakkaus on oikein mieluisa, niin sitten pakkaus.Rahana varmaan täälläkin otetaan, paitsi jos pakkaus on niin söpö että valitaan mielummin se.Tavaraa on kahden jäljiltä niin hyvin että todennäköisemmin valitaan raha, sillä saa kuitattua turvakaukalon.
Ihana idea tää!Me olen jokaiselle lapselleni ottanut pakkauksen ja ottaisin kyllä nytkin. Jotenkin se mun päässä "kuuluu" raskauteenja säästän aina siihen laatikkoon pienen vaatteita ja tavaroita, jotka annan sitten heille kun ovat isoja.
Välillä joo. Olo on kuin lumipallolla helvetissä, juurikin iän vuoksi. Sitä vahtii jokaista pihausta ja kolotusta kehossaan, olotilaa ja energiaa. Jatkuuko raskaus? Onko siellä ketään? Entä jos meneekin kesken? Entä jos ei ole terve? Ei passaa ajatella liikaa, aika kyllä näyttää ja nyt en voi tehdä mitään asian eteen. Doppleri on toki postissa jossain tulossa, joten sillä sitten pääsee etsiskelemään sydäntä jossain vaiheessa.Mulle on tänään tullut kauhea epäilys et mitä jos ultrassa ei löydykään ketään. Alkuraskaus on vähän kuin loppuraskaus, tuntuu loputtomalta. Tuntuu et plussasta olis kuukausia, vaikka oikeasti on kaksi viikkoa. Ja siis tuntuu et oon niin pessimisti, kun mietin et kaikki ei vaan voi saada hyviä uutisia alkuraskauden ultrasta, ja nyt niitä on tullut tosi paljon. En tiedä, saako kukaan tästä kiinni.. mietin et kun mulla on ikää jo 40v että miten todennäköistä on et kaikki voisi olla hyvin. Onko muilla näitä epätoivon hetkiä?
![]()
Mulle on tänään tullut kauhea epäilys et mitä jos ultrassa ei löydykään ketään. Alkuraskaus on vähän kuin loppuraskaus, tuntuu loputtomalta. Tuntuu et plussasta olis kuukausia, vaikka oikeasti on kaksi viikkoa. Ja siis tuntuu et oon niin pessimisti, kun mietin et kaikki ei vaan voi saada hyviä uutisia alkuraskauden ultrasta, ja nyt niitä on tullut tosi paljon. En tiedä, saako kukaan tästä kiinni.. mietin et kun mulla on ikää jo 40v että miten todennäköistä on et kaikki voisi olla hyvin. Onko muilla näitä epätoivon hetkiä?
![]()
Mulla oli sama ke-pe,rinnat ei ollu siis niin kipeät ja valkovuotokin loppui. Kunnes lauantaina alkoi olla sitä kuvottavaa oloa mihin vuorokauden aikaan tahansa ja rinnat taas kunnolla kipeät. Tänäänkin kuvottanut lähes koko aja. Väsymys kyllä on säilynyt. Joten ehkä ne oireet tosiaan hyvin paljon vaihtelevat. Jopa välillä helpottavat. Ite en ole kärsinyt pahoinvoinnista mut nyt parina päivänä sitä on esiintynyt.Mullakin samat pelot, että ultrassa tulee huonoja uutisia, niin kuin edelliselläkin kerralla. Tuntuu et oireetkin ois ollut viikonloppuna vähenemään päin, vaikka kai se voi normaaliakin vaihtelua olla..