Pakko vielä jatkaa(/mainostaa), että tosi isoksi hyödyksi mulle on nyt tässä tokan ivf:n sekä työstressien kanssa paineskellessa ollut lukeminen! En oo viime vuosina oikein lukenut, siis ihan fyysisiä kirjoja, lähinnä kuunnellut äänikirjoja, jos niitäkään, ja kuluttanut viihdettä enemmän ruudulta, pahimmillaan lyhytvideoina, parhaimmillaan kdramoina. Mutta nyt otin sen tänä vuonna yheksi taivoitteeksi että parantaisi keskittymiskykyä ja palailisi tänkin harrastuksen pariin, ja vaikka aluksi takkusi niin on kyl tehnyt hyvää. Nytkin tuntuu siltä että tulipa huomenna vastaan mitä tahansa niin tämä päivä on mennyt ihanissa ja turvallisissa fantasiamaailmoissa ja huomenna voin palata sinne uudestaan, jos tarviin pakopaikkaa hetkeksi omasta elämästä. Ylipäätään tehnyt hyvää kun saanut irrottauduttua kännykästä ja että päivästä on vaan tietyt slotit sen selaamiselle. Meni aika off-topic mutta jotenkin vaan koen isoksi voimavaraksi just nyt hoitojen aikaan
Viikonlopun odottelevat ja maanantaina kerrotaan, että mitä pääsee (jos pääsee) pakkaseen asti.
Aika konservatiivinen oli oma annos näköjään, mutta tähän asti kyllä hyvältä vaikuttaa. Kovin tietämätön olo kun on nin paljon mitä ei ymmärrä... Maanantaina sitten viisaampana, toivottavasti viikonloppu menee nopeasti
Ja teillä näytti olevan hyvä saalis punktiosta! On varmasti jännittävä viikonloppu nyt, toivottavasti tulee hyviä uutisia sitten maanantaina. Mikä sulla on ollut vointi punktion jälkeen?
Koko stimulaatiossa luulin henkisen puolen olevan raskaampi, mutta toisin oli ainakin itsellä. Punktio itsessään oli aika helppo ja nopea, mutta heti kun kipulääkkeet alkoi haihtumaan tuli ihan hirveät kivut ja oksetus päälle. Ihan perus panadol+burana yhdistelmällä puskin sen ekan illan ja kyllä sillä juuri ja juuri pärjäsi. Ei tullut veristä vuotoa minulla ollenkaan. Seuraavana päivänä aivan järjetön turvotus, kipulääkkeitä ei tarvinnut enää syödä. Ja tänään tosiaan hiukan kuukautiskipuja lievemmät kivut ja turvotus hyvin maltillinen. Olen sen verran fyysisessä työssä, että olin loppuviikon saikulla.