Kali
Sanavalmis juttuseppä
Mulla sama, yllättäen se clearbluen laite antoi huippu tuloksen aamulla vaikka vasta kp9 mulla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla sama, yllättäen se clearbluen laite antoi huippu tuloksen aamulla vaikka vasta kp9 mulla.
Mullakin näytti, että lh-huippu kesti liian kauan. Sen johdosta googlettelinkin asiaa. Lukemani perusteella vaikuttais, että jotain menee kuitenkin pieleen ovulaatiossa, tai keltarauhanen muuttuu kystaksi tai jotain. Mikäli huomaan vielä, että lh-huippu jää pidemmäksi ajaksi korkealle, pitäisi varmaan mennä lääkäriin. Olen koittanut himmailla niiden käyntien kanssa, kun on niin kallista.Tulihan se toinenkin huippu päivä.Olisin kyllä toivonut, että jäisi siihen yhteen. Ei ainakaan lukemani mukaan pitäisi voida näyttää enempää kertoja huippua kuin 2. Ja lämmöt vähän tipahti, varmaan kun olin ennen 8 hereillä, joskus puoli 8. Pitkään kyllä nyt herännyt 8-9 välillä. Viime kierron puolesta välistä. En tiedä miten en yli 9 ole hetkeen nukkunut. Se on mulle outoa...
Tallettelut kyllä jää varmasti vaan eilisen varaan. Mies itse kyllä ehdotti, mutta oli vähän nihkeää. Onnistui kyllä, mutta en tiedä kaipa se voi riittää... En usko että toista kertaa ehdotan.
Pitää katsoa huomenna mitä näyttää, kun viimeksi lokakuussa teki saman että 2 päivää näytti huippua ja silloin tulin raskaaksi. Jos huomenna näyttää huippua vielä niin sitten varmaan huolestun jo..Mullakin näytti, että lh-huippu kesti liian kauan. Sen johdosta googlettelinkin asiaa. Lukemani perusteella vaikuttais, että jotain menee kuitenkin pieleen ovulaatiossa, tai keltarauhanen muuttuu kystaksi tai jotain. Mikäli huomaan vielä, että lh-huippu jää pidemmäksi ajaksi korkealle, pitäisi varmaan mennä lääkäriin. Olen koittanut himmailla niiden käyntien kanssa, kun on niin kallista.![]()
Mun mielestä dpo9 oli yleisin kiinnittymispäivä! Oliskohan ollut FF:n tutkimuksessa ja jostain virallisemmastakin tutkimuksesta olen lukenut. Jos kiinnittyy dpo9 niin sittenhän näkyis testissä todennäköisesti dpo11-12. Ja sulla on nuo viivat ihan selkeät plussat, ei mitään haamuja. Mun mielestä vahvistunutkin tuo tämän aamuinen.Anteeksi jo etukäteen! En aiemmin ole tänne kirjoitellut, mutta tungen nyt törkeästi tänne käyrineni:View attachment 154935
Testasin siis dpo10 ihan blankon negan ja eilen yllätyksekseni testasin plussan, kun lämmöt lähtikin nousuun eikä laskuun, kuten odotin ja kaikenlaista oirettakin ollut. Olisikohan kiinnittyminen voinut tapahtua vasta dpo9 ja siksi dpo10 testi nega? Vai olisiko sen pitänyt näkyä jo testissä silloin? Oon kirjannut dpo6-7 ylös erilaisia alavatsakipuja, nipistelyä ym, jotka olisi voineet olla kiinnittymiseen liittyvää... Mitä nyt täällä olen pyörinyt niin tuntuu, että suurin osa saa plussan jo dpo10 tai jopa aiemmin. Mietityttää, onko tässä mitään edellytyksiä raskauden jatkumiselle loppuun asti.
Olisihan joku hailura voinut ilmestyä testiin esim. dpo11, mutta en testannut vasta kun dpo14, kun luulin, ettei tässä kierrossa napannut. Mutta eilenkin oli tosi haalea testi eikä se tänään ollut juuri tummunut, jos ollenkaan. Tiedän, että pitäisi testata vain joka toinen pv, mutta en voinut itelleni mitään...
Tässä alla vielä testit:
View attachment 154936
Jostain olin saanut päähäni, että kiinnittyminen pitäisi olla aiemmin ja että "kaikki", ketkä plussaa ja saa vauvan syliin asti, saa ainakin haamun jo dpo10. @Kumpare helpottavaa kuulla, että dpo9 oliskin yleisin kiinnittymispäivä! @Ness kiitos onnitteluista!