Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä turposin ennen punktiotakin ihan järkyttävästi. Silloinkaan ei mahtuneet farkut jalkaan.Kylläpäs teillä alkaa myöhään tissisärky, mulla särki jo dpo7 eteenpäin. Huomasin noista ivf-lääkkeistä, yksi siis on keinotekoinen hcg, että mulla näköjään tissit eivät kestä sitä ollenkaan.
Mulla ei sitten ole ollut yhtään turvotusta. Olen ihan tyytyväinen, mutta hämmentävää kun niin monella vaikuttaa olevan. IVF:kin meni ilman isompia turvotteluita, paino lisääntyi jokin 200g kun toisilla tulee useita kiloja lisää.![]()
Pelkäsin tuota hyperiä tosi paljon, siksi otin aamupainoa joka aamu. Multa tyhjättiin 18 follia ja saatiin 14 solua, joista 11 kypsiä. En tiedä auttoiko Rekovelle tuossa, kuulemma kypsyttää pienemmän määrän kuin muut.Mä turposin ennen punktiotakin ihan järkyttävästi. Silloinkaan ei mahtuneet farkut jalkaan.Oli kuulemma muutenki hyperstimulaatio lähellä. Muistaakseni 24 follikkelia tyhjennettiin ja 19 munasolua saatiin.
Mulla oli kans Rekovelle!Pelkäsin tuota hyperiä tosi paljon, siksi otin aamupainoa joka aamu. Multa tyhjättiin 18 follia ja saatiin 14 solua, joista 11 kypsiä. En tiedä auttoiko Rekovelle tuossa, kuulemma kypsyttää pienemmän määrän kuin muut.
Se on vissiin uudempi lääke.Mulla oli kans Rekovelle!En tiedäkään kovin monta muuta kenellä on ollut se käytössä.
Kuuluu asiaan. Täällä alavatsa nippailee myös.Tänään on ollut kipuja vasemmalla alavatsassa. Muutenkin on melkeen koko ajan ollut jonkinlaisia tuntemuksia alavatsassa. Kai se on normaalia? Vaikeeta ku ei oo takana mitään mihin verrata. Tuulimunaraskaus tuntu tosi erilaiselta/oli vähemmän oireita, ni nyt on optimistisempi olo. Nyt on pahoinvointikin alkanut, mut onneks vielä lievänä.

Täällä. Ja tää on joka raskaudessa alkanut jo ennen plussaa. Mulla normaalistikin suht korkea 60-70 ja nyt sitten 80-90 just.Ihan normaalia, mutta tosi epämukavaa. Mulla onneks Propral muutenkin lääkityksenä niin vähän auttaa. Ja sit jos syö paljon niin varsinkin sen jälkeen sydän hakkaa kauheasti. Mutta kun on koko ajan nälkä, mitä yleensä ei oo ikinä.Muilla korkeaa leposykettä? Itsellä seilannut nyt jo useamman päivän 80-90 tietämillä, ei tunnu kovin mukavalta.. Ihan vaikka sohvalla löhötessä pamppailee menemään, ei sentään huono olo muuten mut aika häiritsevää.