Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oikein paljon onnea!Kiitos teille vastauksista ja tulkinnoista! Kävin ostamassa CB early digin ja tein vielä pregcheckin, molemmat tein tänään iltapissasta 3-4h pidätyksellä. Pregchekin tein myös aamulla ja siinä oli haaleaakin haaleampi haamu, nyt illalla jo erotti paremmin silmälläkin haamun![]()
Ihanaa onneaKiitos teille vastauksista ja tulkinnoista! Kävin ostamassa CB early digin ja tein vielä pregcheckin, molemmat tein tänään iltapissasta 3-4h pidätyksellä. Pregchekin tein myös aamulla ja siinä oli haaleaakin haaleampi haamu, nyt illalla jo erotti paremmin silmälläkin haamun![]()
Onnea ja vauvalle tartasukkiaKiitos teille vastauksista ja tulkinnoista! Kävin ostamassa CB early digin ja tein vielä pregcheckin, molemmat tein tänään iltapissasta 3-4h pidätyksellä. Pregchekin tein myös aamulla ja siinä oli haaleaakin haaleampi haamu, nyt illalla jo erotti paremmin silmälläkin haamun![]()
View attachment 154419
@Zebra tein nyt kuitenkin, eli jos vielä viikon päästä on negatiivinen, niin ei ihan vielä kolkuttele vaihdevuodet vai miten se meni![]()
To,ivottavastiHienoa! Toi on kyllä todella selkeä negatiivinen. Jotenkin tuon testin perusteella veikkaisin, et sun viikon päästä tekemä testi tulee kans olemaan negatiivinen. Onnittelut![]()
No hyvä kuulla, että näinkin on käynyt@Täti-ihminen ja @Zebra pakko vaan kommentoida näihin fsh-testeihin kun vähän harvinaisempi keskustelunaihe täällä että mä sain niihin viime elokuussa räiskyvän positiivisen tuloksen molemmissa mittauksissa, tein ne ohjeen mukaan alkukierrossa viikon välein. Siitä tietty sit sain slaagin ja mietin oliko tää tässä mutta 2 päivää ennen jouluaattoa plussasin! Eli en tiedä miksi fsh-testi näytti tota että viittaa vaihdevuosiin mut silti tulinkin neljännellä yrityskierrolla raskaaksi. Ehkä mulla sit fsh piiskasi munasarjoja viimeiseen yritykseen ennen vaihdevuosia ja siitä sit tulikin nää kaksoset joita nyt odotan viikolla 17+2
Mutta ainakin hyviä uutisia teillä kun ei fsh-testi edes ollut positiivinen, kun näköjään positiivisenkin tuloksen jälkeen voi raskautua varsin nopeastikin. Pidän peukkuja teille että saisitte vauvan vielä syliin![]()
Onnea!Haamuplussa tänään tämän näköinen![]()
Mä nyt menin lukemaan tosta, koska pelästyin, mutta omalla kohdalla vahvasti epäilen tuota koska luin oireista ja mulla mitään niistä ole. Ja ilmeisesti ultrassa näkyisi viitteitä että jotain vialla?? Olin viimeksi ultrassa joulukuun alussa. Jossa toki keskenmenon takia, mutta munasarjat ja kohtu ultrattiin ja kaikki oli kunnossa paitsi että keskenmeno meneillään. Oon myös 33 ja omalla äidilläni tiedän että vaihdevuodet alkoi vasta noin 45 vuotiaana.Liittyen siihen, miksi jotkut ovat saaneet virheellisiä positiivisia raskaustestejä. Selailin raskauskeijun raskaustestejä ja clearbluen ultra early advanced -testin sivuilla kuvauksessa lukee että sisältää jotain teknologiaa ettei tule virheellisiä positiivisia silloinkaan kun fsh -hormonit on koholla. Tästä sitten googlettelin ja ilmeisesti tosiaan korkea fsh-hormonitaso voi antaa valheellisia positiivisia raskaustestin tuloksia. En itse tätä siis tiennyt ja mietin että voisikohan tässä olla selitys?
Kuulostaa minun mielestäni kyllä äärimmäisen epätodennäköiseltä että 33-vuotiaana olisi vielä mistään esivaihdevuosistakaan kyse. Voisikohan olla jokin muu hormonaalinen juttu, minkä takia voisi näyttää väärin? Ehkä joku alan ammattilainen osaisi sanoa paremmin.Mä nyt menin lukemaan tosta, koska pelästyin, mutta omalla kohdalla vahvasti epäilen tuota koska luin oireista ja mulla mitään niistä ole. Ja ilmeisesti ultrassa näkyisi viitteitä että jotain vialla?? Olin viimeksi ultrassa joulukuun alussa. Jossa toki keskenmenon takia, mutta munasarjat ja kohtu ultrattiin ja kaikki oli kunnossa paitsi että keskenmeno meneillään. Oon myös 33 ja omalla äidilläni tiedän että vaihdevuodet alkoi vasta noin 45 vuotiaana.
Joo ei siis mitään, oon vaan niin vainoharhainen kaiken suhteen että oli pakko mennä heti lukemaan.Kuulostaa minun mielestäni kyllä äärimmäisen epätodennäköiseltä että 33-vuotiaana olisi vielä mistään esivaihdevuosistakaan kyse. Voisikohan olla jokin muu hormonaalinen juttu, minkä takia voisi näyttää väärin? Ehkä joku alan ammattilainen osaisi sanoa paremmin.
Ja tarkoitus ei ollut missään nimessä pelästyttää!