Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Positiivinen testi on, kun testiviiva on kontrolliviivaa vahvempi ja minusta tässä ei ihan vielä ole. Mutta sit osalla ilmeisesti näillä testeillä tälläinen voi olla jo plussaOvistestien tulkinta on haastavaa.
Joko tää alkaa olla posi?
Mulla nyt ei samaa merkkiä oo mutta tältä näytti mun eilinen positiivinen ovulaatio testiOvistestien tulkinta on haastavaa.
Mulla näytti kans just tuollaista himmeä paitsi yhtenä päivänä vahvempaa, harvoin sain testiin tummempaa kun testiviiva. Eli oletan itsellä olevan nopeat lh-huiput. Noiden kuviesi mukaan lukisin positiiviseksi jos olisi omasta kierrosta kyse.Ovistestien tulkinta on haastavaa.
Mulla nyt ei samaa merkkiä oo mutta tältä näytti mun eilinen positiivinen ovulaatio testi
View attachment 154190
Ja täs on nää ilman kuoria. Ja ylin on jo kerenny kokonaan kuivuakki.
View attachment 154191
eli toi testiviiva (vasemmalla) on selkeetsti tummempi ku kontrolliviiva.
Mutta uskon että kun sulla noin vahvasti näkyy verrattuna muihin niin oot jo lähellä. Huippu voi olla jo parin pv sisään.
Ja aamullahan näitä ovistestei ei sais tehä, mutta malttamatoon ku oon niin tein kans aamulla.
Mulla oli raskauskeijun ovulaatio testejä ja niissä luki joo ainakin, että ei aamun ekasta pissasta ja paras aika ikkuna testata oisko ollu klo 10-20 välillä.Ilmeisesti en ole sisäistänyt ovulaatiotestien ohjeita.Olen siis aina tehnyt aamulla + vähintään toisen testin päivällä tai illalla.
Joo nää antaa ja hyvin selkeitäkin viivoja voi tulla, vaikka ei ois raskaanaNämä cb:n testit antaa vissiin herkästi turhia viivoja, kuvaankin erittäin hankala saada?Ovistesti tehty samaan aikaan, ihan vaan huvikseen
![]()
Mulla oli raskauskeijun ovulaatio testejä ja niissä luki joo ainakin, että ei aamun ekasta pissasta ja paras aika ikkuna testata oisko ollu klo 10-20 välillä.Testasin iteki ovulaation lähestyessä pari kertaa päivässä, mutta en koskaan siitä aamun ekasta.
![]()
Ehkä se ei oo niin kellon tarkkaan, kuhan ei oo se eka vessareissu millä testaa tai vois luulla ainakin niin.Joo, en minäkään aamun ensimmäisestä ole koskaan testannut, vaan aamun toisesta.
Kello tosin ei koskaan ehdi 10 saakka, herään siis todella aikaisin työaamuina.![]()
Dpo 9, näkyykö mitään? Jotenki oon jo luovuttanut tän kierron osalta..
View attachment 154218
Mäkään en näeDpo 9, näkyykö mitään? Jotenki oon jo luovuttanut tän kierron osalta..
View attachment 154218