Marraskuisten plussatestien kuvia

Se on pregcheckin niitä liuskatestejä ja herkkyys 25mlu 🙂 Jospa sulla lähtis vahvistumaan myös! 🤞🏻❤️

Oon nyt todennu itselle parhaimmaks testata korkeintaan joka toinen päivä, ja näköjään aamun tokasta pissasta tulee vahvemmat viivat kun ekasta joten meen varmaan sillä linjalla jatkossa.. 👀
Okei! Mä testasin tolla rfsu:n ttestillä. Oon myös kuullut tosta et toka pissa antais paremmin viivat kun eka, en oo ite testannut. Täytyypä kokeilla🙈 mun täytyy nyt vaan vielä malttaa ja toivoa parasta❤️

Okei! Mä testasin tolla rfsu:n ttestillä. Oon myös kuullut tosta et toka pissa antais paremmin viivat kun eka, en oo ite testannut. Täytyypä kokeilla🙈 mun täytyy nyt vaan vielä malttaa ja toivoa parasta❤️
Laitanpa tähän vielä ihan vertailun vuoksi tältä aamulta kuvan, eli ylempi testi on aamun tokasta ja alempi ekasta 😅
On mun mielestä ihan melkoinen ero. 👀

Mulla on noita testejä nyt kertynyt tässä ajan saatossa, nii aattelin että laitetaan nyt käyttöön ne kerralla sitten.. 🤣

Liitteet

• 20260308_095334.jpg
    20260308_095334.jpg
    795 KB · Katsottu: 24
Laitanpa tähän vielä ihan vertailun vuoksi tältä aamulta kuvan, eli ylempi testi on aamun tokasta ja alempi ekasta 😅
On mun mielestä ihan melkoinen ero. 👀

Mulla on noita testejä nyt kertynyt tässä ajan saatossa, nii aattelin että laitetaan nyt käyttöön ne kerralla sitten.. 🤣
No joo! On kyllä eroa... täytyy tiistaina kun on iltavuoro ni testailla🙈 työpaikalle en viitti huomenna lähteä testipinon kanssa testailemaan eri pissoja😅 nyt vaa pitää yrittää hengitellä muutama päivä.

Onnea! 😍
Mulla näytti 1-2 viikkoa vielä tiistaina kun edellisistä kuukautisista laskettuna olisko ollut rv 4+2 ja meinasin huolestua (oviksen ajankohdasta ei tietoa..).
Sitten perjantaina sainkin digiin jo 3+! Eli suosittelen oman kokemuksen perusteella testaamaan digillä uudestaan muutaman päivän kuluttua jos haluaa itselleen mielenrauhaa sitä kautta 😄
Mutta oon myös ymmärtänyt että kauheesti ei kannata noista digeistäkään stressata, se raskaushormoni kun nousee niin yksilöllisesti ja edellisessä onnistuneessa loppuun asti edenneessä raskaudessa muistan että kesti kauan että viikot nousi mut todistetusti kaikki meni hyvin!
Hyvä kuulla kokemuksia! Ostinkin näitä saman tien kaksi niin toisen teen ensi viikolla ehkä pe. Silloin pitäisi olla vähintään se 2-3.

@Karita_ Kauanko noiden testien välillä on eroa? Mä oon kokenu parhaimmaks tehä sen takia aina aamupissasta koska päivällä en saa mitenkään pidätettyä tarpeeksi pitkään 😅

Puolitoista tuntia 😅 Joo ei mullakaan enää päivällä onnistu kyllä tunteja pidättää. 👀
Okei eli ei kuitenkaan sen pidempään tarvis pidättää, hyvä tietää! 😅 Tosin mulla on enää 1 pregcheckin testi jäljellä, katsotaan teenkö sen huomenna ja sit tyydyn tähän testailuun 🤭

Mullakin haamu pikkusen vahvistunut 2 pv takaisesta 😍 nyt siis rv 3+6

Mulla on vähän menkkamaisia kipuja, mut se kai on ihan normaalia? Vähän jännittää huominen, kun menkkojen pitäis normaalisti alkaa.

Munkin pitäs lähtä testikaupoille, aattelin ainakin yhteen CB testiin "sijottaa" 🙈

Liitteet

• IMG_20260309_090444.jpg
    IMG_20260309_090444.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 15
Muokattu viimeksi:
Mullakin haamu pikkusen vahvistunut 2 pv takaisesta 😍 nyt siis rv 3+5

Mulla on vähän menkkamaisia kipuja, mut se kai on ihan normaalia? Vähän jännittää huominen, kun menkkojen pitäis normaalisti alkaa.

Munkin pitäs lähtä testikaupoille, aattelin ainakin yhteen CB testiin "sijottaa" 🙈
Vahvistuu vahvistuu 😊🌈

Mullakin oli sellasia lieviä menkkajomoja sillon 3+3 -3+5 kun menkat olis normaalisti alkanut, kai ne on ihan normaaleja ymmärtääkseni! Tottakai se jännitti ihan sikana että alkaako vuoto sitten kumminkin 😬 (jännittää siis edelleen kaikki tottakai, siitä ei pääse mihinkään 🤣)
Nyt 4+1 ja ei oo enää tuntunut niitä, enemmän sellasia nippasuja ja 'repäisykipuja' ollut 👀

Vahvistuu vahvistuu 😊🌈

Mullakin oli sellasia lieviä menkkajomoja sillon 3+3 -3+5 kun menkat olis normaalisti alkanut, kai ne on ihan normaaleja ymmärtääkseni! Tottakai se jännitti ihan sikana että alkaako vuoto sitten kumminkin 😬 (jännittää siis edelleen kaikki tottakai, siitä ei pääse mihinkään 🤣)
Nyt 4+1 ja ei oo enää tuntunut niitä, enemmän sellasia nippasuja ja 'repäisykipuja' ollut 👀
Ihanaa kun vahvistit, helpotti paljon ❤️ kun on ollu sellanen olo et kuvittelen vaan kaiken ja menkat alkais huomenna normaalisti 😂

Todellakin jännittää, onneks täällä on ihanat foorumilaiset vertaistukena 🥰
Jännä nähdä tosiaan miten tuntemukset kehittyy!

Tämmönen hailakka tulos tuli perjantai aamuna, kun menkat oli noin kuus päivää myöhässä. Mulla ei oo kovin säännöllinen kierto, joten vaikea sanoa tarkkaan. Huomenna tarkoitus tehä uusi testi vähän selkeemmän tuloksen toivossa. Yhtä haalean viivan sain keskenmenoon päättyneessä raskaudessa, silloin tein koko testinkin vasta kun tiputteluvuoto oli alkanut. Edellisessä raskaudessa tein testin kun menkat oli kymmenisen päivää myöhässä ja tissit tuntui vähän aroilta. Nyt ei oo ollu mitään oireita. Myöskään keskenmenoon päättyneessä ei ollut selkeitä oireita, joten siksi oon ihan varma ettei tääkään tuu päättymään hyvin.

Liitteet

• 20260306_050516.jpg
    20260306_050516.jpg
    94.4 KB · Katsottu: 8
Paljon onnea kaikille, joiden plussat on vahvistuneet! ❤️ Mä en oo uskaltanut vielä testata, haluan niin kovasti uskoa tohon haamuun. Toki pitäis ensin testikaupoillekin raahautua. 😅 Mut eipä ole menkkojakaan kuulunut! (3pv myöhässä tänään) 🤞🏽
No sieltähän ne menkat alkoi sitten kuitenkin. 😢 Roskishaamu oli varmaan sitten kuitenkin vain viivanpaikka. Taidan tästä lähtien jättää kyllä nuo RFSU Early testit kauppaan.

Hyvää jatkoa ja plussatuulia teille kaikille! ❤️

Takaisin