Marraskuisten plussatestien kuvia

Moikka! Mitäs mieltä olette tästä? 🆘 Rfsu Early testillä ehkä 30min testin tekemisen jälkeen näytti tältä. Menin syömään testin tehtyäni ja unohdin sen... Oon kuullut paljon pahaa näiden testien roskishaamuista ja nyt en uskalla uskoa.
Ja tänään siis dpo ehkä 13, kiertopäivä 28 mutta kierrot aika epäsäännöllisen pituisia.

Liitteet

• 1000064927.jpg
    1000064927.jpg
    4.7 MB · Katsottu: 37
Moikka! Mitäs mieltä olette tästä? 🆘 Rfsu Early testillä ehkä 30min testin tekemisen jälkeen näytti tältä. Menin syömään testin tehtyäni ja unohdin sen... Oon kuullut paljon pahaa näiden testien roskishaamuista ja nyt en uskalla uskoa.
Ja tänään siis dpo ehkä 13, kiertopäivä 28 mutta kierrot aika epäsäännöllisen pituisia.
Kyllä mä tässä haamun näkisin? Mutta mulla ei myöskään kokemusta rfsun testeistä henkkohtaisesti🤔

Mä nään selvät kaksi viivaa! 🤩 oliko mitään havaittavissa testiajalla? ei kyseisestä testistä kokemusta mutta parin päivän päästä vain uutta testiä niin toivotaan että vahvistuu 🥰

Jotain haamuja näkyy 😊. Toivottavasti lähtee siitä voimistamaan!

Mä nään selvät kaksi viivaa! 🤩 oliko mitään havaittavissa testiajalla? ei kyseisestä testistä kokemusta mutta parin päivän päästä vain uutta testiä niin toivotaan että vahvistuu 🥰
Ekan minuutin aikana ei, pidempään "en ehtinyt" katsoa kun mikro kilahti, kunnon ADHD-sähellystä taas. 😅 Kiitos, toivotaan. 🤞🏽

Kyllä siinä haamu näkyy 😍
Mulla ei ole kokemusta vääristä haamuista tällä early testillä. Tein negakierrossa tän testin ja ei tullut mitään feikkiviivaa kyllä silloin.

Niihin rfsu liuskoihin joskus varmaan kymmenen vuotta sitten muistan feikkiviivoja ilmaantuneen, mut oisko niidenkin laatu parantunut vuosien saatossa..

Toivotaan, että sun viiva tuosta vahvistuu 😍

On selvä haamu 🥰 Mulla rfsu on aina näyttänyt oikein tuloksen.

@Nipsuliini Kyl mäkin tossa testissä nään haamusen. 👻❤️ Itellä ei kokemusta tosta testistä muuten, paitsi yks selkeä plussa.

Uutta kyl oppii raskautta yritettäessä. 😅 Mä opin ton sanan dpo vasta keskenmenon jälkeen.

Ihana muutenkin bongailla näitä haamuja testeistä. Omista ja muiden. ❤️ Itse ajattelin, et teen seuraavan testin joko huomenna 4+0 tai ma 4+1. Pitää vaan olla poissa miehen seurasta. 😅 En tiiä oonko ihan kamala, ku en hänelle kerro vielä (tossa se nukkuu vieressä 😴), mut en halua, et hän innostuu ja meniskin heti kesken.

Meil tulee iso ikäero lapsiin, mut tämä olisikin eka yhteinen. Miehen lapset marraskuussa 12v ja 7v ja mun poika jo 16v. ❤️❤️❤️

Mullakin syttyi vasta varmaan nyt lamppu mitä se siis oikeasti meinaa! Olin jotenkin ajatellut, että dpo 14 olisi aina se kohta, jossa raskaus on kestänyt 4+0 viikkoa mutta @hosulijasosuli n viestin jälkeen vasta aloin oikeastaan ajattelemaan tarkemmin ja ymmärsin, että dpo on dpo ja jos hedelmöittyminen tapahtuu myöhemmin niin raskaus on vain alkanut myöhemmin ja plussa tulee/vahvistuu testeihin myöhäisemmässä dpo-päivissä. Joskus näemmä hyvä kirjoittaa omatkin ajatukset ylös, jotta niistä saa tolkkua 🙈 eli jos olen itse yhtään kartalla niin mulla olisi dpo 18 ja raskaus arviolta 4+1
Viisaammat korjatkoon, jos parempaa tietoa 😁

Mullakin syttyi vasta varmaan nyt lamppu mitä se siis oikeasti meinaa! Olin jotenkin ajatellut, että dpo 14 olisi aina se kohta, jossa raskaus on kestänyt 4+0 viikkoa mutta @hosulijasosuli n viestin jälkeen vasta aloin oikeastaan ajattelemaan tarkemmin ja ymmärsin, että dpo on dpo ja jos hedelmöittyminen tapahtuu myöhemmin niin raskaus on vain alkanut myöhemmin ja plussa tulee/vahvistuu testeihin myöhäisemmässä dpo-päivissä. Joskus näemmä hyvä kirjoittaa omatkin ajatukset ylös, jotta niistä saa tolkkua 🙈 eli jos olen itse yhtään kartalla niin mulla olisi dpo 18 ja raskaus arviolta 4+1
Juuri niin. Yleensä kun ovistestiin tulee plussa, se lasketaan dpo -1, siitä seuraava päivä on dpo 0 ja siitä eteenpäin dpo 1, 2, 3 jne. Tätä olen itse noudattanut. 😊

No hei hyvä jos siitä oli apua! Ja tosiaan just niinkun Pepino tossa alempana selitti, se laskukaava lähtee siitä ovulaatiopäivästä eteenpäin. Nää oli itellekin ihan hiton sekavia haha :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Oon niin täpinöissä, että pakko liittyä tänne ensikertalaisena!

Ekaa kertaa haamuviiva. Ylempi testi eilen (rv 3+3), mutta näin unta että plussasin, joten oli pakko tehdä tänäänkin (rv 3+4) testi. Olin melko varma, että tärppäs, kun tissit on ollu niin oudot (ei liity mulla PMS:ään) ja muut PMS oireet ollu tipotiessään. Pitää ens viikolla vielä testata että näkyis paremmin, nyt jotenki paranoidi olo vielä.

Onnea kaikille muillekin plussanneille! Jännittää!

Liitteet

• IMG_20260307_114641.jpg
    IMG_20260307_114641.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 36
Muokattu viimeksi:
View attachment 153756

dpo 16 aamu, voi kylläkin heittää dpo14-16. Ajattelin saavani 2-3 viikkoa tähän, epäilen kyllä että kiinnittyminen tapahtui aika myöhään. Milloin tekisitte toisen testin? Mitä muilla näyttää viikkotesti
View attachment 153756

dpo 16 aamu, voi kylläkin heittää dpo14-16. Ajattelin saavani 2-3 viikkoa tähän, epäilen kyllä että kiinnittyminen tapahtui aika myöhään. Milloin tekisitte toisen testin? Mitä muilla näyttää viikkotestit?
Onnea! 😍
Mulla näytti 1-2 viikkoa vielä tiistaina kun edellisistä kuukautisista laskettuna olisko ollut rv 4+2 ja meinasin huolestua (oviksen ajankohdasta ei tietoa..).
Sitten perjantaina sainkin digiin jo 3+! Eli suosittelen oman kokemuksen perusteella testaamaan digillä uudestaan muutaman päivän kuluttua jos haluaa itselleen mielenrauhaa sitä kautta 😄
Mutta oon myös ymmärtänyt että kauheesti ei kannata noista digeistäkään stressata, se raskaushormoni kun nousee niin yksilöllisesti ja edellisessä onnistuneessa loppuun asti edenneessä raskaudessa muistan että kesti kauan että viikot nousi mut todistetusti kaikki meni hyvin!

Kyllä se vaan näyttää vahvistuvan 🥹🤞🏻
Tänään siis dpo 14 rv 4+0 ❤️
Minkä herkkyyksinen tuo testi on, onpa vaikea muodostaa lausetta 🙈😅

Mä oon saanut vasta niihin erittäin herkkiin, onkohan se vahvuus siis 10. Ni niihin selkeetä värillistä viivaa mutta ei kuitenkaan yhtä paksuja tai vahvoja. Tänään tein ton 25 vahvuuden ni nyt siihenkin tuli viiva mutta vielä tosi haalea.. Mulla virallinen testipäivä siis perjantaina mutta nyt alkion siirrosta on 9 päivää..❄️ niin jännittävää että vahvistuuko vai ei..

Minkä herkkyyksinen tuo testi on, onpa vaikea muodostaa lausetta 🙈😅

Mä oon saanut vasta niihin erittäin herkkiin, onkohan se vahvuus siis 10. Ni niihin selkeetä värillistä viivaa mutta ei kuitenkaan yhtä paksuja tai vahvoja. Tänään tein ton 25 vahvuuden ni nyt siihenkin tuli viiva mutta vielä tosi haalea.. Mulla virallinen testipäivä siis perjantaina mutta nyt alkion siirrosta on 9 päivää..❄️ niin jännittävää että vahvistuuko vai ei..
Se on pregcheckin niitä liuskatestejä ja herkkyys 25mlu 🙂 Jospa sulla lähtis vahvistumaan myös! 🤞🏻❤️

Oon nyt todennu itselle parhaimmaks testata korkeintaan joka toinen päivä, ja näköjään aamun tokasta pissasta tulee vahvemmat viivat kun ekasta joten meen varmaan sillä linjalla jatkossa.. 👀

Takaisin