Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
@hosulijasosuli mulla on raskaana tosi paljon ja usein päänsärkyä. Etenkin ekalla ja vikalla kolmanneksella. Ei oikein mee edes ohi kun Buranaa ei saa ottaa![]()
Toivon kans. Enemmän kyllä toivon et pysyisi myrkytys oireet kurissa edes siihen asti et tulee rv 38 täyteen. 4 on pysynyt siihen asti mut tää viimeisin sit jouduttiin käynnistää tosi aikasin ja syntyi keskosena. Sen kyllä huomasi varsinkin aluksi ettei pieni ihan valmis vielä ollut.@Mytty_ mä myös inhoan raskausaikaa, en oo rehellisesti nauttinut päivääkään koskaan. Toi zombi oli hyvin kuvattu, sellainen iteki olen! Anemian ja hormonien kans en jaksa mitään ja apua ei niihin julkiselta saa. Siihen päälle kivut ja vaivat, raskausmasennus ja ahdistus ni huh huh, säälin muuta perhettä. Meillä on pieniä ikäeroja ja kyllä niistä selviää mut raskaana on mun mielestä tosi rankkaa pienten lasten kanssa. Toivottavasti pääsisit mahd pitkälle ja vähillä oireilla tässä raskaudessa![]()
Sama! Mulle on tullut nyt pari oikein syvää ja isoa finniä jotka on tosi kipeitä. Ei ollenkaan normaaleja hormoninäppyjäNyt on tullut vko aikana finnejä ja näppylöitä, hormonit aiheuttaa mulle nää alkuraskaudessa. Ahdistaa vaikka näitä on tosi vähän mut normaalisti ei ole yhtään oikeastaan ikinä.
Onko sulla mini asa käytössä? Mulla oli myrkytys ekassa raskaudessa, huomattiin neuvolassa rv 37 ja käynnistys 38. Mulle ei oo koskaan tarjottu tota mini asaa vaikka joka raskaudessa mulla alkaa paineet nousta rv 36-37 mut ei nouse myrkytys lukemiin onneksi.Toivon kans. Enemmän kyllä toivon et pysyisi myrkytys oireet kurissa edes siihen asti et tulee rv 38 täyteen. 4 on pysynyt siihen asti mut tää viimeisin sit jouduttiin käynnistää tosi aikasin ja syntyi keskosena. Sen kyllä huomasi varsinkin aluksi ettei pieni ihan valmis vielä ollut.