Marraskuisten plussatestien kuvia

Heippa, oon täällä varovasti kurkkinut muiden testejä ja odotellut omien vahvistumista. Tein alkuviikosta positiivisen testin (rfsu early) dpo10 ja hieman vahvemman dpo11. Odotin viivan vahvistuneen tähän dpo13 aamuun mennessä, nyt kun kuukautiset on oletetusti päivän myöhässä. Kovin heikolta tuo viiva kuitenkin edelleen näyttää, varsinkin kun on herkkä testi :(

Takana yksi kemiallinen raskaus 12/25, jolloin viivat oli näitäkin haaleampia ja vuoto alkoi oletettuna kuukautisten alkamispäivänä. Niin toiveikkaasti ajattelin ettei kahta kemiallista osuis näin peräkkäin ja ehdin tän kierron positiivisista testeistä innostua.
Dpo 1112.png

Heippa, oon täällä varovasti kurkkinut muiden testejä ja odotellut omien vahvistumista. Tein alkuviikosta positiivisen testin (rfsu early) dpo10 ja hieman vahvemman dpo11. Odotin viivan vahvistuneen tähän dpo13 aamuun mennessä, nyt kun kuukautiset on oletetusti päivän myöhässä. Kovin heikolta tuo viiva kuitenkin edelleen näyttää, varsinkin kun on herkkä testi :(

Takana yksi kemiallinen raskaus 12/25, jolloin viivat oli näitäkin haaleampia ja vuoto alkoi oletettuna kuukautisten alkamispäivänä. Niin toiveikkaasti ajattelin ettei kahta kemiallista osuis näin peräkkäin ja ehdin tän kierron positiivisista testeistä innostua.
View attachment 153653

Tässäkin on jo vahvistumista havaittavissa🫶🏻🫶🏻 Mulla oli tosi samannäköisiä testejä, tänään dpo15 aamusta testissä tuntui olevan "luotettavamman" tuntuinen viiva (liitin nyt kuvan jos joku haluaa vertailla näihin aikaisempiin, jos kokee hyödyllisenä) eli voi selvästi tummentua näinkin hissukseen👀 Noista herkistä testeistä en sen enempää tietty tiedä, mutta on se vahvistunut sullakin!

Ymmärrän siis tosi hyvin tuon huolen, mä kävin läpi samoja keloja kemiallisen mahdollisuudesta, vaikka siitä ei (tiettävästi) olekaan kokemusta, mutta oma kkm-tausta lisää kaikkia pelkoja. En siis tarkoita vähätellä huolta, mutta josko toisin jonkinlaista vertaistukea❤️

Liitteet

• 20260305_082932.jpg
    20260305_082932.jpg
    800.9 KB · Katsottu: 17
Tässäkin on jo vahvistumista havaittavissa🫶🏻🫶🏻 Mulla oli tosi samannäköisiä testejä, tänään dpo15 aamusta testissä tuntui olevan "luotettavamman" tuntuinen viiva (liitin nyt kuvan jos joku haluaa vertailla näihin aikaisempiin, jos kokee hyödyllisenä) eli voi selvästi tummentua näinkin hissukseen👀 Noista herkistä testeistä en sen enempää tietty tiedä, mutta on se vahvistunut sullakin!

Ymmärrän siis tosi hyvin tuon huolen, mä kävin läpi samoja keloja kemiallisen mahdollisuudesta, vaikka siitä ei (tiettävästi) olekaan kokemusta, mutta oma kkm-tausta lisää kaikkia pelkoja. En siis tarkoita vähätellä huolta, mutta josko toisin jonkinlaista vertaistukea❤️
Sepä tässä onkin mietityttänyt, kun oman järjen mukaan herkkä testi olis siinä kohtaa jo vahvempi kun ei-herkkä testi näyttää haaleeta positiivista. Jos olisin saanut 25mlU testillä noin haalean niin en olis tässä vaiheessa näin epävarma.

Ei tässä muu auta kun odottaa ja katsoa mitä tapahtuu. Varmasti viikon sisällä tulee jotain tietoa tilanteesta, joko vuoto tai edes vähän vahvempi viiva testiin. ❤️

Sepä tässä onkin mietityttänyt, kun oman järjen mukaan herkkä testi olis siinä kohtaa jo vahvempi kun ei-herkkä testi näyttää haaleeta positiivista. Jos olisin saanut 25mlU testillä noin haalean niin en olis tässä vaiheessa näin epävarma.

Ei tässä muu auta kun odottaa ja katsoa mitä tapahtuu. Varmasti viikon sisällä tulee jotain tietoa tilanteesta, joko vuoto tai edes vähän vahvempi viiva testiin. ❤️
Mitä jos kokeilet tehdä eri merkin testin ja päiväpissasta? Toivotaan vahvistumista ❤️

Tein tänään 5+4, dpo 24 vielä yhden testin, ja tulihan sieltä vahvempi testiviiva kuin kontrolliviiva. 🤩 Tein myös digitestin, joka näytti vieläkin 2-3 viikkoa, mutta en suostu nyt paineistumaan siitä liikaa, vaikka hieman harmittikin. Eiköhän sekin sieltä perässä tule kun liuskatkin vahvistuivat hitaanpuoleisesti.

Liitteet

• IMG_1040.jpeg
    IMG_1040.jpeg
    172.6 KB · Katsottu: 11

Minä olen testannut yleensä vain yhden testin, mutta reilu vuosi sitten testasin RFSU:n herkillä testeillä eikä niistä oikein ottanut selvää. Ostin sitten yhden Clearbluen ja plussa oli täysin selvä. Eli suosittelisin panostamaan yhteen CB-testiin, ei tarvitse olla digitaalinen. Jos siis testata vielä aiot 🤗

Jokohan minäkin uskaltautuisin liittymään joukkoon. 🥹❤️ Marraskuun varhainen keskenmeno meinaa kummitella vielä melkoisesti..

Toissapäivänä dpo 10 eka haamu ja siitä lähtien oon sit testaillut, nyt ajattelin et jos malttaisin seuraavan kerran vasta ylihuomenna testata niin näkis paremmin mahdollisen tummumisen. 😊 la olis 15.11.2026.

Liitteet

• 20260306_074333.jpg
    20260306_074333.jpg
    367.7 KB · Katsottu: 11
Uskaltaisinkohan jo varovaisesti liittyä mukaan.. 🙈🥰 Jotain pientä hailuraa/viivanpaikkaa bongattu dpo 10 asti. Kelasin kyllä aluksi, että ovat vaan omaa mielikuvitusta enemmän ja mietiskelin, et onpa kamalaa, et viivanpaikat näkyy näin selvästi.. Aiheuttaa turhia positiivisia, mutta myös sekavia tuntemuksia.

Noh, eilen tunnin pidätyksellä pc:llä taas hailura, ni tein iltapäivällä 3h pidätyksellä digitaalisen ja raskaana 1-2 viikkoa. 😍

Kaappiin on tullut jemmattua näitä testejä, ni tein sit ekan rfsu:n tikun viel nyt aamulla ja kai se uskottava on. Tänään siis dpo 13 ja menkkoja odottelin alkavaksi sunnuntaina (mahdollisesti lauantaina).

Laskettu aika olisi 15.11.❤️ Kunpa nyt päästäisi sinne asti. Jännittää ja pelottaa.. Toivotaan nyt vaan parasta..

Tsemppiä kaikille. ❤️

Ps. Lisään tähän viel kuvan noista aiemmista. Ylhäällä dpo 10 aamu, jossa ite jo mielestäni näin jtn, sit dpo 10 iltapäivä, dpo 11 aamu ja dpo 12 tunnin pidätyksellä. ❤️

Liitteet

• IMG_20260306_080133.jpg
    IMG_20260306_080133.jpg
    131.8 KB · Katsottu: 10
  • IMG_20260305_144802.jpg
    IMG_20260305_144802.jpg
    323.1 KB · Katsottu: 10
  • IMG_20260305_122317.jpg
    IMG_20260305_122317.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 4
Muokattu viimeksi:
Tänään 4+6 kuukautisista laskettuna ja taidan nyt malttaa lopettaa testailun! Tiistaina näytti digi vielä 1-2 😄 Mulla oli viimeksi km joulukuussa niin jotain varmistusta ja rauhaa tää tuo omalle mielelle, vaikka alussa kaikki on toki epävarmaa mut kiva nähdä että ainakin tällä hetkellä raskaus etenee ❤️

Onnea ja tsemppiä kaikille plussanneille 🥰

Liitteet

• IMG_0844.jpeg
    IMG_0844.jpeg
    2.9 MB · Katsottu: 5
Takaisin