Marraskuisten plussatestien kuvia

Mäki kun muutkin! Vasen kuva tänään aamulla dpo13 (ehkä, jos sain oviksen tikutettua oikein), toinen eiliseltä illalta dpo12. On vahvistunut, mutta kooooovin on hailuraa vielä, jaiks. Lohduttaa onneksi tuo, mitä @IiJa-99 kertoi siskonsa tuplaraskauden testeistä :No Evil Monkey: Katsellaan, miten muijan käy....

Edit. Jaaha, menipä suttuisiksi kuvat, täytyy jatkossa näemmä kuvata perunapeukalon sijaan puhtaasti pelkkä testi, eihän noista saa enää mitään selvää.

Liitteet

• 20260303_081945.jpg
    20260303_081945.jpg
    1 MB · Katsottu: 30
  • 20260302_201153.jpg
    20260302_201153.jpg
    1,021.2 KB · Katsottu: 30
Moi, viime viikon torstaina tein ekan haalean plussan ja siitä sitten testaillut melkein päivittäin. 😅 Laskettu aika ehkä 9.11. 🥰

Tein lauantaina digin johon tuli 1-2 viikkoa. Tein eilen (rv jotain 4+2-4+4) sitten uuden digin ja odotin että olisi ollut 2-3 mutta vieläkin 1-2 ja huolestuin vaikka tiedän että se on hölmöä 🥲 Ovulaatioajankohdasta ei oo varmuutta en ollut testannut enkä seurannut sitä ollenkaan, mutta oletan olevan jotain dpo 15-18. Viivat on kuitenkin tummuneet, alin eilisen. Tänään en ole tehnytkään, koitan malttaa mieleni.

Liitteet

• IMG_0798.jpeg
    IMG_0798.jpeg
    459.4 KB · Katsottu: 31
Mä alan olla vähän huolissani, kun on hyvin hentoa viivaa vielä. Nyt pitäis olla kuitenkin jo dpo14, mitenkään järin urakalla tuo ei nyt näytä vahvistuvan. Toki on vahvempi kuin toissapäivänä, eli hcg on noussut tossa 2 vrk aikana, mutta tosi hailakka on vielä pc:nkin liuska, rfsu:sta puhumattakaan. Näinköhän jää kemialliseksi tms..

Liitteet

• 20260304_081922.jpg
    20260304_081922.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 31
@hosulijasosuli mä huutelen sivusta että Ootko kokeillut tehdä testiä päivällä? Esim 3-4 tunnin pidätyksellä. Mä sain aamuisin aina haaleita viivoja mutta huomattavasti vahvempia sitten kun tein testin iltapäivällä.

En oo kokeillut👀 täytyypä kokeilla, josko saisi vaikka iltapäivällä tehtyä. Mulla on aina ongelma, että jo 3 tunnin pidätys tuottaa tuskia haha😂 täytyy yrittää istua jalat ristissä tänään.

En oo kokeillut👀 täytyypä kokeilla, josko saisi vaikka iltapäivällä tehtyä. Mulla on aina ongelma, että jo 3 tunnin pidätys tuottaa tuskia haha😂 täytyy yrittää istua jalat ristissä tänään.
Samaistun täysin! Itse plussasin nyt viimeisimmäksi heinäkuun helteillä niin yritäpä siinä juoda vähän niukemmin ja pidättää testiä varten 😅

Mä alan olla vähän huolissani, kun on hyvin hentoa viivaa vielä. Nyt pitäis olla kuitenkin jo dpo14, mitenkään järin urakalla tuo ei nyt näytä vahvistuvan. Toki on vahvempi kuin toissapäivänä, eli hcg on noussut tossa 2 vrk aikana, mutta tosi hailakka on vielä pc:nkin liuska, rfsu:sta puhumattakaan. Näinköhän jää kemialliseksi tms..
Mullaki oli melko haalea viiva Dpo 15 (tai 14 kun ovistestit ei ollu ihan yksiselitteisiä) mut digi antoi silloin raskaana 1-2, se lohdutti. Ja siitä se lähtikin voimistamaan. Voisitko sä tehdä digin?

Mullaki oli melko haalea viiva Dpo 15 (tai 14 kun ovistestit ei ollu ihan yksiselitteisiä) mut digi antoi silloin raskaana 1-2, se lohdutti. Ja siitä se lähtikin voimistamaan. Voisitko sä tehdä digin?

Täytyy tehdä, mä mietiskelin että odottelen ehkä nyt viikonloppuun ja teen sitten sen digin. Saa tehdä rauhassa eikä oo kiire töihinlähdön kanssa. Mutta pakko se on tehdä kuitenkin 🫣🫣

Laitoin nyt vielä allekkain testit mäkin, en tiiä kyllä, perskeles....

Liitteet

• 20260304_205808.jpg
    20260304_205808.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 33
Täytyy tehdä, mä mietiskelin että odottelen ehkä nyt viikonloppuun ja teen sitten sen digin. Saa tehdä rauhassa eikä oo kiire töihinlähdön kanssa. Mutta pakko se on tehdä kuitenkin 🫣🫣

Laitoin nyt vielä allekkain testit mäkin, en tiiä kyllä, perskeles....
Ymmärrän et meinaat olla huolissas mutta tossa hyvin näkyy miten on vahvistunut etenkin kun vertaa dpo 13 ja dpo 14 iltaa. 🙏💕

Takaisin