Plussa vai ei?

Koitan kuumeisesti bongata ovista ja tehnyt yleensä pc:n testejä. Nyt on näitä jenkeistä tilattuja. Eikö tämä kohta ole jo plussa? Digi ei ollut vielä hymynaama. Täytyykö tässä nyt vielä ennen yöunia testata, ettei huippu vaan mene ohi 🤭View attachment 153430
Ei näistä testeistä ole kokemusta mutta kyllä lähellä alkaa olemaan. Testaa ihmeessä tänään vielä uusiks 😊

Tein eilen (kp 13) kaksi ovistestiä muutaman tunnin erolla, mut en tiedä osaanko tulkita näitä 😅. Viiva on siis tumma, mutta epätasainen jotenkin. Tämä tehty umk jälkeen eli n. 23:30. Kandeeko nyt aamusta testata?

IMG_1095.jpeg

Tein eilen (kp 13) kaksi ovistestiä muutaman tunnin erolla, mut en tiedä osaanko tulkita näitä 😅. Viiva on siis tumma, mutta epätasainen jotenkin. Tämä tehty umk jälkeen eli n. 23:30. Kandeeko nyt aamusta testata?

View attachment 153442
Mulla oli eilen samoja mietteitä, tein vielä myöhään illalla ja oli haaleampi. Tein nyt aamulla myös joka oli kuitenkin tummempi kuin iltainen. En kuitenkaan saanut digitestiin hymynaamaa, niin olen vähän nyt skeptinen näitä tikkuja kohtaan.

Liitteet

• 1000045981.jpg
    1000045981.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 19

View attachment 153442
Mulla monesti tällänen ei ollu vielä ihan plussa ja sain aina myöhemmin päivällä/illalla tai seuraavana aamuna sit vahvemman vielä mikä oli oikeesti hyvin selkeä plussa 🙏 Ja sit myös testasin aina vielä kerran, että näin lähtikö viiva haalistumaan ja siihen lopetin. Eli sinuna testaisin vielä onko testi tummunut vai onko kenties yöllä ollut LH piikki ja nyt sitten jo testi haalistuu. 😊

Mä oon huomannut et pitää olla vahvaa pissaa et tulos olis luotettava. Et jos ei oo kovin pitkää pidätystä alla tai on juonu enemmän ni tikut näyttää väärin sama digin kanssa. Viime kierrosta tikut oli käytössä ja en saanu tasavahvaa ollenkaan digiin, kuitenkin tuli hymy. Laitan kuvan testeistä tähän.

Liitteet

• IMG_5671.jpeg
    IMG_5671.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 29
Kiitos vastauksista! Ajattelin joskus puolen päivän maissa testata seuraavaksi :). Testaan tosiaan ekan kerran ikinä, joten miten tätä nyt tulkitaan? 😅 onko ovulaatio heti ovistestiplussan jälkeen, 12-24h sisään?

Kiitos vastauksista! Ajattelin joskus puolen päivän maissa testata seuraavaksi :). Testaan tosiaan ekan kerran ikinä, joten miten tätä nyt tulkitaan? 😅 onko ovulaatio heti ovistestiplussan jälkeen, 12-24h sisään?
16–48 tunnin sisällä, useimmiten n. 24-36h positiivisen ovisplussa jälkeen. Näissäkin on tosi paljon eroja joillakin voi tulla tosi nopeasti plussan jälkeen. Eli hommii vaan 😁

Kysyisin, mitä kokemuksia ihmisillä on RFSU:n early -tikkutestistä? Millä dpo:lla ootte saaneet haamuja?

Dpo 8 sain viimeraskaudessa haamun. 🫢 Hyväksi minä olen nuo testit todennut, ne liuskat on monesti ollut viallisia ja värjääntynyt miten sattuu, niillä myös yksi "väärä" positiivinen tulos.

@Pumperoinen sulle varovaiset onnittelut, ihan selkeät plussat nuo on! 😊

@Täti-ihminen mulla ovistikut näyttäneet tuolta yleensä päivää ennen plussaa, eli voisin hyvin uskoa että tänään tai huomenna jo on plussanvahvuinen viiva. Mä testailisin ehkä jo kahdesti päivässä noilla viivoilla. Todnäk yritykset jo tässä vaiheessa ehtis kans hyvin oikeeseen ikkunaan jos on jaksamista suorittaa useina päivinä. 😄

Kysyisin, mitä kokemuksia ihmisillä on RFSU:n early -tikkutestistä? Millä dpo:lla ootte saaneet haamuja?
Mulle tuli haamujen haamu dpo10, vähän selkeempi mutta vielä erittäin hailakka dpo11. Testit on mulla pitäneet hyvin paikkansa, negoista ei oo erottanut mitään minkä ois ees voinut toivoa olevan haamuviiva ja haamuja ilmestynyt vain sitten posiksi jääneisiin. Oon kuitenkin kuullut huhua, että joku ois saanut niillä vääränkin posin joskus.

@Pumperoinen sulle varovaiset onnittelut, ihan selkeät plussat nuo on! 😊

@Täti-ihminen mulla ovistikut näyttäneet tuolta yleensä päivää ennen plussaa, eli voisin hyvin uskoa että tänään tai huomenna jo on plussanvahvuinen viiva. Mä testailisin ehkä jo kahdesti päivässä noilla viivoilla. Todnäk yritykset jo tässä vaiheessa ehtis kans hyvin oikeeseen ikkunaan jos on jaksamista suorittaa useina päivinä. 😄
Mä testasin eilen neljä kertaa, viime kierrossa huippu meni niin nopeaa ohi. Ajattelin kyllä vielä tänään testata, vaikka premon sovellus laittoi eilisen testin huipuksi. Ja, että ovis olisi tänään. Ja ihan varmuuden vuoksi suoritukset aloitettu 😁

Dpo 9 tuli selkeä värillinen haamu. 😊
Oon myös kuullut että noilla saa räikeitä viivanpaikkoja tai vääriä positiivisia, mulla negakierroissa on ollut noi testit aina vitivalkoisia ja plussakierroissa antanut vasta noi haaleat viivat. Eli toiminut kuten pitääkin.

View attachment 153442
Ilmeisesti näissä one stepin testeissä on ”vikana” että värjäytyvät tuolla lailla reunasta vaan. Eli sen perusteella eilen ehkä oli sitten plussa. Tänään mielestäni (tässä kyllä alla ehkä taas liian lyhyt pidätys ehkä 2,5h, mut ei vaan pystynyt pidättämään). Mun silmään jo ehkä haaleampi viiva.. vaikkakin taas tolleen reunasta värjäytynyt 😅

IMG_1098.jpeg

Onko kukaan käyttänyt valmed merkin raskaustestejä? Sellaisia puikkoraskaustestejä ne on, mutta niitä on kai erilaisia... Herkkyydestä en ole sata varma, mutta netin mukaan se on se normi 25 mIu. Antaako ne herkästi viivanpaikkaa? 🤔

//Tässä esimerkki... Tein tämän parin tunnin pidätyksellä.
2158.jpg

Muokattu viimeksi:
Onko kukaan käyttänyt valmed merkin raskaustestejä? Sellaisia puikkoraskaustestejä ne on, mutta niitä on kai erilaisia... Herkkyydestä en ole sata varma, mutta netin mukaan se on se normi 25 mIu. Antaako ne herkästi viivanpaikkaa? 🤔

//Tässä esimerkki... Tein tämän parin tunnin pidätyksellä.
View attachment 153468
Ei ole kokemusta, mutta näyttää haamulta. Voisko johtuu lugesta vai onko aito haamu? Onkstää nyt tästä kierrosta?

Ei ole kokemusta, mutta näyttää haamulta. Voisko johtuu lugesta vai onko aito haamu? Onkstää nyt tästä kierrosta?
Lugesteronin ei pitäisi vaikuttaa testien tuloksiin mun käsittääkseni kun vaan keltarauhashormonia sisältää. 🤔 Ja juu tein tänään sittenkin kun ovulaatiotesti oli niin lähellä positiivista oudosti niin sen innoittamana.🤣 Ennemmin mietin antaako nämäkin testit joillekkin vääriä viivoja.

Takaisin