Joo minä tarviin vielä muutaman viestinVieläkö täällä on salaiseen ryhmään kaipailevia, jotka tarvitsee juttuseuraa ettei ihan yksin tarvitse puhella viestimäärää täyttääkseen? Voin tulla hölisemään!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo minä tarviin vielä muutaman viestinVieläkö täällä on salaiseen ryhmään kaipailevia, jotka tarvitsee juttuseuraa ettei ihan yksin tarvitse puhella viestimäärää täyttääkseen? Voin tulla hölisemään!![]()
Miten sulla on raskaus edennyt?Joo minä tarviin vielä muutaman viestin![]()
No aika mukavasti nyt kun pahin pahoinvointi väistyy. Joskus aamuisin vielä oksennan. Öisin nukun ~10 tuntia, kun ennen raskautta pärjäisin jopa seitsemällä tunnillaMiten sulla on raskaus edennyt?![]()
Mulla ainakin on tuntunut pari viikkoa jo sellaisia muljauksia, jotka vaan voimistuu ja neuvolassa sanottiin, että voi tuntea jo.No aika mukavasti nyt kun pahin pahoinvointi väistyy. Joskus aamuisin vielä oksennan. Öisin nukun ~10 tuntia, kun ennen raskautta pärjäisin jopa seitsemällä tunnillamutta nyt on alkanu taas tunnin/kahden kestävä valvominen joinakin öinä. Yleensä sillon keskityn vauvaan, ja nyt muutaman kerran olen jo mukamas liikkeitä tuntenu selälläni ollessa. Viikkoja on vasta 13+3 joten en oikein tiedä voiko ne olla oikeita, vai kuvittelenko vaan
aiemmissa raskauksissa olen tuntenu 16 ja 18 viikoilla ekat liikkeet.
Ohoh, oliko sulla jo ennen raskuatta selän kans ongelmia vai onko nyt alkaneet? Pitkät kuukaudet tiedossa jos ei helpotaMulla ainakin on tuntunut pari viikkoa jo sellaisia muljauksia, jotka vaan voimistuu ja neuvolassa sanottiin, että voi tuntea jo.
Kateellinen olen noista yöunista! Mulla niin pahat selkäkivut, että unet on ollut pahimmillaan luokkaa 30min/48h, parhaimmillaan saa vuorokauden mittaan nukuttua pätkissä useamman tunnin kun sammuilee pitkin päivää milloin minnekin.![]()
Ei ollut mitään kummoisia, välillä vähän SI-nivel jumittunut ja semmosta. Ihan puskista nämä tuli.Ohoh, oliko sulla jo ennen raskuatta selän kans ongelmia vai onko nyt alkaneet? Pitkät kuukaudet tiedossa jos ei helpota![]()