Kumpare
Satasella mukana keskusteluissa
Apteekin ultra ja testiajalla otettu kuvaJotain hailua siinä on, mikä testi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Apteekin ultra ja testiajalla otettu kuvaJotain hailua siinä on, mikä testi?
Normaalisti mulla on ovis kp 12-13 ja tiedän aina millon se on koska mulle tulee selkeät oviskivut. Nyt ne samat kivut tuli vasta kp 19 jolloin oli myös sellasta limaa että ei varmana ollu ovis vielä sitä ennen. Nää lämmöt on kans tosi omituiset eikä oo noussu sillai mitä mulla normaalisti tapahtuu. Viimeks marraskuussa oli tällanen pitkä kierto mutta sillon lämmöt kyllä nous tosi tehokkaasti ylös ja selkeesti. En nyt saa tästä mitään selkoa että mitä tapahtuu. Kolme vuotta on tähän BBT maailmaan tutustunut ja mä muutenkin oon hyvin tietoinen mitä mun kehossa millonkin tapahtuu, niin nyt oon aivan kujalla. Mulla kun on ihan vikat kierrot vielä käsillä että nyt on pakko luovuttaa tän vauvatoiveen suhteen, niin ärsyttää että sitten tulee tällasia jotain ihan omituisia. Tän piti olla pulla(t uuniin)kuu mut ei sitten ookaan.En muista nähneeni, mutta @little L oliko siis niin ettet ole paikantanut oviksen ajankohtaa vai miksi se ei olisi voinut olla kp13? Joskus nuo kierrot tekee tollaisia outoja heittoja, just silloin kun sitä ei odota....