Mieliteot ja ällötykset

Ihan vaan S-Marketista! Joo se on kyllä ihan tuuria että sattuuko ottamaan hyvät yksilöt... Oon ostanu niitä yksittäin myynnissä olevia, viimeeks kun ostin semmosen valmiin reikäpussukan niin kaikki oli todella kumisia tai kovia. 🫣
Okei, kiitos tiedosta! Monesti ostan itse juuri pusseissa halvemman hinnan takia. Aiemmin tuntui että k-kaupoissa ja lidlissä ne oli ihan hyviä, mutta nykyään nekin on kumisia ja outoja. 🥲 Pitääpä siirtyä irtokadoihin sitten itsekin, kalliimpaa on lopulta kuitenkin ostaa pussillinen syömäkelvottomia 😅

Okei, kiitos tiedosta! Monesti ostan itse juuri pusseissa halvemman hinnan takia. Aiemmin tuntui että k-kaupoissa ja lidlissä ne oli ihan hyviä, mutta nykyään nekin on kumisia ja outoja. 🥲 Pitääpä siirtyä irtokadoihin sitten itsekin, kalliimpaa on lopulta kuitenkin ostaa pussillinen syömäkelvottomia 😅
Just näin oon itekkin järkeillyt et mieluummin ostaa 2-4 isoa ja hyvää, kuin pussillisen roskiin heitettäviä. 🤭

En tiedä lasketaanko raskausmieliteoksi vai oliko vain joku "tavallinen" mieliteko, mutta eilen en kirjaimellisesti saanut unta kun oli pakko saada herkkusieniä.

Paistoin sitten n. 00:30 yöllä pannulla niitä herkkusieniä, pinaattia, sipulia, salaattijuustoa, pestoa ja oliiveita, heitin leivän päälle pippurin ja oreganon kanssa ja vedin tyytyväisenä naamaan. Hyvää oli. 😂

Liitteet

• 20260211_001655.jpg
    20260211_001655.jpg
    692.9 KB · Katsottu: 4
Ei oo kyllä vielä mitään selkeitä raskaushimoja ollut, mutta selkeesti suolaista tekee enemmän mieli kuin makeaa. En normaalistikaan makeaa hirveästi syö, mutta nyt ei kyllä tee mieli sitäkään vähää. Hedelmät ja smoothiet kyllä menee ja ne on kyllä ollu aika luottoruokaa viimeset pari viikkoa, mutta mikään kahvileipä tai karkki ei kyllä uppoa.

Juustot on kyllä huhhuh herkkua 🙂↕️😍

Esikoisesta teki mieli dipata valkosipulikinkkua jugurttiin ja söinkin sitä joka aamu kunnes tuli täys stoppi enkä pystynyt enää sietämään edes sen leikkeleen hajua 🤣 sama kävi lihapullien ja jauhelihan kanssa ylipäätään. Ensin olisin voinut elää sillä ja yhtäkkiä täys stoppi. Sinä kesänä söin lähes päivittäin minitomaatteja, mozzarellaa ja basilikaa 😍
Kuopuksesta söin mansikoita ja kaikkea rasvaista koko raskauden 🙈

Nyt ei ole vielä mitään, paitsi kokista tekisi mieli, niin kuin molemmissa aiemmissakin. Normaalisti en juo limuja ollenkaan, mutta aina raskaana olen kehittänyt itselleni kokisaddiktion😄
Siis esikoisen kohdalla kun himo oli smurffilimppariin, niin joinkin sitä sitte valtavasti 🙈 kun hän syntyi, loppui kaiken päärynän syönti ja juonti ja vielä näin 12v jälkeenkään en todellakaa pysty koskemaan mihinkään missä päärynää 🙈 siis päärynäjuomat pahimpia 😅

Takaisin