Plussa vai ei?

Heippa kaikki!

Tein RFSU early puikkotestin, nyt kp 22 vasta, mahdollisesta oviksesta ei mitään tietoa 😬 Jotenkin ollut yököttävä olo niin kokeilin jos olis tärpännyt 🤞🏼 odotin 5 min ja kun mun mielestä tossa puikkotestissä jotenkin aina vaikee nähdä tulosta kunnolla niin avasin sen päällimmäisen kannen taittamalla mutten koskenut mihinkään sisällä olevaan ja tällainen oli näky, siis siinä 5 min kohdalla/just sen jälkeen. Mitä mieltä ootte? 👀 Mun mielestä näkyy värillistä viivaa. Voiko toi avaaminen jotenkin vaikuttaa että tulee "turhaan" viiva?

Liitteet

• IMG20260207002842.jpg
    IMG20260207002842.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 115
Heippa kaikki!

Tein RFSU early puikkotestin, nyt kp 22 vasta, mahdollisesta oviksesta ei mitään tietoa 😬 Jotenkin ollut yököttävä olo niin kokeilin jos olis tärpännyt 🤞🏼 odotin 5 min ja kun mun mielestä tossa puikkotestissä jotenkin aina vaikee nähdä tulosta kunnolla niin avasin sen päällimmäisen kannen taittamalla mutten koskenut mihinkään sisällä olevaan ja tällainen oli näky, siis siinä 5 min kohdalla/just sen jälkeen. Mitä mieltä ootte? 👀 Mun mielestä näkyy värillistä viivaa. Voiko toi avaaminen jotenkin vaikuttaa että tulee "turhaan" viiva?
Mun silmään kyllä plussa eikä vaikuta puikon avaaminen viivan esiin tuloon ❤️ mä en oo ainakaan ikinä saanut minkäänlaista viivantekelettä tai viivanpaikkaa mihinkään testiin, paitsi näistä kahdesta raskaudesta ja testejä olen elämäni aikana tehnyt varmasti satoja 🤭

Heippa kaikki!

Viiva näkyy selvästi, toivottavasti on plussan alku ❤️🌈 näihin testeihin saattaa joskus tulla tosi häröjä viivanpaikkoja, mutta toivotaan, että sulla viiva vahvistuu 🤩 mun mielestä se kyllä punertaa vähän 🌈

Heippa kaikki!

Kyllähän tuossa ihan selkee plussa on, paljon onnea! ❤️ ei ne testien avaamiset vaikuta siihen, mä avaan aina kaikki testit 🤭

Mun silmään kyllä plussa eikä vaikuta puikon avaaminen viivan esiin tuloon ❤️ mä en oo ainakaan ikinä saanut minkäänlaista viivantekelettä tai viivanpaikkaa mihinkään testiin, paitsi näistä kahdesta raskaudesta ja testejä olen elämäni aikana tehnyt varmasti satoja 🤭
Kiitos avusta!! 🥹❣️ Vähän nyt kyllä ihmetyttää, juoksin nimittäin heti kauppaan kun se aukesi hakemaan lisää testejä. Tein samanlaisen testin ja sitten lisäksi pregcheckin liuskan (ei se herkin). Pregcheckiin ei tullut mitään toista viivaa ja tuohon rfsu:n toiseen ei muuta kun semmonen, mikä näkyi vain tietyssä valossa 🧐

Että olikohan nyt kumminkin joku virhe tossa ekassa vai mitäköhän tässä pitäisi ajatella 🥺 vieläkin tossa ekassa testissä näkyy selkeä joskin violetiksi kuivunut viiva 🤯

Kiitos avusta!! 🥹❣️ Vähän nyt kyllä ihmetyttää, juoksin nimittäin heti kauppaan kun se aukesi hakemaan lisää testejä. Tein samanlaisen testin ja sitten lisäksi pregcheckin liuskan (ei se herkin). Pregcheckiin ei tullut mitään toista viivaa ja tuohon rfsu:n toiseen ei muuta kun semmonen, mikä näkyi vain tietyssä valossa 🧐

Että olikohan nyt kumminkin joku virhe tossa ekassa vai mitäköhän tässä pitäisi ajatella 🥺 vieläkin tossa ekassa testissä näkyy selkeä joskin violetiksi kuivunut viiva 🤯
Nää testit tosiaan antaa välillä todella selkeää viivanpaikkaa mikä muistuttaa positiivista tulosta 🥺 Ei aina tai kaikille tule niitä, mutta itse olen saanut liian usein sellaisia mitkä herätti toiveet, mutta en ollutkaan raskaana.
Jos on oikea plussa, niin viiva vahvistuu seuraavien päivien aikana ja sit pregcheck tai joku muu testi antais plussaa kans 👌😊

1000095020.jpg
Alin on tältä aamulta varjo edessä, mutta kaksi ylempää on parin tunnin päästä samasta pissistä, heti ilmestyi nuo toiset viivat. En tiedä kierrosta mitään lopetin minipillerit 2.1 ja ei ollut menkkoja kahteen vuoteen. Nuorimmainen on nyt 2v 5kk. Kävin tiistaina verikokeissa ja keskiviikkona soittivat että ei ole raskaushormonia. Minua mietityttää jos en olisi raskaana nii miksi viivat tulisi näkyviin. Tämä olisi kolmas lapsi.

View attachment 152759Alin on tältä aamulta varjo edessä, mutta kaksi ylempää on parin tunnin päästä samasta pissistä, heti ilmestyi nuo toiset viivat. En tiedä kierrosta mitään lopetin minipillerit 2.1 ja ei ollut menkkoja kahteen vuoteen. Nuorimmainen on nyt 2v 5kk. Kävin tiistaina verikokeissa ja keskiviikkona soittivat että ei ole raskaushormonia. Minua mietityttää jos en olisi raskaana nii miksi viivat tulisi näkyviin. Tämä olisi kolmas lapsi.
Jospa kiinnittyminen on tapahtunut vasta tuon verikokeen jälkeen. Toivottavasti olis pysyvä plussa ja lähtisi tummumaan 🙏

Antaako nämä testit tällaisia viivanpaikkoja...? 👀 Tänään vasta dpo 8(?). Uutta testiä siis myöhemmin, mutta onhan tämä vaan niin jännää 😁

Liitteet

• IMG_20260207_150610.jpg
    IMG_20260207_150610.jpg
    159 KB · Katsottu: 53
1000042397.jpg

Tämmöset testit tänään. Dpo14, menkkaoireita ei lähimaillakaan. Tissit vaan kipeät. Ovis varmistettu verikokeella. Ylempi pc ja alempi raskauskeijun herkkä. Aika julmia noi raskauskeijun testit.

Takaisin