Plussa vai ei?

Päätin tehdä ton testin, koska nukkumaan mennessä ja herätessä oli vähän epämiellyttävä olo. Eka kuva jossa testi kädessä, on testiajalla otettu ja toinen kuivuneesta testistä. Eka katoin, ettei tässä oo mitään mutta sitten huomasin tuon haalean haamulaisen piirtyvän, aloin itkemään ja vapisemaan😭 tämä on se joku apteekkarin testi, taisi olla 25 herkkyys. Mulla pitäsi tosiaan olla nyt dpo 11-13 (kp24/24). Näettekö saman kuin minä?

Mulla ei oo enempää testejä ja pakko alkaa tekee töitä nyt. Täytyy käydä tänään ostamassa lisää... En kyllä tiedä miten saan töitä tehtyä kun oon ihan shokissa 😅

View attachment 152062View attachment 152063

/Muoks. muokkasin kp kun merkitsin sen ensin väärin

Näkyy♥️♥️

Päätin tehdä ton testin, koska nukkumaan mennessä ja herätessä oli vähän epämiellyttävä olo. Eka kuva jossa testi kädessä, on testiajalla otettu ja toinen kuivuneesta testistä. Eka katoin, ettei tässä oo mitään mutta sitten huomasin tuon haalean haamulaisen piirtyvän, aloin itkemään ja vapisemaan😭 tämä on se joku apteekkarin testi, taisi olla 25 herkkyys. Mulla pitäsi tosiaan olla nyt dpo 11-13 (kp24/24). Näettekö saman kuin minä?

Mulla ei oo enempää testejä ja pakko alkaa tekee töitä nyt. Täytyy käydä tänään ostamassa lisää... En kyllä tiedä miten saan töitä tehtyä kun oon ihan shokissa 😅

View attachment 152062View attachment 152063

/Muoks. muokkasin kp kun merkitsin sen ensin väärin
Näkyy 😍 Toivottavasti viiva vahvistuu!!! 🙏 Varovaiset onnittelut sinne ja tarrasukkia matkaan 🩷🥹

Eka näytti, että tulisiko viiva, mutta ei sittenkään 🤣 katosi, kuivuttuaan jäi ehkä joku viivanpaikka. Oikea viiva kun ei katoa välissä 🫣

Liitteet

• IMG_20260116_091503.jpg
    IMG_20260116_091503.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 141
  • IMG_20260116_092553_edit_226866197622060.jpg
    IMG_20260116_092553_edit_226866197622060.jpg
    840.2 KB · Katsottu: 141
Näinhän ei saisi tehdä, mutta jos käyttää sumunpoistoa muokkauksessa, näkyy tuo ihme viivanpaikka.

Liitteet

• IMG_20260116_121111.jpg
    IMG_20260116_121111.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 120
Hei!

Täälläkin paljon parjattu RFSU… Testi aika meni 10min yli ja nyt en tiedä voiko tulokseen luottaa. Omaan silmään näyttää kyllä väriltä eikä pelkkä viivanpaikka🤔 Mutta en nyt tiedä, tänään DPO 12 eli luulis kai olevan selvempi jos ois😰

Liitteet

• IMG_2608.jpeg
    IMG_2608.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 182
Hei!

Täälläkin paljon parjattu RFSU… Testi aika meni 10min yli ja nyt en tiedä voiko tulokseen luottaa. Omaan silmään näyttää kyllä väriltä eikä pelkkä viivanpaikka🤔 Mutta en nyt tiedä, tänään DPO 12 eli luulis kai olevan selvempi jos ois😰

Kyllä tuo plussalta näyttää! ✨ Mulla eilen hyvin samanlainen oli kyseinen Rfsu:n testi kuivuneena ja dpo suunnilleen 11-13. Testiajallakin näkyi viiva, mutta paljon haaleampana. Ehkä kannattaa hakea pari toisenkin merkin testiä ja kokeilla, tuleeko niihinkin viivaa näkyviin? Ja testata vaikka parin päivän päästä uudelleenkin niin näkee vahvistuuko...

203114.jpg

Mitä mieltä on arvon raati, onko tämä ovisplussa? Premom sanoo että 0,7. On muuten eka kerta kuukausiin kun saan testillä kiinni edes etäisesti 🤩

Edit: Annoin kuivua vielä pari minuuttia ja nyt näyttää 0,89 eli eiköhän se ole ovisplussa

Hei!

Plussalta näyttää eikö viivanpaikalta, mutta ehkä vielä testaisin toisellakin testillä jonain aamuna, että saa varmistuksen. 🤔 Mutta mun mielestä täällä joku muukin sai testiajan ulkopuolella viivan ja sit muutkin testit antoi plussan eli oli oikea vaikka ei muka 5min jälkeen sais enää katella. 😅

Ja hormonimäärät voi heitellä niin paljon, että kyllä voi olla oikea ja pysyvä plussa vaikka dpo12 nyt. 🥰 Jotkut ei saa tässä vaiheessa ees vielä plussaa, vaan pari päivää myöhemmin 🙏😊

IMG_20260117_073415.jpg

Ylempi dpo 9 ja alempi dpo 10. Alkionsiirto, joten tarkat päivät tiedossa. Ei juuri vahvistumista eli onko kemiallisen alku? Kokemusta 4 x kemiallinen ja 3 x km, joten huolettaa. Ainoassa onnistuneessa vahvistuminen oli selvää joka päivä.

@Kyfi6632260 Voi olla plussan alku. 🙏

@Syssymyssy Kannattaa testata vielä iltapäivällä, jos on vaaleampi, niin huippu ollut tuon testin jälkeen. 👍 Mulla on nopeita huippuja, aina ei tule testiviivaa vahvempaa viivaa, joskus ehtii saada ihan kunnon plussan kiinni. Ovis kuitenkin lämpöjen perusteella tapahtunut joka kierto ja luteaali tasapitkä, joten luotan että itse ovuloin myös tasavahvoilla tai lähes tasavahvoilla viivoilla. ☺️

View attachment 152096
Ylempi dpo 9 ja alempi dpo 10. Alkionsiirto, joten tarkat päivät tiedossa. Ei juuri vahvistumista eli onko kemiallisen alku? Kokemusta 4 x kemiallinen ja 3 x km, joten huolettaa. Ainoassa onnistuneessa vahvistuminen oli selvää joka päivä.
Hormoninmäärä tuplaantuu muistaakseni 1,5-2 vuorokaudessa eli tällein alkuun ei välttämättä joka päiväisessä testaamisessa näy vahvistumista. Vertaisin ennemmin joka toinen pv tehtyjä testejä, että vahvistuuko. 🙏😊 Toivottavasti testit vahvistuu eikä ole kemiallinen 🥹🩷

Mitäs tää oikein meinaa et toinen viiva näyttää tuolta ja on väärässä kohti? Oli tuon muovin alla 🤔Onks tää sit negatiivinen 😭😭
View attachment 152099
Näyttää vaan värikertymältä tuo viiva eikä oikealta viivalta. Näyttää lähinnä siltä että väri ei ole kokonaan levinnyt ja jäänyt tuohon alkuun mistä lähtee leviämään. 🤔 Joten sanoisin että on valitettavasti negatiivinen tuo...

Näyttää vaan värikertymältä tuo viiva eikä oikealta viivalta. Näyttää lähinnä siltä että väri ei ole kokonaan levinnyt ja jäänyt tuohon alkuun mistä lähtee leviämään. 🤔 Joten sanoisin että on valitettavasti negatiivinen tuo...
Tätä mäkin luulen. Mikähän selittäisi noi aiemmat haaleat viivat muissa testeissä, välissä on negatiivisia ollut jne 🤔😅 menkat myöhässä 7pv 🧐

Tätä mäkin luulen. Mikähän selittäisi noi aiemmat haaleat viivat muissa testeissä, välissä on negatiivisia ollut jne 🤔😅 menkat myöhässä 7pv 🧐
On mahollista, että on yrittänyt joku kiinnittyä/hipaissut kohtua ja pikkusen nostanut hormonia miksi vain haalea viiva ja menkat myöhässä sen takia.🤔
Toki jotkut testit antaa myös todella törkeitä viivanpaikkoja, vaikka ei ole hormoonia kehossa ja kuukautisia voi siirtää myöhästynyt ovulaatio, stressi, sairastelu yms. 🫣

@Kyfi6632260 Voi olla plussan alku. 🙏

@Syssymyssy Kannattaa testata vielä iltapäivällä, jos on vaaleampi, niin huippu ollut tuon testin jälkeen. 👍 Mulla on nopeita huippuja, aina ei tule testiviivaa vahvempaa viivaa, joskus ehtii saada ihan kunnon plussan kiinni. Ovis kuitenkin lämpöjen perusteella tapahtunut joka kierto ja luteaali tasapitkä, joten luotan että itse ovuloin myös tasavahvoilla tai lähes tasavahvoilla viivoilla. ☺️
Nyt oli laskenut jo 0,73 eli piikki ollut tuota aiempaa testiä ennen tai tuon jälkeen 🤷🏻‍♀️ silti superhyväfiilis kun kerrankin sai kiinni, mulla kun vahvimmat mitä oon testeihin välillä saanut on ollut luokkaa 0,4, ja joutunut lämmöistä toteamaan oviksen 😅

Hei!

Varovaiset onnittelut 💖 Itse plussasin esikoisesta myös dpo 12, herkässä testissä oli samanlainen aika haalea viiva ja onnistunut raskaus oli 😊 Dpo 12 on vielä kuitenkin tosi aikainen testata, hormonivaihtelut on hyvin yksilöllisiä ja kaikilla ei vielä tuossa vaiheessa edes tule plussa testiin vaikka myöhemmin tulisikin ja olisi ihan onnistunut raskaus 😊

Kannattaa testailla tosiaan jollain muulla testillä ja jos haluaa niin noin joka toinen päivä seurata viivojen vahvistumista, mutta ei kannata niitäkään liian tarkkaan jäädä tarkkailemaan vaan koita nauttia raskaudesta 🩷

Takaisin