Äitiysavustus - äitiyspakkaus vai -raha?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on ihan samat suunnitelmat sun kanssa @pickledip ton kustannusten kirjanpidon ja oman äitiyspakkauksen koostamisen kanssa. Kaikesta sitä ihminen riemua repiikin, esim. noiden excelöinnistä 😁

Jotenkin aina ajattelin että haluan pakkauksen, mutta nyt en oo ihan satavarma, koska tavaraa on maailma täynnä ja niin paljon löytää helposti käytettynä. Täytyy kysellä vielä vähän kumppanilta, että mitä mieltä hän on. Sinänsä tietty ns. helppous tuossa pakkauksessa on, ja sit olis osa suomalaisen neuvolahistorian jatkumoa. Toisaalta tällä hetkellä toivoisi kyllä vähän jotain kehitys- ja painostustoimia sote-palveluihin, että jatkokin on hieno.

Näin unta et otettiin äitiyspakkaus ja siellä oli mukana Marimekon unikkokuvioiset kumisaappaat äidille tukemaan vauvan kanssa ulkoilua myös huonolla säällä 😁

Muokattu viimeksi:
Jotenkin aina ajattelin että haluan pakkauksen, mutta nyt en oo ihan satavarma, koska tavaraa on maailma täynnä ja niin paljon löytää helposti käytettynä. Täytyy kysellä vielä vähän kumppanilta, että mitä mieltä hän on. Sinänsä tietty ns. helppous tuossa pakkauksessa on, ja sit olis osa suomalaisen neuvolahistorian jatkumoa. Toisaalta tällä hetkellä toivoisi kyllä vähän jotain kehitys- ja painostustoimia sote-palveluihin, että jatkokin on hieno.

Näin unta et otettiin äitiyspakkaus ja siellä oli mukana Marimekon unikkokuvioiset kumisaappaat äidille tukemaan vauvan kanssa ulkoilua myös huonolla säällä 😁

Tuohan oiskin huippu, jos sais itelle kumpparit mukana! 😄

Mut mulla tosiaan tuo kans yksi syy miksi pakkauksen haluan, että saa olla osana pitkää perinnettä äitiyspakkauksen osalta. Mun mielestä se on tosi hienoa, että äitiyspakkaus on suomalainen idea, josta on otettu mallia moneen muuhunkin maahan. Ja kösittääkseni suomalainen äitiyspakkaus on edelleen kattavin maailmassa, vaikka monissa muissa maissa jo jaetaankin suppeampia versioita.

Ajateltiin nyt kolmannen kanssa ottaa pakkaus kun ei ole mitään oikein isommilta lapsilta tallessa. :smiling-eyes:

En ole vielä osannut päättää 🙈 ehkäpä rahana ja plussaa se että sitä nostettiin juuri 😍 2025 pakkaus sisälsi ainakin värimaailmaltaan omaan silmään enemmän pojalle sopivia juttuja enkä kyllä yhtään lämmennyt viidakkokuvioille 🤭

Takaisin