Plussa vai ei?

Yleensä kun kemiallinen raskaus niin viivat jossain vaiheessa ei enään vahvistu ja sitten alkaa häviämään kokonaan ja sitten mulla ainakin alkanut vasta vuoto kun viivat jo lähes hävinneet. En osaa sanoa jos vuotoa jo ollut, voi olla hyvä merkki että viivat vahvistuu edes vähän vaikka vuotoa. Riippuu toki kuinka pitkällä raskaus on ja että kuinka runsasta vuoto on. Toki joissain tapauksissa olen lukenut että testi näyttää positiivista vielä vuodon alettua jos kemiallinen. Mutta niin kauan uskoisin että toivoa on kun viivat vahvistuu?
Mulla oli kk muutaman päivän myöhässä ja testi näytti vielä tiistaina negatiivista. Keskiviikkona alkoi tiputteleen ja torstaina tein uudelleen testin kun vuoto ei lähtenyt kunnolla käyntiin ja se olikin positiivinen. Digi näytti että raskaana 1-2. Vuoto ollu tosi niukkaa mutta tällä hetkellä runsaampaa. Ei kylläkään kipuja eikä hyytymiä.

Heippa,

Mulla kp 33 ja oletetusti dpo 13-14. Onestepillä aamulla tämmönen tulos, kait tää posi on vaikka hailakka onkin.
View attachment 151949
Huomenna menossa ostamaan parempia testejä, mitäs tietävämmät suosittelee?
Kyllä sanoisin, että tämä on jo positiivinen 🙏🥰 Pregcheck testit on hyviä, herkkiä ja halpoja ja niillä ite sain plussan jo dpo10.
Ja itellä ei sillon onestep näyttäny plussaa eli sanoisin, että jos tuollainen viiva näkyy sulla jo niissä testeissä niin pregcheck näyttäisi jo todella selkeää 🤔

IMG_20260111_134707.jpg
herkkä testi vahvistunu näin paljon eilisestä vuodosta huolimatta 🤷

View attachment 151950 herkkä testi vahvistunu näin paljon eilisestä vuodosta huolimatta 🤷
En usko että ainakaan kemiallinen kyseessä kun itsellä ainakin vuodon alettua viivat jo lähteneet haalistumaan tai hävinneet kokonaan siinä vaiheessa. 🤔 Luulen että todennäköisesti jotain raskauteen kuuluvaa harmitonta vuotoa jos viivat noin vahvistuu kumminkin. Ei siitä ole itsellä kokemusta, kun vuotoa ollut niin aina ollut keskenmeno tai kemiallinen, mutta monesti täällä lukenut että vuotoa voi olla ja raskaus jatkua siitä huolimatta. Niin jos siis viivat vahvistuu niin se on hyvä merkki mun mielestä ainakin. 🤞

View attachment 151945View attachment 151946
Viiva vahvistuu, mutta hitaasti, sekä mulla on jo viidettä päivää verenvuotoa. Jos kyse on siitä että raskaus on menossa kesken niin missä vaiheessa testiviiva lähtee hiipumaan hiljalleen vahvistumisen sijaan? 😔
Mulla ainakin oli kemiallisesta niin et plussattua vaan alkoi hälvetä
Ei siis vahvistunut yhtään

Oon ite huomannut että aivan alussa pienikin muutos (juotu neste) vaikuttaa testitulokseen
Ja sitähän ei testit kerro mikä on numeerinen arvo hcg lle. Kannattaa varata vain jokatoinen päivä tehtyjä testejä keskenään . Tuplaus aika on 48-72 h ja samanmerkin ja paketin testeissä on myös eroja esim sen huomaa jo siitä ku joissain virtsa liukuu nopeaa joissain matelee. Ja sekin vaikuttaa viivqn väriin
Ja paljon vaikuttaa myös onko testauksen jlk samoilla minuutilla otetut kuvat.. mun mielestä ihan hyvä vahvistuminen 24h ksi❤️

View attachment 151950 herkkä testi vahvistunu näin paljon eilisestä vuodosta huolimatta 🤷
Mullakin kävi niin kemiallisessa, että ensin tuli tuollainen selkeä plussa joka ei vahvistunut yhtään ja haaleni vaan ja sitten alkoi vuoto ja kivut.
Joskus vuotoa voi olla raskauden alussa, itsellä oli aikoinaan ja raskaus jatkui normaalista ja vauva syntyi terveenä eli se ei tarkoita aina keskenmenoa tai kemiallista.🥰 Tarkkaile viivojen kehitystä ja toki ettei tule vuodon mukana hyytymiä ja kipuja. 🙏🥹

Mullakin kävi niin kemiallisessa, että ensin tuli tuollainen selkeä plussa joka ei vahvistunut yhtään ja haaleni vaan ja sitten alkoi vuoto ja kivut.
Joskus vuotoa voi olla raskauden alussa, itsellä oli aikoinaan ja raskaus jatkui normaalista ja vauva syntyi terveenä eli se ei tarkoita aina keskenmenoa tai kemiallista.🥰 Tarkkaile viivojen kehitystä ja toki ettei tule vuodon mukana hyytymiä ja kipuja. 🙏🥹
Mulla oli keskimmäistä odottaessa vuotoa näillä paikkeilla myös, istukka oli jossain kohdunsuun lähellä ja lääkäri arpoi että olisiko kohdussa ollut alunperin kaksi alkiota joista toinen olisi tullut pois, mutta muistaakseni vuoto ei silloin ollut tällaista kuin nyt. Hcg arvot oli silloin pilvissä. Se raskaus meni loppuun asti ja terve lapsi syntyi. Jatkan joo testailuja mutta jännittää ja stressaa ihan kamalasti. 🥺 Ei tähän muu auta kuin aika. Yritän lohduttautua sillä että jos viivat jatkaa vahvistumista niin ehkä siellä on jotain ❤️ ja onhan niitäkin tapauksia kun jotkut havahtuu raskauteen tosi myöhään koska on ollut monena kuukautena runsahkoa verenvuotoa ja on luullut niitä kuukautisiksi.

Mulla oli keskimmäistä odottaessa vuotoa näillä paikkeilla myös, istukka oli jossain kohdunsuun lähellä ja lääkäri arpoi että olisiko kohdussa ollut alunperin kaksi alkiota joista toinen olisi tullut pois, mutta muistaakseni vuoto ei silloin ollut tällaista kuin nyt. Hcg arvot oli silloin pilvissä. Se raskaus meni loppuun asti ja terve lapsi syntyi. Jatkan joo testailuja mutta jännittää ja stressaa ihan kamalasti. 🥺 Ei tähän muu auta kuin aika. Yritän lohduttautua sillä että jos viivat jatkaa vahvistumista niin ehkä siellä on jotain ❤️ ja onhan niitäkin tapauksia kun jotkut havahtuu raskauteen tosi myöhään koska on ollut monena kuukautena runsahkoa verenvuotoa ja on luullut niitä kuukautisiksi.
Varmasti stressaa, kun on vuotoa! 🥺 Toivottavasti se olisi harmitonta ja viivat jatkaa vahvistumista ja raskaus etenee normaalisti loppuun saakka 🙏🥹🩷

No ainakin tämä näyttää ihan normaalilta jo 😊 Vain aika näyttää. Onhan se voinut kiinnittyä oikeasti myöhään ja kroppa alkanut jo valmistautua kuukautisvuotoon.. Että jos ei olisi hormonit kerenneet nousta riittävästi ennen kuukautisia. Mutta sitten alkio pysynyt kuitenkin kiinni vuodosta huolimatta 😊

Kiitos! 😍 Tää ratkeski helpolla ku kävin malttamattomana heti ostamas pari testiä lisää ja kumpikin näytti plussaa 🥹 eli one stepin liuska oli ainut mikä näytti negaa aamupissastaki, sit apteekin ultra ja tämä päiväpissastaki plussa.View attachment 151864
Tämä kp31 positiivinen testi vaihtui eilen kp34 negatiiviseksi ja menkat alkas näin ollen 4-5 päivää myöhässä 😥 ilmeisesti siis kemiallinen raskaus kyseessä kun näin kävi? Ja siis testin tein koska alkas vuoto. Itse en ois siis teidän muiden vuodoista huolissaan niin kauan kun testissä viiva vahvana ☺️
1000092276.jpg

Tämä kp31 positiivinen testi vaihtui eilen kp34 negatiiviseksi ja menkat alkas näin ollen 4-5 päivää myöhässä 😥 ilmeisesti siis kemiallinen raskaus kyseessä kun näin kävi? Ja siis testin tein koska alkas vuoto. Itse en ois siis teidän muiden vuodoista huolissaan niin kauan kun testissä viiva vahvana ☺️
View attachment 151955
Voi ei, oon pahoillani 🥺 Kemiallinen siis oli, kun ensin näytti positiivista, mutta nyt hormonia on selkeästi vähemmän tai ei ollenkaan enää, kun enää ei anna positiivista. 🫣

View attachment 151955
Voi ei, pahoittelut💔😥 toivottavasti kierto ei kovin heitä ja voit pian yrittää uusiksi.

Voi ei, oon pahoillani 🥺 Kemiallinen siis oli, kun ensin näytti positiivista, mutta nyt hormonia on selkeästi vähemmän tai ei ollenkaan enää, kun enää ei anna positiivista. 🫣
Oon pahoillani 😢
Voi ei, pahoittelut💔😥 toivottavasti kierto ei kovin heitä ja voit pian yrittää uusiksi.
Kiitos pahoitteluista ja tosiaan tää oli elämäni ensimmäinen plussa ja sit kävi näin 😥 toivottavasti jäi myös viimeiseksi ja tietääpä seuraavalla kerralla olla innostumatta ennen ku on testannut useamman päivän ajan.

Takaisin