Plussa vai ei?

View attachment 151184
Täällä tämän aamun tulos, samanlainen kuin eilen. Nyt jouduin yöllä käymään vessassa, mutta en usko, että olisi yhtään sen vahvempi vaikken olisi käynytkään. Ovistestit elää omaa elämää.

@Forumo tuo kyllä näyttää jo ihan selkeältä 🥰
Ei ole tuttuja testejä mulle, mutta tässä nään hailuraa, kun edellisessä en oikeastaan nähnyt! Eli hyvinkin voisi olla plussan alku 🥳 Toivottavasti viivat vahvistuu 🙏😌

1000042757.jpg

Mä nyt pommitan näitä tänne 🙈 Pakko oli osta pc kun toiset loppui. Piti iltaan tai aamuun säästää, mutta pakko oli yrittää pari tuntia pidättää ja tämä tuli näkyviin, ei tarvi edes tihrustaa.

Muistinpa testata ja vielä niinkin ahkerasti, että eilen kolme kertaa! 😂 Kellonajat oli vähän mitä sattuu.

Taisi käydä niin, että en saanut huippua kiinni. Jännästi tummentui vielä eilisen illan testi, mutta sitten haaleni taas. Voisiko olla, että huippu olisi tullut jo ennen tuota ekaa testiä, tai sitten ekan ja tokan välissä?

Eilen kp 11 illalla oli kyllä niin selkeät oviskivut, ettei niistä voi erehtyä. Eggwhite vuoto loppui myös tänään. Voisihan nämä kai sopia siihen, että ovisplussa olisi tullut jo kp 9-10 ja ovis itsessään kp 11-12.

View attachment 150964
Mistä nuo suhdeluvut saa?

Aamulla olisi varmasti jo vahvempi, mutta kyllä tuokin on jo näkyvä toinen viiva eli onnea ja toivottavasti viiva vahvistuu vahvistumistaan! 😍🥳
Ehkä nyt säästän toisen aamuun 😊 Niin toivon, että tämä olisi totta ja samalla mietin voiko näin hyvä tuuri olla, että heti keskenmenon jälkeen onnistaa. Kun monta vuotta on toivottu

Ehkä nyt säästän toisen aamuun 😊 Niin toivon, että tämä olisi totta ja samalla mietin voiko näin hyvä tuuri olla, että heti keskenmenon jälkeen onnistaa. Kun monta vuotta on toivottu
Kannattaa säästää, niin saisi selvemmän tuloksen 🙏😌
Ja itse olen aikoinaan tullut heti keskenmenon jälkeen raskaaksi (oli mennyt kans ennen sitä vuosi ainakkn yrittäessä) ja se raskaus jatkui onnellisesti loppuun saakka! 🥰 Toivottavasti teilläkin kävisi näin, että surun jälkeen olisi taas iloa! 😍🥹

Mistä nuo suhdeluvut saa?
Tuo kuvakaappaus on Premom-sovelluksesta. Sinne otetaan kuva testeistä, ja se antaa tollaset luvut sen perusteella :) en ole tosiaan itse käyttänyt kun tuon yhden kerran, niin pidempää kokemusta ei tosta äpistä ole. Mut varmaan noi suhdeluvut vaihtelee ihan testin merkistäkin riippuen

View attachment 151202
Kyllä jotain tapahtuu 😍 Tein eilen illalla rfsun early joka pitäisi olla herkempi kuin px, mutta se oli kyllä niin nega kuin olla ja voi. Koskakohan uskaltaa tehdä digin. Oispa se ihana antaa miehelle joululahjana 😍
Ihanaa 😍🥳 Mä tein sen perus clearbluen digin (ei siis viikkonäytöllinen) pv sen jälkeen, kun olin saanut tälläiset haalean plussan testiin, koska se on digi on herkkä 10mIU eli herkempi kuin tää pc. 🙏😌 Viikkonäytölliseen digiinkin sain toki 5pv ekan plussan jälkeen jo näkyviin raskaana 2-3 viikkoa.

Mulla oli maanantaina ovulaatio testien mukaan, sen jälkeen pidin pari pv taukoa, ja testailin huvikseen uudelleen, miksi testit tummennee uudelleen lähes positiiviseksi? Mistä sen voi tietää, että ovulaatio on ollut silloin, kun eka plussa tuli? Ovulaatio oireita minulla ei ollut, yleensä kovat vatsa kivut.

Liitteet

• IMG_20251220_092334_edit_383565693497246.jpg
    IMG_20251220_092334_edit_383565693497246.jpg
    532.2 KB · Katsottu: 11
Ihanaa 😍🥳 Mä tein sen perus clearbluen digin (ei siis viikkonäytöllinen) pv sen jälkeen, kun olin saanut tälläiset haalean plussan testiin, koska se on digi on herkkä 10mIU eli herkempi kuin tää pc. 🙏😌 Viikkonäytölliseen digiinkin sain toki 5pv ekan plussan jälkeen jo näkyviin raskaana 2-3 viikkoa.
Ostinkin juuri sen perus digin huomista aamua varten. Jos pc on yhtäänkään vahvistunut, teen sen perään 😊

Mulla oli maanantaina ovulaatio testien mukaan, sen jälkeen pidin pari pv taukoa, ja testailin huvikseen uudelleen, miksi testit tummennee uudelleen lähes positiiviseksi? Mistä sen voi tietää, että ovulaatio on ollut silloin, kun eka plussa tuli? Ovulaatio oireita minulla ei ollut, yleensä kovat vatsa kivut.
Oliko tuo viimeinen testiajalla lähellä plussaa vai vasta kuivuneena? Satavarmaksi ei voi oikeastaan koskaan tietää, tapahtuiko ovulaatio, ilman ultraa tai progesteroni-testiä. Mulla edeltävässä kierrossa kävi niin, että tuli plussa, mut ovulaatio tapahtui kuitenkin vasta viikon päästä. Omasta oireilusta voi saada osviittaa, ei muuttunut tuossa munkaan kierrossa esim. valkovuoto niinkuin tavallisesti, ja itseasiassa epäilinkin, et mahtoko kumminkaan tapahtua. Mutta vahvan plussan oot kyllä tuolloin aiemmin saanut.

Päivää arvon tikkuraati, mulla tuli 18.12. torstaina ovulaatiotestiin tällainen viiva, jonka tulkitsin silloin vielä negatiiviseksi. 19.12. perjantaina mielestäni aamun tikku oli tuosta asteen haalistunut. (Kuvaa en ottanut, koska toivo mureni siihen paikkaan).
Onkohan tämä ollut sitten tämän kierron ovulaatio+ (Flo ennustaa ovulaation tälle päivälle ja mietin, että jos ovis ollutkin 19.12. perjantaina, niin kierto jää tällä erää tyngäksi). Normaalisti näillä testeillä plussatulos on huomattavasti kontrolliviivaa tummempi viiva.

Onko tämä siis mahdollisesti +, vai hakisinko vielä yhden paketin ja katsoisin, miltä tänään näyttää?

Liitteet

• Image 2025-12-20.jpeg
    Image 2025-12-20.jpeg
    36.5 KB · Katsottu: 0
Oliko tuo viimeinen testiajalla lähellä plussaa vai vasta kuivuneena? Satavarmaksi ei voi oikeastaan koskaan tietää, tapahtuiko ovulaatio, ilman ultraa tai progesteroni-testiä. Mulla edeltävässä kierrossa kävi niin, että tuli plussa, mut ovulaatio tapahtui kuitenkin vasta viikon päästä. Omasta oireilusta voi saada osviittaa, ei muuttunut tuossa munkaan kierrossa esim. valkovuoto niinkuin tavallisesti, ja itseasiassa epäilinkin, et mahtoko kumminkaan tapahtua. Mutta vahvan plussan oot kyllä tuolloin aiemmin saanut.

Heti testin tehtyäni, ei ollut noin tumma!
Lämmöt mulla on noussu 37, eli sen puolesta ovis olisi ehkä tapahtunut. Luin netistä, että nuo ovistestit saattaa loppukierrossa näyttää vähän mitä sattuu :)

Takaisin