Cataleya
Jostain jotain jo tietävä
Oho@Cataleya täällä ovumialla vu maksaa yli 200€.viimeks käytiin Tampereella perhe-artella, kun siellä ultra oli joku 86€. Nyt ei vaan osu viikonloppuja sillai, et vois lähtee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oho@Cataleya täällä ovumialla vu maksaa yli 200€.viimeks käytiin Tampereella perhe-artella, kun siellä ultra oli joku 86€. Nyt ei vaan osu viikonloppuja sillai, et vois lähtee.
Tääl on helppo pitää hinnat korkealla, kun ei oo kilpailua.OhoTäällä turun vieressä paikkakunnalla on semmonen ku neuvola sivutasku ni siel on kaikki raskauden ajan ultrat 79-120 e, vklp lisä on 20e
Jostain olin lukevinani, että asustelet Keski-Suomen alueella? Jyväskylään avattiin syksyllä Kaunis odotus, jossa varhaisultran saa 94e. Huomattavasti siis halvempaa, kuin muut mitä täälläpäin tarjolla on.@Cataleya täällä ovumialla vu maksaa yli 200€.viimeks käytiin Tampereella perhe-artella, kun siellä ultra oli joku 86€. Nyt ei vaan osu viikonloppuja sillai, et vois lähtee.
Voi vitsi. Hyvä kun sanoit! Kiitos.Jostain olin lukevinani, että asustelet Keski-Suomen alueella? Jyväskylään avattiin syksyllä Kaunis odotus, jossa varhaisultran saa 94e. Huomattavasti siis halvempaa, kuin muut mitä täälläpäin tarjolla on.![]()
Hyvinvointialueiden taloudet on niin kuralla, että kaikki "ylimääräinen" karsitaan. Täällä tällä hetkellä lomautuksia ja esim. lapsettomuuspolin ensikäynnille aikaa saa odottaa puoli vuotta.Mä en vielä tiedä, menenkö varhaisultraan. Olisi kyllä kiva, mutta suoraan sanottuna nyt on taloudellinen tilanne vähän heikohko, joten ylimääräiset kulut tähän hetkeen ei oikeen onnistu. Mun mielestä on hirveän epäreilua ja jopa epätasa-arvoista, että jossakin päin Suomea ultrataan ensimmäisellä neuvolakäynnillä. Tämä pitäisi kyllä suoda mielestäni kaikille odottajille. Itsekin olen kokenut kohdunulkoisen raskauden sekä keskeytyneen keskenmenon, ja aina saanut tapella, että ultraan julkiselle pääsee.![]()
Mulla arvot teki sitä että ne seilas. Ensin nousi, mutta nousu oli liian hidasta ollakseen normaali raskaus. Sitten ne hieman laski, jolloin ehti huokasta helpotuksesta kunnes ne sitten taas seuraavassa mittauksessa olikin nousseetJos olis kohdunulkoinen raskaus, niin nouseeko siinä tavallisesti hcg arvo?![]()
Mulla ainakin nousi tosi hitaasti, mutta kuitenkin niin etten osannut sen perusteella epäillä mitään huonoa. Mitään labra-arvoja ei alkuvaiheessa otettu, mutta testailin liuskoilla ja viikkodigeillä ja viikotkin nousi niinkuin pitää sinne 3+ saakka. Sen jälkeen alkoi kivut ja vuoto, jonka vuoksi hakeuduin lääkäriin ja siellä sitten löydettiin alkanut raskaus munatorvesta.Jos olis kohdunulkoinen raskaus, niin nouseeko siinä tavallisesti hcg arvo?![]()

Toivotaan, että olisi vaaratonta.@Cataleya tsemppiä epätietoisuuden kestämiseen. Ei ole helppoa odottaa vastauksia ja tutkimuksia lapsen asioissa. Toivotaan ettei ole mitään vaarallista![]()
Tässä itsellä säikäytti tiputtelun alkaminen. Edelleen raskausoireita, mutta lähes joka vessa kerta vaaleanpunaista tuhrua pyyhkiessä tai suojassa. Toivottavasti pieni pysyy matkassa![]()