Heinäkuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyppään nyt tänne puolelle mukaan, kun kuumottelen testien viivoja, vaikka on ollut positiivisia jo viikon. Meillä on jostain syystä tummunut viivat ihan super hitaasti, joten olen koko ajan yrittänyt hyväksyä, että jää varmaan kemialliseksi. Meillä tehtiin siis blastocystin siirto 17.10 ja virallinen testipäivä oli viime perjantai. Kun ilmoitin perjantaina hyvin haaleasta plussasta, hoitavalta taholta neuvottiin testaamaan uudestaan parin päivän päästä. Nyt sitten viime päivinä tuntuu että näissä tapahtuukin jotain kehitystä oikeaan suuntaan, vaikka ei leffaviivoilla voikaan vielä kehua. Kuvat testeistä ylemmät molemmista on eiliseltä aamulta ja alemmat tältä aamulta, eli tän yli on tummunut omaan silmään selvästi. Tänään pitäisi olla laskujen mukaan 5+1, joten en edelleenkään oikeen tiedä mitä ajatella. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Liitteet

• IMG_3934.jpeg
    IMG_3934.jpeg
    3.2 MB · Katsottu: 85
Hyppään nyt tänne puolelle mukaan, kun kuumottelen testien viivoja, vaikka on ollut positiivisia jo viikon. Meillä on jostain syystä tummunut viivat ihan super hitaasti, joten olen koko ajan yrittänyt hyväksyä, että jää varmaan kemialliseksi. Meillä tehtiin siis blastocystin siirto 17.10 ja virallinen testipäivä oli viime perjantai. Kun ilmoitin perjantaina hyvin haaleasta plussasta, hoitavalta taholta neuvottiin testaamaan uudestaan parin päivän päästä. Nyt sitten viime päivinä tuntuu että näissä tapahtuukin jotain kehitystä oikeaan suuntaan, vaikka ei leffaviivoilla voikaan vielä kehua. Kuvat testeistä ylemmät molemmista on eiliseltä aamulta ja alemmat tältä aamulta, eli tän yli on tummunut omaan silmään selvästi. Tänään pitäisi olla laskujen mukaan 5+1, joten en edelleenkään oikeen tiedä mitä ajatella. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Ihanaa nähdä lisää hoitoalkuisia plussia 💕 Ei oo vastaavaa kokemusta mutta alemmat ovat kyllä tummentuneet selvästi. Voisko olla et on kiinnittynyt viime hetkellä ja siksi tulee vähän jäljessä? Ja yksilöllisiähän nämä on. Jotkut ovat ymmärtääkseni päässeet hcg-mittaukseen tällaisten juttujen vuoksi joten sellaista voi ehkä kysyä hoitavalta taholta. Toivottavasti tämä pysyy kiinni ja on vaan hidas yksilö 🌈

Voisko klinikalta saada HCG mittausta? Yksi tänään ja sit toinen 48h jälkeen, jotta näkee tuplaantumisen? 😊

Jos tää on teidän eka plussa, eikä "hidas" vahvistuminen ole sulle epätyypillistä, en olisi vielä huolissaan 😊 joillain vain nousee hitaammin ja se on täysin normaalia ❤️

Kysyit kuitenkin myös kokemuksia: Itsellä takana monia plussia ja erilaisia keskenmenoja/ku ja kohdunulkoisessa ja viikolla 6/7 keskenmenneessä (ja tottakai kemiallisissa) vahvistuminen ollut hidasta. Hyvin menneessä raskaudessa ja raskaudessa joka päättyi myöhäiseen keskenmenoon ja tässä nykyisessä on viivat vahvistuneet nopeasti. Itselle siis hitaasti vahvistuva ei ole ollut hyvä merkki, mutta se ei tarkoita, että sulla sama 😊

Kiitos @Jupiter34 ja @Jolinda! Sain nyt viimein vastauksen omapolussa ja suuntana siis verikokeet vielä tänään. Kunpa ne tulokset toisi tähän jotain lisävarmuutta 🙏
Lisätwisti tässä on se, että meillä on perheessä tapahtunut tragedia pari päivää sitten ja tekisi todella hyvää, jos olisi sen ohella jotain positiivista mihin keskittyä. Meillä kuitenkin on tämän tilanteen takia talo täynnä muita perheenjäseniä, joille ei haluta kertoa raskaudesta kuin vasta paljon myöhemmin, joten tässä on kaikenlaista ylimääräistä mitä ottaa huomioon ja pitää löytää puolison kanssa sopivat hetket tästä puhumiseen.

Mulla on takana yksi Kkm ja viivat vahvistui todella hitaasti, arvasin että jotain on pielessä. Omalla kohdalla ei siis tietäisi hyvää mutta oon useamman kerran lukenut että kaikki silti sujunut hyvin. Mä pyytäisin hcg mittausta kun siitä selviää varmasti enemmän kuin noilla testeillä 😊

Tässä on vasemmalla kp25 testi ja oikealla kp27 (eli tänään tehty). Ei oo vielä kovin vahva viiva mut ovulaatiostakaan ei ole vielä kuin ~12 päivää. Digi näytti samaa kuin eilen, raskaana 1-2.☺

Edit. Kuva vaan puuttui😆
9991.jpg

Muokattu viimeksi:
Mulla on takana yksi Kkm ja viivat vahvistui todella hitaasti, arvasin että jotain on pielessä. Omalla kohdalla ei siis tietäisi hyvää mutta oon useamman kerran lukenut että kaikki silti sujunut hyvin. Mä pyytäisin hcg mittausta kun siitä selviää varmasti enemmän kuin noilla testeillä 😊
Kävin tänään mittauksessa ja Hcg oli 98. En tiedä miten tulkita tuota, kun ei ole mitään mihin verrata ja arvo voisi olla nyt useampia tuhansia. Tästä varmaan soitetaan huomenna, jolloin saadaan lisätietoja.

Tässä joku taulukko, ainakin on laaja skaala.
Toivottavasti arvot on kaikilla testaajilla normaalit 💓🌈

.....Pelottaa huomenna mennä hcg-mittaukseen...😳 Jotenkin sitä jännittää ja pelkää pahinta

Liitteet

• Screenshot_20251104_184110_Chrome.jpg
    Screenshot_20251104_184110_Chrome.jpg
    70.3 KB · Katsottu: 29
@Snowwie toivottavasti saat vastauksia huomenna! Noin iso haitari arvoilla on kyllä hämmästyttävä, olisin itsekin ihmeissäni. 💕

@Saaruski tsemppiä, hyvä että testataan! Tunnistan tuon et kaikessa pelkää pahinta. Musta tuli sellainen lapsettomuushoitojen myötä, niissä pääsi pettymään sen verran monesti.

Kävin tänään mittauksessa ja Hcg oli 98. En tiedä miten tulkita tuota, kun ei ole mitään mihin verrata ja arvo voisi olla nyt useampia tuhansia. Tästä varmaan soitetaan huomenna, jolloin saadaan lisätietoja.
Yksittäinen mittaus ei kerrokaan mitään mut jospa saisit vielä vähintään yhden mittauksen. Mun tekisi mieli myös pyytää aiemman kkm takia mut en usko et neuvolasta sitä saisin. Ja sit taas joutuisin soittaa sinne et oon raskaana ni ei houkuttele yhtään 😬

Aamun testailut, 5h pidätyksellä ku eihän tässä näköjään nukuta enää aamuisin 😂 tänään 4+0 ja dpo 13 😊 onko ihan hyvät viivat? 🫣 tänään ois kp28 ja jännittää ihan hirveästi että menkat yhtäkkiä alkaisivatkin 🥹

Liitteet

• 20251105_052058.jpg
    20251105_052058.jpg
    423.6 KB · Katsottu: 38
Muokattu viimeksi:
Aamun testailut, 5h pidätyksellä ku eihän tässä näköjään nukuta enää aamuisin 😂 tänään 4+0 ja dpo 13 😊 onko ihan hyvät viivat? 🫣 tänään ois kp28 ja jännittää ihan hirveästi että menkat yhtäkkiä alkaisivatkin 🥹
Oikeen selkeät ja vahvat viivat! 🌈

Yksi mittaus ei kerro vielä mitään, pitää ottaa toinen 48h päästä, niin voi laskea tuplaantumisajan. Se on tärkeintä, että arvo nousee vähintään 60% tuossa ajassa, mielellään lähemmäs 100%. Mulla itselläni seurattiin HCG:ta verikokeilla yli kuukausi kesällä, oli aikamoista vuoristorataa kokoajan odotella ja miettiä niitä arvoja, kun nousut oli aina just ja just normiraskauden rajoissa (60-70%). Toivon, että saat uuden mittauksen ja mielenrauhaa pian ❤️

Ei ollut raskaustestejä ja halusin huvin vuoksi testata, tai no se viikkodigi on mutta teen sen aikaisintaan perjantaina. Niin näitä clearbluen monitoriin kuuluvia ovulaatiotestejä oli ja tein semmosen. En kyllä uskonut ennen tätä, että ainakaan itsellä ovulaatiotestit reagoisivat raskauteen. 😂 Mutta näemmä olin väärässä...

1000009951.jpg

Ei ollut raskaustestejä ja halusin huvin vuoksi testata, tai no se viikkodigi on mutta teen sen aikaisintaan perjantaina. Niin näitä clearbluen monitoriin kuuluvia ovulaatiotestejä oli ja tein semmosen. En kyllä uskonut ennen tätä, että ainakaan itsellä ovulaatiotestit reagoisivat raskauteen. 😂 Mutta näemmä olin väärässä...

View attachment 149774
Pitäsköhän itsekin testata 😀 mä luulin et ne reagoi vain lh;n nousuun.

Takaisin