Suskikitten
Näppärä viestien naputtelija
@Feronia Itse kuulin huhuja tutkimuksesta, missä tutkittiin siittiöiden määrää kahden näytteen välillä, jotka oli tehty muistaakseni tunnin aikaerolla toisistaan. Tässä tutkimuksessa todettiin että jälkimmäisessä satsissa olisi enemmän elinvoimaisia siittiöitä. Valitettavasti ei oo tutkimusta linkata ja en lukenut itse tutkimusta, joten saatan olla höynäytetty.
MUTTA tuo oli vain yks tutkimus ja tässä on paljon varaa lisä tulkinnalle. Esim että pitäiskö yhdyntäväli olla edelleen nyky suositus, mutta peitonheilutussessiossa pyrittäisiin kahteen laukeamiseen
ja parempi aina ettei ota lisäpaineita. Mun esikoinenkin tuli silleen että kaks kertaa kuussa tehtiin talletus peräkkäisinä päivinä LH huipun ilmestyttyä testiin.
MUTTA tuo oli vain yks tutkimus ja tässä on paljon varaa lisä tulkinnalle. Esim että pitäiskö yhdyntäväli olla edelleen nyky suositus, mutta peitonheilutussessiossa pyrittäisiin kahteen laukeamiseen
!
. Eilen ennen nukkumaanmenoa tuntui samankaltaisia nippailuja kuin esikoisen tärpistä. Nyt kp34 ja kierron pituuden keskiarvo ollut nyt 38. Lauantaina testaan jos ei menkat ole kerennyt alkaa.