Raskaaksi 2025

Mitä mieltä KP 30/26-27
Tuntuu, että testi on haalea, vaikea uskoa raskauteen, sillä aikaisemmin, kun olen raskautunut pahoinvoinnit olleet vahvasti läsnä plussaamisesta asti. Samaten väsymys ja nyt kaikki raskausoireet loistaa poissaolollaan..
Onko testi mielestänne haalea kiertopäivään nähden vai uskaltaisikohan luottaa?🥺
Toki testi tehty iltapv pissasta

View attachment 149453
Mä en tainnut tätä vahvempaa itsekään saada missään vaiheessa ja vauva on edelleen kyydissä ja voi hyvin! 🤗 Ei kannata liikaa stressata ellei viiva ala haalistumaan. Oireet voi myös heitellä kovasti. Mulla oli yllättävän vähän oireita, sit tuntu, että ne vähän hävis hetkeks kunnes alko viikolla 6+ uudestaan voimakkaina.

😭❤️ plussa tuli. En osaa sanoa tähän nyt mitään järkevää 💕😭

Keskiviikkona on virallinen testipäivä.

Saatan pikkuhiljaa siirtyä plussalaisiin ja heinäkuisiin, la 8.7.2026 💘

Liitteet

• 20251027_181627.jpg
    20251027_181627.jpg
    374.8 KB · Katsottu: 62

Todella selkeä plussa, onnea tosi paljon 😍

Pakotin itseni vessaan illalla etten menis tuhlaamaan testejä 🤣 Nyt sitten kiltisti odotellaan aamuun. Saa nähdä mitä lämmöt näyttää ja mitä dpo9 testi näyttää ☺️ Oon jotenkin toiveikas mut en tiedä. Ehkä se pieni tuhru aamulla sai taas toiveet nousee. Hetken oli myös rintojen arkuutta.

Tänään tulee nukkumatti ajoissa. Herätty 4.30 eikä päikkäreitä tänään 🫩

Huomisiin 👋

IMG_20251027_200908~2.jpg

Tänään tuli ihan haalea jälki testiin vielä illalla. Tämä on viimeinen testi joka mulla on, huomenna tulee lisää postissa.

En vielä näin haaleasta jäljestä uskalla innostua mutta uskoisin, että nyt seuraavat pari päivää alkavat jo jotain näyttää jos jotain tapahtuu.

En usko että kukaan muu mitään näkee, mutta on tässä eroa omaan silmään niihin joita oon tehnyt ja joissa viivan paikka loistaa valkoisuuttaan. 😅

View attachment 149471
Tänään tuli ihan haalea jälki testiin vielä illalla. Tämä on viimeinen testi joka mulla on, huomenna tulee lisää postissa.

En vielä näin haaleasta jäljestä uskalla innostua mutta uskoisin, että nyt seuraavat pari päivää alkavat jo jotain näyttää jos jotain tapahtuu.

En usko että kukaan muu mitään näkee, mutta on tässä eroa omaan silmään niihin joita oon tehnyt ja joissa viivan paikka loistaa valkoisuuttaan. 😅
Kyllä mä siellä hailuran nään🥺 Toivotaan, että vahvistuu🥰

Paljon onnea ja tarrasukkia😍

Piti vielä penkoa aamuinen testi roskiksesta, kun siihen toiseen ruutuun jäi jännästi sinistä aamulla, mutta suoranaista viivaa en tunnistanut - nyt tarviin kyllä teidän apua, että onko tässä jotain vai näyttääkö nämä helposti väärää positiivista?
Mulla on näistä kanssa kokemusta. Kerran olen saanut ihan selkeän haamun mutta en tosiaan ollut silloin raskaana. Toivottavasti saat väriä toisenmerkkiseenkin testiin. :Smiling Face With Smiling Eyes:

@Mietteissään Mun mielestä näyttää hyvänvahvuiselta testi, paljon onnea! :red-heart:
@Saaruski, paljon onnea sinnekin! :Two Hearts:

Ihanaa, kun näitä plussia alkoi nyt tulla kunnolla, toivottavasti jatkuu samanmoisena! :Sparkles:

Piti vielä penkoa aamuinen testi roskiksesta, kun siihen toiseen ruutuun jäi jännästi sinistä aamulla, mutta suoranaista viivaa en tunnistanut - nyt tarviin kyllä teidän apua, että onko tässä jotain vai näyttääkö nämä helposti väärää positiivista?
Ehkä digi näyttäis selkeemmin? 😊

Tänään kp15 oli siis virallisesti ovisplussa aamulla, vaikka jostain syystä epäilyttää että jokin on vialla tai oudosti. Nippa nappa plussa toi testi oli sit lopulta.

Eilen dpo -2 kaksi talletusta ja tänään dpo -1 kaksi talletusta 😊 @Feronia sulla oli joku kiva kaavio/kuva näistä todennäköisyyksistä aiemmin eri dpo:illa? En löytänyt..

Huomenna menköön miten menee? Voi olla jo liian myöhäistä tallettaa, koska menisi iltapäivään. Ei tässä nyt juuri enempää voi tehdä. Alkaa turnausväsymys jo iskeä hieman. Mutta jos yksi talletus huomenna vielä onnistuu, oli kello mitä oli, niin mikäs siinä.

Omakiva oli hyvä bonus tässä kaiken päätteeksi illalla, kun oon vaan niin paljon keskittynyt tohon yrittämiseen 🤣

Kaikkemme ollaan nyt tehty.

Tänään kp15 oli siis virallisesti ovisplussa aamulla, vaikka jostain syystä epäilyttää että jokin on vialla tai oudosti. Nippa nappa plussa toi testi oli sit lopulta.

Eilen dpo -2 kaksi talletusta ja tänään dpo -1 kaksi talletusta 😊 @Feronia sulla oli joku kiva kaavio/kuva näistä todennäköisyyksistä aiemmin eri dpo:illa? En löytänyt..

Huomenna menköön miten menee? Voi olla jo liian myöhäistä tallettaa, koska menisi iltapäivään. Ei tässä nyt juuri enempää voi tehdä. Alkaa turnausväsymys jo iskeä hieman. Mutta jos yksi talletus huomenna vielä onnistuu, oli kello mitä oli, niin mikäs siinä.

Omakiva oli hyvä bonus tässä kaiken päätteeksi illalla, kun oon vaan niin paljon keskittynyt tohon yrittämiseen 🤣

Kaikkemme ollaan nyt tehty.
Tässä:
1761597981183.png

Se on tosiaan vuodelta 2000 ja tältä sivulta, muuta tietoa en oo löytänyt niin oon sit olettanut että tuo pitää paikkansa: https://www.britishfertilitysociety.org.uk/fei/when-are-women-men-most-fertile/
Tosin Dextran lapsettomuusluennolla huomautettiin että nykysperman laatu ei oo kummoista että välttämättä ei voi tuohon -6, -5 tai -4 luottaa kun on hyvin mahdollista että 4 päivän jälkeen ei nykyuimarit enää pärjää. Meillä tärppi tuli todennäköisesti DPO-2 talletuksesta eli voin ainakin omakohtaisesti puhua tuon kuvan puolesta! :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Huhhuh, hurja tahti tuo 2 talletusta per päivä! :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Nostan hattua! Kivekset täyttyy spermasta uudelleen 24-36 tunnin kuluessa niin yleisesti se max kerta per päivä riittää. 2 kertaa päivässä -tahdilla sillä toisella kerralla todennäköisesti laukoo enimmäkseen tyhjää. Mutta jos se on mukavaa puuhaa niin kyllähän se on sallittua ihan huvin ja urheilun vuoksi! :rolling:
Meidän ennätys oli joka toinen päivä viikon ajan ja oltiin sen jälkeen ihan kuitti eikä kumpaakaan huvittanut useaan viikkoon yhtään :tears:
Täällä oli suositus että tallettelisi 2-3 päivän välein jotta sperman volyymi olisi korkeimmillaan, kai se vaikuttaa siihen että uimarit lentää jouhevammin sisään ja pääsee helpommin pidemmälle siemennesteen avulla mutta varmasti näissä on yksilöllisiä eroja! Jos on paljon limoja niin luulisi senkin auttavan. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Muokattu viimeksi:
Takaisin