Raskaaksi 2025

Erittäin välinpitämättömästi suhtautunut tähän kiertoon että ihan naurattaa jo. Tosin muutos siihen kyllä tuli tänään, kun kiinnostaisikin yht äkkiä alkaa testailemaan. 🤣 Yhtä kärsimystä... No voi olla että huomenna jonkun testin käyn ostamassa kun "jo" dpo9 silloin ja en viitsi tuhlata niitä clerbluen monitori testejä... En tosin muista että hetkeen näinkään pitkälle olisin "selviytynyt" testaamatta. 😂
Mitkä olis tällä hetkellä luotettavimpia testejä?

Esikoisen plussasin jollain rfsun liuskalla 5 päivää ennen kuukautisten oletettua alkua. Samoja liuskoja ei ainakaan enää saa, ja nyt oon kuullut vähän huonoa noista tän hetkisistä rfsu testeistä.
En kyllä itse 100% luota mutta pregcheckin testit tuntuu toimivan aika monella ettei näytä turhia viivoja jos ei ole raskaana. Koska itse olen niilläkin virheellisen tuloksen kerran tai pari onnistunut saamaan. Ja sitten on tietty herkät apteekin omat testit. Tosin huomenna jos sorrun testejä ostamaan on varmaan ne pregcheckit joita käyn ostamassa.

Mies ollut kotona pari viikkoa ja nyt olis ollut vain kahden yön työmatka, mutta just dpo -1 ja dpo -2 🫣 "Onneksi" miehellä niin kova vatsavaiva, että siirtää matkaa parilla päivällä. Vihdoin kierto jossa voi taas oikeasti toivoa ja jännittää, kunhan nyt tallettelut vaan onnistuu 🥳

Ovistestejä jouduin juuri tilaamaan toisen erän. Tälläsen pienet jutut nostaa taas ärsytystä kun ekan tilauksen piti olla niin iso että siitä jää paljon liuskia yli 😔

Täällähän on malttamattomien kerho nyt 😂 Ymmärrän kyllä hyvin. Laittakaahan sit kuvia niin tihrustellaan näkyykö mitään 😅 Mä nään punaisia viivoja joka puolella kyllä kun oikein kovasti toivon.

@Mamiksx5 minäkin olen hyvin malttamaton nyt tässä. Liian monesti raskautunut ekassa kierrossa ja nyt saan kunnolla nokilleni.

Nyt kp14.. Tänään mielestäni selkeästi "the limat." Kaksi talletusta tehty 🥳Tuplatalletus on aina hyvä, mutta edelleen fiilis, että joku tässä menee pieleen ennemmin tai myöhemmin. Varmasti taas keskenmeno jos sattuisin tuurilla raskautumaan ja jos se ovulaatio tulee. Kun ovistesti ei ollut aivan tasavahva, tein neljä testiä tänään. Näköjään kaikki 18 ovistestiä kuluu yhdessä kierrossa. Olisi ennenkuulumatonta jos tulee kahdessa kierrossa nyt peräkkäin ovis. Ei jää ainakaan yrittämisestä nyt kiinni. Totista puuhaa tää alkaa olla. Kaikkensa on annettava.

Miten tuntuu että taas tulisi ovulaatio oikeasta munasarjasta.. Jos tulee. Keskenmennyt tuli vasemmasta, onkohan se huonossa hapessa..

Liitteet

• 20251026_113439.jpg
    20251026_113439.jpg
    421.6 KB · Katsottu: 39
Ihanaa piinailua täällä meneillään 😂🤭 toivon todella, että saataisiin niitä plussiakin tänne lisää 🤞🏻

Me lähdetään onneksi ensi viikolla reissuun ja kotiudutaan sopivasti dpo 9, jolloin olen aina ekat haamulaiset testeihin saanut. Eli luulen, että kerrankin itsellä piinapäivät kuluu nopeasti reissun ansiosta 😁

Kuukautisten olisi pitänyt alkaa eilen ja testi näyttää vahvistuvan! Taidan kaivaa epäuskoisena jostain neuvolan ajanvarausnumeron ja lähteä kuikuilemaan tuonne heinäkuisten ryhmään 😳🥰

Liitteet

• Näyttökuva 2025-10-27 kello 6.28.24.png
    Näyttökuva 2025-10-27 kello 6.28.24.png
    3.3 MB · Katsottu: 77
No nyt se sit tuli: ovisplussa. Taas kp15 kliseisesti, tasan 2vk menkkojen alusta 😄 Hämmästyttävää et plussa tuli. Irtoaakohan se.

Ajattelin, että teenpä aamun ekastakin vaikken yleensä tee. Oli eilen niin vahvistunut jo kuitenkin. Siksi epäilin että kroppa tekee temput ja yöllä nostattaa LH:n. Eli tälleen joskus voisi mennä plussa ohi sitten tai viivästyä tallettelu. Olkaapa tarkkoina ☝️

Eilen sattui tosi paljon oikeaan munasarjaan ja nyt aamullakin vihlaisi ja juili. Eilen oli tuplatalletus. Huonosti tuli nukuttua ja yritettiin talletusta aamutuimaan siinä onnistumatta, ennen testin tekemistä siis. No heti iltapäivällä sit uudestaan ja illalla myös toivon mukaan 😅 Onneksi eilen sitten aloitettiin jo tietty roskaruokaa päälle. Ihan älytön nälkä koko ajan.

Tää ainakin omaan silmään tasavahva..

Liitteet

• 20251027_073224.jpg
    20251027_073224.jpg
    153.8 KB · Katsottu: 48
Täällä on kyllä kunnon hulinat käynnissä monella :rolling:

2 päivää menkkoihin, viimeksi tuli päivää ennnen hailakka. Mutta kun enää yksi raskaustesti kaapissa niin yritän olla vahva ja jättää testaamisen siihen että niitä ei oikeasti kuulu. Paino sanalla yritän:rolling:

Täällä on kyllä kunnon hulinat käynnissä monella :rolling:

2 päivää menkkoihin, viimeksi tuli päivää ennnen hailakka. Mutta kun enää yksi raskaustesti kaapissa niin yritän olla vahva ja jättää testaamisen siihen että niitä ei oikeasti kuulu. Paino sanalla yritän:rolling:

Hyvä että pääsette tallettelemaan @Selah ja hyvin on vahvistunut @Nila
Onnea!

Joo tää on kyllä tällaista 😆 Itellä tää menee jo aika yli tämä yrityksen totisuus/vaatimukset.

Toisen lapsen yrityksessä oli ok jos kerta päivään tai kahteen talleteltiin, eka oli tekemällä tehty/yritetty.. nyt vaatimukset on nousseet kahteen kertaan päivässä 🤣 Kuvittelen jotenkin, että se kompensoi sitä että ikää on tullut lisää. Ei tästä varmaan haittaa ole jos siellä liemessä on paljon niitä uimareita. Ja tällä taktiikalla plussahan tuli heti ekassa yrityskierrossa, mutta keskenhän se meni. Sit sen jälkeen niitä roippeita oli ilmeisesti jäänyt sisään niin meni hukkaan sekin kierto.

On vaan niin vaikeaa tää yritys etäsuhteessa, että sit on joka kerta otettava tosissaan tai vaihdevuodet kerkeää alkaa ensin 🤣

Oon seuraillut pidempään jo sivusta tätä keskustelua kun on ollut itsellä niin sellanen "ei jaksa enää yrittää"- olo.😄 Mutta nyt kaks päivää jo ollut tosi etova olo ja tietenkin alkaa toivo nostaa päätään taas🙈 nyt dpo 11 ehkä vasta, joten liekö edes tässä vaiheessa voisi raskaudesta johtua. Mutta täällä ollaan hengessä mukana edelleen ja taustalta oon tsempannut kaikkia🩷

Sorruin itse tänään tekemään raskaustestin. No tulkita sitä ei voi koska se oli sen monitorin testi ja sanoi ei raskaana. 🫣 Tuntuu enemmän pahalta se että tuhlasin testin kuin nega tulos.. 😅 No ei ainakaan tarvinnut käydä kaupassa tai apteekissa ostamassa testejä aivan turhaan.

Täällä alkoi taas uusi kierto. Pettymys on joka kerta vaan suurempi 😔
Onko kellään kokemusta terolutista, tukeeko se raskauden alkamista? Sain reseptin siihen vuotohäiriöiden vuoksi ja mietin olisko siitä apua raskautumiseenkin.

Mulla yrityskuume niin kova, että katselin saisiko tälle päivälle aikaa ultraan. Ihan vaan että voisi varmistua tapahtuuko/tapahtuiko ovulaatio. Haluaisin vaan tietää miten on 😅🤣

Sit jos plussa tulee joskus, niin alkaa uusi ultrakuume 🤣 Pelkään vaan että nyt munasolu jää piippuun eikä irtoa. Nyt kun sais jonkin irrotuspiikin 🤣

Muokattu viimeksi:
Täällä alkoi taas uusi kierto. Pettymys on joka kerta vaan suurempi 😔
Onko kellään kokemusta terolutista, tukeeko se raskauden alkamista? Sain reseptin siihen vuotohäiriöiden vuoksi ja mietin olisko siitä apua raskautumiseenkin.
Mulla nyt käytössä ekaa kiertoa tukilääkkeenä. Kiertohäiriöön ensisijaisesti pitkiä kiertoja päättämään, mutta koska mulla aina terolut-kuurin jälkeinen kierto on "normaali" 35pv (lyhin, mitä on, muuten vähintään 40, pahimmillaan ollut joskus satasella alkava) ja ovuloin selkeästi (muuten on epäselvää, lh sahaa ja useita yrityksiä), päätin, että alan kokeilla käyttää nyt joka kierrossa ovulaation/ovulaatioyrityksen jälkeen, josko saisin tasattua näillä kierron nyt täysin. Katsotaan.

Onpa täällä jännät päivät monilla, toivottavasti saataisiin monta plussaa vielä teistä piinailijoista. :smiling face with heart-eyes:

Täällä kp 16 ja odottelen ovista saapuvaksi huomenna. Alkaa olla vatsaturvotusta ja juilimista sen verran että eiköhän huomenna/ylihuomenna ala tapahtua.

Okei no sorruin käymään kaupassa... Ja ostin clearbluen herkän digitestin ja apteekin herkkiä testejä sen kahden kappaleen paketin. No en kyllä ollut pidättänyt kuin tunnin joten luotto ei ollut kova... 🤣 Tosin ekaksi tein sen apteekin herkän testin... Ja näytti tältä?
1000009751.jpg

No innostuin kun näkyi vaan lyhyehköllä pidätyksellä. Joten tein sen digin ja...
1000009752.jpg

Kirjoitin tätä viestiä varmaan 5 minuuttia kun kädet tärisee vieläkin.. 🤣

Takaisin